مقالات

استایلی جذاب و مدرن با مدل های مینیمال قاب گوشی دخترانه

قاب گوشی ساده دخترانه

برای داشتن استایلی شیک باید به کلیه جزئیات اهمیت داد. امروزه گوشی های هوشمند جزء جدایی ناپذیر زندگی ما هستند ، به همین دلیل در بهتر ساختن استایل نیز دخیل می باشند. این موضوع برای دخترخانم ها از اهمیت بیشتری برخوردار است و در انتخاب مدل های قاب گوشی سخت گیرانه تر عمل می کنند.
در متن ذیل ، به بررسی انواع قاب گوشی ساده دخترانه می پردازیم. امیدواریم با خواندن این مطلب ، انتخاب برای شما آسان تر شود!

انواع قاب گوشی ساده دخترانه

از آنجایی که کانون توجهات افراد به سمت تنوع گرایی در مقوله خرید قاب گوشی کشیده شده است ، شرکت های سازنده هر روز طرح های مختلفی را روانه بازار می کنند.
قاب گوشی که برای دختران تولید می شود باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا مورد پسند آنان قرار گیرد. در صورتی که علاقمند هستید تا با این ویژگی ها آشنا شوید ، مطلب  « قاب گوشی دخترانه ؛ شیک و سرشار از احساسات » را از دست ندهید!

سفارش قاب موبایل به صورت اینترنتی ؛ ساده ترین راه حل برای یک خرید آسان

مطلب پیشنهادی
تنوع بالای طرح ها ؛ قاب گوشی مورد علاقه تان به راحتی پیدا می شود!

قاب گوشی نگین دار یک مدل از قاب گوشی ساده دخترانه

نگین های رنگی ، یکی از تجهیزات جالب توجه برای تزئین و زیباتر شدن قاب گوشی ساده دخترانه می باشد. نگین ها در عین سادگی ، با زرق و برق خود می توانند دل خانم های جوان را به دست آورند. از این رو انتخاب مناسبی برای افرادی است که به تجملات اهمیت دارند و علاقمند به داشتن وسایل خاص و کلکسیونی هستند.

قاب گوشی اکلیلی

اکلیل نیز به مانند نگین یکی از ادوات تزئینی به شمار می رود. به گروهی از ذرات کوچک ، رنگارنگ و براق که به اشکال مختلفی وجود دارند و منعکس کننده نور در زوایای مختلف هستند ، اکلیل گفته می شود. این ذرات باعث براق شدن سطحی که بر روی آن قرار دارند ، می‌شوند.

قاب گوشی اکلیلی نیز با همین هدف تولید شده است تا با براق نمودن بدنه گوشی ، از فاصله دور به چشم آیند. این نوع قاب گوشی ساده دخترانه ، فانتزی به حساب می آید و توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده است.

قاب موبایل اکلیلی در رنگ های متنوعی موجود می باشد و برای انواع برندها ساخته شده است.

قاب گوشی ساده دخترانه

قاب گوشی سنگی ؛ قاب گوشی ساده دخترانه

یکی از جدیدترین مدل هایی قاب گوشی ، طرح سنگی می باشد. طراحی این مدل براساس مکتب مینمالیسم صورت گرفته است و به دلیل الهام گرفتن از طبیعت ، احساس آرامش بخشی را به انسان منتقل می سازد. زیبایی منحصر به فرد این قاب ها در عین حال که نمادی از سادگی است ، برای اکثر خانم ها جالب توجه است و امروزه قاب های طرح سنگ از پُرفروش ترین ها می باشد.

قاب گوشی ساده دخترانه

قاب گوشی عروسکی

یکی دیگر از مدل های قاب گوشی ساده دخترانه ، طرح هایی است که یک عروسک به صورت یک جسم خارجی به بدنه قاب متصل است. این مدل قاب مورد پسند خانم هایی است که به طرح های کارتونی و انیمیشنی علاقمندند. معمولاً قاب گوشی عروسکی انتخاب دختران نوجوان است.

قاب گوشی ساده دخترانه

قاب گوشی فانتزی

این نوع قاب گوشی ساده دخترانه ، دارای طرح های انتزاعی و خیالی است که معمولاً به صورت چاپ شده بر روی بدنه قاب حک می شود. این قاب از تنوع بالایی برخوردار است.

رویال کاور | عرضه انواع قاب موبایل ساده و طرح دار

توجه به کلیه سلایق در عرضه محصولات، یکی از مهم ترین ویژگی های یک فروشگاه بزرگ اینترنتی می باشد. عوامل این مجموعه با توجه به نیاز مخاطبان و مشتریان خود ، گلچینی از بهترین ها را فراهم آورده اند.

اغلب مدل ها براساس ترند سال عرضه می گردند پس خیالتان بابت به روز بودن مدل ها راحت باشد!

برای آنکه افراد بتوانند با فاصله زمانی کوتاه تر تنوع بیشتری را برای خود ایجاد کنند ، انواع قاب گوشی ، اکسسوری ها و لوازم جانبی موبایل را با قیمت های باورنکردنی عرضه می داریم.

برند مورنظر خود را بیابید و طرح متناسب با مدل گوشی خود را انتخاب نمایید.

خرید قاب گوشی سامسونگ ،، خرید قاب گوشی هواوی ،، خرید قاب گوشی شیائومی ،، خرید قاب گوشی نوکیا ،، خرید قاب گوشی ال جی ، خرید قاب گوشی سونی و ..

سایر تجهیزات عرضه شده توسط رویال کاور :

هندزفری گوشی ،، شارژر گوشی ،، فلش ،، پاور بانک ،، باتری گوشی و …

1 دیدگاه در “استایلی جذاب و مدرن با مدل های مینیمال قاب گوشی دخترانه

  1. ناشناس گفت:

    چه قدر طرح دومی آخری از بالا خوشگله!! ?❤️?به نظرم طرح های ژاپنی و یونیکورن مال دختر و پسر مهدکودکیه ??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *