مقالات

سایت فروش قاب گوشی آیفون

سایت فروش قاب گوشی آیفون

آیفون گران قیمت جدید شما سزاوار بهترین محافظت است و سرمایه گذاری روی یک قاب باکیفیت، احتمال هرگونه خراش و لک ناخواسته را کاهش می دهد. همچنین به شما امکان می دهد فرم شخصی تری به ظاهر گوشی خود اضافه کنید. آیا در حال حاضر به دنبال یک قاب محافظ ایده آل هستید؟ پس به جای درستی آمده اید! سایت فروش قاب گوشی آیفون همین جاست!

سایت فروش قاب گوشی آیفون

فروشگاه « رویال کاور » ارائه دهنده انواع لوازم جانبی گوشی آیفون در کوتاه ترین زمان پس از رونمایی هر مدل جدید می باشد. این مجموعه تمرکز خود را بر روی عرضه تجهیزات جانبی از برندهای مورد اعتماد داخلی و خارجی قرار داده است تا خاص ترین طرح‌ها و رنگ‌ها در اختیار صاحبان گوشی‌های هوشمند جدید اپل قرار گیرد.

ما قبل از عرضه محصولات، عملکرد هر مدل قاب موبایل را از نظر کیفیت و کارایی مورد بررسی قرار می دهیم تا یک لیست کاملی از بهترین ها را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهیم.

فروش قاب طرح دار آیفون

اگر به دنبال یک قاب با ظاهری باکلاس و شیک هستید، مدل های طرح دار بهترین انتخاب می باشند. قاب طرح دار برخلاف قاب شفاف اپل، زمانی که روی گوشی شما قرار می‌گیرد کمی بیشتر قابل مشاهده است. لبه‌های آن ممکن است با برجستگی بیشتری به نظر برسند.

در اغلب مدل ها برای محافظت بیشتر از گوشی هوشمند گران قیمت، گوشه ها بلندتر طراحی شده اند تا در هنگام سقوط گوشی کمترین میزان آسیب به بدنه و صفحه نمایشگر وارد گردد. این محصولات همچنین در برابر خش نیز مقاوم هستند. مواد آنتی شوک به کار رفته در قاب تا حدود زیادی می تواند عکس العمل مناسبی از خود نسبت به ضربات وارد شده به گوشی نشان دهد.

این مدل ها از پلاستیک نرم یا لاستیک مانند (TPU یا پلی اورتان ترموپلاستیک) ساخته شده اند. به اندازه کافی نصب آن بر روی گوشی شما آسان است. پشت قاب صاف است و چسبندگی قابل توجهی را ایجاد می‌کند، اما به راحتی داخل و خارج می شود.

طرح ها متنوع هستند و بسته به سلیقه شخصی ممکن است برخی از مدل ها را بر دیگری ترجیح دهید.

قاب گوشی صورتی

مطلب پیشنهادی
فروش انواع قاب عروسکی آیفون 13

فروش قاب سیلیکونی آیفون

این مدل ها از ماده پلیمری سیلیکون تشکیل شده اند که دارای سه لایه مختلف می باشند:

1- روکش بیرونی قاب : این روکش از جنس سیلیکون رنگی است.

2- لایه میانی : این لایه که به منظور فرم دهی به قاب ایجاد شده ، از پلی کربنات (PC) ساخته می شود. پلی کربنات از خانواده پلیمرهای ترموپلاستیک است که در برابر ضربه مقاوم هستند. همچنین از پایداری حرارتی خوبی برخوردارند. (از 110 تا 130 درجه سانتی گراد) رطوبت را جذب نمی کنند و شفاففیت زیادی دارند.

3- لایه داخلی قاب : این لایه از فیبر نرم ساخته شده است تا از بدنه گوشی در برابر خراش و خش افتادگی محافظت نماید.

قاب سیلیکونی

فروش قاب شفاف 

قاب شفاف آیفون به شما امکان می دهد تا رنگ کارخانه ای گوشی خود را به رخ بکشید. این مدل حداقل اندازه و وزن را به گوشی شما اضافه می کند. نصب و جدا کردن آن بسیار آسان است و چسبندگی قابل قبولی دارد. مهم تر از همه، این قاب محافظ آیفون در رتبه اول ما، برای کسانی است که با بودجه کمی خرید می کنند.

قاب شفاف اپل

فروش قاب MY CASE 

این مدل همواره با قاب های سیلیکونی در رقابت است. کاور MY CASE برخلاف قاب سیلیکونی آیفون که مات است، از براقیت خوبی برخوردار می باشد. کالیته رنگی این محصولات شاید به اندازه مدل های سیلیکونی کامل نباشد، اما رنگ بندی متنوعی دارد. به کمک این قاب می توان یک استایل شیک و منحصر به فرد خلق نمود. این قاب محافظ و ضربه گیر نسبتاً خوبی برای تلفن هوشمند به شمار می رود.

سایت فروش قاب گوشی آیفون

رویال کاور ؛ فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل

مجموعه  رویال کاور  به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان عمده قاب گوشی  و سایر تجهیزات ، این محصولات را با قیمت بدون واسطه در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهند.

قیمت های رویال کاور، کاملاً مناسب و استثنایی است، بدین ترتیب می توانید هم زمان چند خرید را باهم انجام دهید!

برای مشاهده محصولات و   خرید قاب گوشی   به صفحات موردنظر مراجعه فرمایید.

خرید قاب گوشی آیفون  ،،  خرید قاب گوشی سامسونگ  ،،  خرید قاب گوشی هواوی  ،،  خرید قاب گوشی شیائومی

سایر لوازم جانبی موبایل:

کاور ایرپاد عروسکی  ،،  هندزفری گوشی  ،،   پاور بانک  ،،   فلش و رم  ،،   اسپیکر  ،،   باتری گوشی  ،،   شارژر گوشی  و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *