مقالات

« رویال کاور » فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل با به روزترین مدل‌های قاب گوشی

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل

برای خرید قاب گوشی و سایر تجهیزات باید به یک فروشگاه معتبر لوازم جانبی موبایل مراجعه نمایید. « رویال کاور » با فروش اینترنتی محصولات خود، فرآیند خرید را آسان نموده است. این فروشگاه با عرضه جدیدترین و به روزترین لوازم جانبی موبایل، این محصولات را با منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهد.
کاربران حرفه ای ترجیح می دهند تا سریعاً از ورود به روزترین تجهیزات به کشور اطلاع پیدا کنند. همچنین ترجیح می دهند تا به موقع آن را خریداری نمایند. رویال کاور کاملاً پیگیر عرضه محصولات جدید پس از رونمایی یک مدل از یک برند خاص می باشد. در فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل « رویال کاور » همه محصولات را با قیمت های استثنایی خریداری خواهید کرد!

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل

تلفن های هوشمند با برندهای مطرح سامسونگ، آیفون و … از قیمت های بالایی برخوردارند و عدم نگهداری صحیح می تواند هزینه های گزافی را بر کاربر تحمیل نماید. قاب های گوشی های هوشمند از متریال متنوعی ساخته شده اند و هدف از ساخت آن ها محافظت از گوشی در برابر سقوط یا ضربه است. طبیعتاً هرچه قاب باکیفیت تر باشد، دوام و استحکام آن در برابر ضربات بیشتر خواهد بود.

جالب است بدانید هنگامی که گوشی از ارتفاع بر روی زمین می افتد، در اغلب موارد از سمت گوشه های صفحه نمایشگر فشاری به آن وارد می شود و معمولاً آن نقاط آسیب می بینند. با وارد شدن ضربه، اصطلاحاً تاچ صفحه می سوزد و صفحه نمایشگر باید به طور کلی تعویض گردد. از این رو استفاده از یک قاب محکم می تواند از برخورد ضربه با لبه های بدنه گوشی ممانعت به عمل آورد.

تنوع قاب گوشی در فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل « رویال کاور »

مجموعه « رویال کاور » سعی دارد تا با عرضه محصولات متنوع، اغلب سلیقه ها را راضی نگه دارد. انواع قاب گوشی (سیلیکونی ساده یا عروسکی، ژله ای طرح دار، ضدضربه، فلزی و …) در رنگ بندی متفاوت عرضه می گردد.

قاب عروسکی دخترانه

در حال حاضر یکی از مدل های روی بورس خصوصاً برای برند آیفون، قاب عروسکی است. بدنه این قاب از جنس سیلیکون ساخته شده و عروسک های ظریف و ریز برروی قاب چسبانیده شده اند. این مدل ها که طیف رنگی جذابی دارند، علاقمندان زیادی پیدا کرده اند.

مطلب پیشنهادی
انواع قاب گوشی عروسکی برجسته جذاب در فروشگاه « رویال کاور »

از مزایای قاب های سلیکونی عروسکی می توان به خوش دست بودن آن اشاره کرد. سیلیکون نرم و لطیف است و احساس خوبی را به دست منتقل می سازد. همچنین نگرانی از بابت کثیف شدن آن وجود ندارد. این محصولات کاملاً قابل شستشو هستند و به سادگی تمیز می شوند. (کافیست از یک دستمال مرطوب برای تمیز کردن آن ها استفاده کنید.)

قاب های عروسکی موجود در فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل « رویال کاور » جذابیت بصری زیادی دارند و از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. این محصولات با وجود ظرافت، قدرت خوبی در برابر اصابت ضربات از خود نشان می دهند و به راحتی از بدنه گوشی جدا نمی شوند.

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل

قاب ژله ای طرح دار دخترانه

قاب های ژله ای در دو نوع ساده و طرح دار عرضه می گردند. مدل های طرح دار طرفداران بیشتری دارند، زیرا طرح ها، انتزاعی، خاص و جذاب هستند. این نوع قاب از جنس پلاستیک سخت ساخته شده است و به خوبی در برابر اصابت ضربات مقاومت می نماید. قاب ژله ای از ضخامت مناسبی برخوردار است و از گوشی شما محافظت می کند.

خرید قاب گوشی سامسونگ

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل

قاب سیلیکونی ساده در فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل

پس از ورود قاب های سیلیکونی ساده به بازار، فروش آن با جهش بسیار عظیمی مواجه شد و در عرض چند ماه توانست در صدر جدول فروش لوازم جانبی موبایل قرار گیرد. علت این محبوبیت، رنگ بندی جذاب آن است. کالیته رنگی این محصول کامل است و رنگ های پاستلی فوق العاده زیبایی که در این کالیته دیده می شود، دلیل استقبال از این محصول است.

خرید قاب گوشی آیفون

قاب سیلیکونی آیفون

قاب آیفون 6s

قاب ضد ضربه

این نوع از کاورهای موبایل، از پلیمرهای سخت نظیر پلی یورتان و پلی کربنات ساخته شده اند. طبیعتاً این متریال سخت، بهتر می توانند در برابر ضربات مقاومت نمایند. این محصولات ساده هستند و طرح های خاصی ندارند. طرفداران قاب های ضدضربه اغلب آقایان هستند. رنگ بندی این محصولات محدود است.

قاب ضد ضربه بتمن

سایر لوازم جانبی در فروشگاه بزرگ اینترنتی رویال کاور

انواع هندزفری، گلس گوشی ، محافظ کابل شارژ و انواع مدل های کاور ایرپاد عروسکی را می توانید از طریق سایت « رویال کاور » سفارش دهید. این محصولات در کوتاه ترین زمان از طریق پست به سراسر کشور ارسال می گردند. به دلیل قیمت های بسیار مناسب می توانید چند نوع محصول را خریداری نمایید.

محافظ کابل شارژ عروسکی

کاور ایرپاد عروسکی فانتزی

خرید کاور ایرپاد جدید

قاب RC 418 – SOLID COLOR

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
70,000 تومان

قاب ژله ای RC 409 – ANTI SHOCK

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
55,000 تومان

قاب عروسکی RC 408 – MILK COFFE

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
75,000 تومان

1 دیدگاه در “« رویال کاور » فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل با به روزترین مدل‌های قاب گوشی

  1. shabnam گفت:

    ظرفیت انبارتونو بیشتر کنین همه قابا موجود نیستننن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *