مقالات

« رویال کاور » توزیع کننده جدیدترین انواع قاب گوشی

جدیدترین قاب گوشی

درست است که محافظ‌های صفحه‌نمایش چسبنده (گلس) به طور موثر از تلفن‌ها در برابر فشار مستقیم روی صفحه لمسی محافظت می‌کنند، اما وقتی گوشی از کناره‌ها یا گوشه‌ها ضربه می‌خورد، به خوبی آن‌ را نگه نمی‌دارد. محافظ صفحه نمایش باید همراه با کیس یا قاب استفاده شود تا کاملاً موثر واقع گردد. گلس گوشی باید از ضخامت عالی برخوردار باشد. همچنین شاهد شفافیت با وضوح بالا در صفحه نمایش خود باشید. اما جدیدترین قاب گوشی باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشد. در مطلب ذیل پاسخ این سوال را خواهید یافت.

جدیدترین قاب گوشی

برای خرید جدیدترین قاب گوشی برندهای آیفون، سامسونگ، شیائومی و … کافیست از سایت « رویال کاور » بازدید فرمایید. قیمت محصولات، شما را شگفت زده خواهند کرد! این مجموعه با سال ها تجربه به عنوان توزیع کننده برتر ” لوازم جانبی موبایل ” عرضه کننده به روزترین محصولات به صورت آنلاین به سراسر کشور می باشد.

ویژگی های قاب گوشی استاندارد

جدیدترین قاب های گوشی استاندارد باریک هستند و در محافظت از تلفن شما در برابر خط و خش و فرورفتگی جزئی، عملکرد مناسبی دارند. قاب های سخت کمی ضخیم هستند، بنابراین این کیس ها در جلوگیری از هر نوع آسیب فیزیکی گوشی ها یک گزینه عالی به شمار می روند. هنگام خرید قاب گوشی ، به نکات ذیل توجه فرمایید:

1- سازگاری کاور موبایل با پورت ها و اتصالات

مراقب سفت بودن روکش دکمه ها یا بریدگی های نامناسب باشید. دهانه پورت ها و لنزهای دوربین باید از اندازه کافی برخوردار باشند تا هنگام استفاده از تلفن شما مشکلی ایجاد نکند. قاب های ضخیم تر و ناهموار گاهی اوقات می توانند در شارژ بی سیم اختلال ایجاد نمایند.

جدیدترین قاب گوشی

2- نوع متریال سازنده جدیدترین قاب گوشی

برای کاربران آیفون، یافتن قاب های تخصصی گوشی دشوارتر است. اگر از گوشی سامسونگ، شیائومی یا حتی گوشی وان پلاس استفاده می‌کنید، معمولاً می‌توانید گزینه‌های زیادی را پیدا کنید. اما انتخاب‌های شما برای آیفون محدودتر است. در هر صورت باید کیفیت قاب را نسبت به ظاهر آن در اولویت قرار دهید.

سیلیکون که از مواد نفتی و سیلیکون متالوئیدی به دست می آید، یکی از محبوب ترین متریال سازنده برای قاب موبایل در نظر گرفته می شود. در مقایسه با بسیاری از پلاستیک‌ها، سیلیکون نرم‌تر و انعطاف‌پذیرتر است و چسبندگی ایمنی را فراهم می‌کند. همچنین یک ضربه‌گیر عالی به شمار می رود.

قاب های سیلیکونی نرم‌تر و انعطاف‌پذیرتر هستند و در برابر ضربه های سبک و خط و خش از تلفن هوشمند شما محافظت می کنند، اما برای محافظت در برابر ضربه های سخت تر، بهتر است یک قاب پلی کربنات سخت را در نظر بگیرید. از طرف دیگر، TPU محکم تر و بادوام تر است و محافظت بهتری در برابر خراش و ضربه ارائه می دهد. کیس های TPU همچنین به دلیل توانایی خود در مقاومت در برابر روغن، گریس و سایش شناخته شده اند.

قاب گوشی دخترانه جدید

مطلب پیشنهادی
عرضه جدیدترین مدل‌های قاب گوشی سیلیکونی

3- طراحی‌های اضافی

در حال حاضر قاب ها از حالت کلاسیک خود خارج شده اند و به اشکال مختلفی طراحی می گردند. قاب عروسکی رایج ترین مدل با طراحی اضافی است که به علاقمندان طرح های فانتزی و انتزاعی این امکان را می دهد تا مدل موردپسند خود را از میان ده ها گزینه انتخاب نمایند. فرمت و قالب این مدل همانطور که در تصویر ذیل مشخص است، تداعی کننده مدل های کلاسیک ساده نیست.

قاب باب اسفنجی

فروش قاب عروسکی باب اسفنجی

از دیگر گزینه های اضافی که برروی جدیدترین قاب های گوشی دیده می شود، محافظ لنز دوربین است. در گذشته این قابلیت وجود نداشت اما پس از ورود لنزهای گران قیمت آیفون و سامسونگ به دنیای تلفن های هوشمند، این ویژگی به کاور موبایل افزوده گردید. اگر سری به بازار بزنید، محافظ لنز را  حتی در مدل های ارزان قیمت نیز مشاهده خواهید کرد.

قاب آینه دار

عملکرد قاب گوشی یا ظاهر تجملاتی آن؟

قاب موبایل پوششی است که از بدنه گوشی شما محافظت نموده و در برابر خط و خش، آلودگی و سایر خطرات عملکرد قابل قبولی نشان می دهد. این بدان معنی است که طول عمر دستگاه را افزایش می دهد، در حالی که عمر آن را زودتر تمام می شود. بنابراین خرید یک قاب گران قیمت نباید در اولویت قرار گیرد. بلکه باید به کیفیت آن توجه شود. برخی از سازندگان با عرضه ظاهر تجملاتی قاب، سعی در فریب ذهنیت عموم دارند و این محصولات را با قیمت های بالایی به فروش می رسانند. اما آن چیزی که حائز اهمیت است، این محصولات از کیفیت استانداردی برخوردار نیستند و نمی توانند به خوبی از تلفن همراه گران قیمت شما محافظت نمایند. لذا در هنگام انتخاب و خرید مدل موردنظر ، فریب ظاهر پرزرق و برق آن را نخورده و به کیفیت آن نیز توجه فرمایید.

مطلب پیشنهادی
عرضه انواع قاب گوشی اپل فانتزی

فروش جدیدترین مدل‌های قاب گوشی | رویال کاور

برای مشاهده محصولات و  خرید قاب گوشی به صفحات موردنظر مراجعه فرمایید.

خرید قاب گوشی آیفون  ،،  خرید قاب گوشی سامسونگ  ،،  خرید قاب گوشی هواوی  ،،  خرید قاب گوشی شیائومی

سایر لوازم جانبی موبایل:

کاور ایرپاد عروسکی ،، هندزفری فانتزی  ،، جاکلیدی عروسکی فانتزی ،، پاور بانک ،،  فلش و رم  ،،  اسپیکر  ،،  باتری گوشی  ،،   شارژر گوشی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *