مقالات

سایت فروش قاب گوشی سامسونگ

سایت قاب گوشی سامسونگ

حتماً شما هم برای خرید تلفن همراه هوشمند خود هزینه زیادی را پرداخت کرده اید. بنابراین اصلاً دلتان نمی خواهد که به این زودی ها مجبور شوید آن را به دست یک تکنسین تعمیرات بسپارید! بنابراین توصیه می شود که تاحد امکان از گوشی هوشمند خود مراقبت نمایید! یکی از روش های مراقبت از گوشی، خرید یک قاب یا گارد برای محافظت در برابر ضربه می باشد. اگر برند انتخابی شما برای خرید تلفن هوشمند ” سامسونگ ” است، جای درستی آمده اید. ” سایت قاب گوشی سامسونگ “ با طرح های متنوع همین جاست!

سایت قاب گوشی سامسونگ

در سایت قاب گوشی سامسونگ می توانید مدل های زیادی را مشاهده نمایید و طرح موردنظر خود را برگزینید. انواع قاب گوشی عروسکی برحسته ، ساده، شفاف ، ژله ای و … با بهترین درجه کیفی مناسب با مدل گوشی سامسونگ شما عرضه گردیده اند. کلیه مدل ها را می توانید با قیمت بسیار خوبی خریداری نمایید. برای این کار کافیست سفارش خود را در سایت ” رویال کاور ” ثبت نمایید. محصول موردنظر در کوتاه ترین زمان از طریق پست ارسال گردیده و می توانید آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

قاب مای کیس

از گوشی خود در برابر ضربه محافظت کنید!

رایج‌ترین مشکلی که دیده می شود، شکستن صفحه نمایشگر موبایل است. اگر ضربه (نیروی) وارد شده بر یکی از چهارگوشه صفحه نمایش متمرکز شده باشد، صفحه نمایش به طور حتم آسیب جدی تری خواهد دید.

برای جلوگیری از این امر بهتر است یک قاب ساخته شده از مواد ضربه‌گیر (مانند سیلیکون یا لاستیک) را انتخاب کنید که گوشه‌های آسیب‌پذیر گوشی شما را بپوشاند. ما به دارندگان گوشی‌های هوشمند توصیه می‌کنیم که از خرید قاب‌های پلاستیکی خودداری کنند، زیرا به طور موثر ضربه را جذب نمی‌کنند و احتمالاً هر ضربه‌ای را به خود دستگاه منتقل می‌نمایند.

قاب های پافر یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده به بازار می باشند که به خوبی می توانند از تلفن همراه شما محافظت نمایند.

قاب پافر سامسونگ

نحوه انتخاب قاب گوشی براساس شغل و میزان استفاده

توصیه می شود خرید شما با توجه به شغل تان و میزان استفاده از تلفن همراه صورت پذیرد. یک قاب موبایل باریک ممکن است زیبا باشد، اما تنها می تواند گوشی شما را از ضربه‌ها و افت‌های جزئی نجات دهد. اگر شغل شما به گونه ایست که مجبور هستید ساعات زیادی را صرف استفاده از تلفن همراه نمایید، باید از قاب هایی با پوسته های ضخیم و حجیم استفاده کنید. درست است که این محصولات وزن بیشتری خواهند داشت، اما ضربه بیشتری را نیز جذب خود می نمایند.

مطلب پیشنهادی
انواع هندزفری فانتزی عروسکی کیوت

نوجوان‌ها بسیار مستعد شکستن تلفن‌هایشان هستند. هنوز هیچ قابی نمی تواند به طور 100 درصد از تلفن همراه شما محافظت کند، اما برخی از مدل ها بیشتر از سایرین می توانند جلوی آسیب را بگیرند. قاب های سیلیکونی و ژله ای از نظر دوام تست های سختی را پشت سر گذاشته اند.

سایت قاب گوشی سامسونگ

قاب سامسونگ

سخن پایانی | سایت قاب گوشی سامسونگ

شما می خواهید رنگ و طرحی را انتخاب کنید که مناسب استایل شما باشد، اما چند نکته دیگر وجود دارد که باید به آن توجه نمایید. در هنگام خرید قاب گوشی در نظر بگیرید که چه میزان از تلفن همراه خود و در چه موقعیت هایی استفاده می کنید.

قابی با دوام و محکم دارای کناره‌های برآمده یا روکش‌های ویژه برای افزایش چسبندگی گوشی به کیس را انتخاب نمایید. در این میان به دهانه پورت ها و لنزهای دوربین نیز اهمیت بدهید. آن ها باید فاقد بریدگی های نامناسب باشند.

در هنگام خرید آنلاین از یک سایت قاب گوشی سامسونگ یا آیفون و … با توجه به اینکه نمی توانید قبل از خرید یک کیس را امتحان کنید، مطالب ارائه شده توسط سازنده را مورد بررسی قرار دهید و یا نظرات ارسالی مشتریان را بخوانید.

قاب گوشی عروسکی دخترانه سامسونگ

فروشگاه آنلاین رویال کاور 

بهترین قاب‌های محافظ سامسونگ گلکسی S23 و سایر مدل های پرچم دار را می توانید در سایت قاب گوشی سامسونگ « رویال کاور » بیابید. ما این محصولات را با قیمت عمده عرضه می نماییم تا مشتریان عزیزمان با رضایت کامل از این مجموعه خریداری نمایند.

برای مشاهده محصولات و خرید قاب گوشی به صفحات موردنظر مراجعه فرمایید.

خرید قاب گوشی آیفون  ،،  خرید قاب گوشی سامسونگ  ،،  خرید قاب گوشی هواوی  ،،  خرید قاب گوشی شیائومی

سایر لوازم جانبی موبایل:

کاور ایرپاد عروسکی  ،،  هندزفری گوشی  ،،   پاور بانک  ،،   فلش و رم  ،،   اسپیکر  ،،   باتری گوشی  ،،   شارژر گوشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *