مقالات

با مشخصات گلکسی S23 آشنا شوید!

مشخصات گلکسی S23

اگر کاربر آیفون هستید و به دنبال یک جایگزین مناسب از اندروید برای گوشی خود می باشید، حتماً باید نگاهی به مشخصات گلکسی S23 بیاندازید!

برخلاف گلکسی اس 21 و گلکسی اس 22، گلکسی اس 23 طراحی تازه ای دارد که بیشتر شبیه گوشی هوشمند مدرنی مانند آیفون 14 پرو است. برجستگی ها به اندازه آیفون دیده نمی شوند، اما کاملاً صاف نیز نیستند. اس 23 از یک طراحی شیک و تمیز برخوردار است که جذابیت بصری زیادی برای مینیمالیست ها دارد. این طراحی در گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا نیز دیده می شود.

مشخصات گلکسی S23

اس 23 حتی از آیفون 14 پرو سبک تر است و به دست گرفتن طولانی مدت آن احساس ناخوشایندی را منتقل نمی سازد. این محصول دارای مشخصات ذیل می باشد:

رنگ بندی متفاوت

این مدل در 4 رنگ مشکی فانتوم، کرم، اسطوخودوس و سبز زیتونی عرضه شده است.

رنگ کرم که متمایل به بژ است، جزء رنگ های خاص محسوب می گردد که با هرچیزی هماهنگ است. این رنگ خنثی روشن اغلب می تواند انتخاب افرادی باشد که به بدنه گوشی با رنگ سفید علاقمندند.

اگر از رنگ های خنثی تیره لذت می برید، فانتوم بلک بهترین گزینه محسوب می شود. این رنگ خاص که به گرافیت (خاکستری تیره و فلزی) شبیه است، با همه چیز مطابقت دارد.

سبز زیتونی که بیشتر از رنگ سبز ارتشی الهام گرفته شده، ممکن است برای همه جذاب نباشد. با این حال، بسته به نور، این رنگ می تواند تغییر کند و در زوایای خاص و روشنایی بیشتر، جذاب تر به نظر برسد. صرف نظر از این موضوع، سبز جزء رنگ‌های کاملاً خنثی محسوب نمی گردد، بنابراین ممکن است تطبیق آن‌ با کیف یا حتی یک لباس کار دشوارتری باشد.

اسطوخودوس نامی است که بر روی رنگ کرم – صورتی (از نظر فنی بنفش روشن) نهاده اند. اگر ترجیح می دهید گوشی شما فقط کمی رنگ و شمایلی زنانه داشته باشد، اطوخودوس بهترین انتخاب است.

رنگ بندی گلکسی اس 23

صفحه نمایش برتر

از مشخصات گلکسی S23 می توان به صفحه نمایش 6.1 اینچی Dynamic AMOLED 2X اشاره کرد که دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی تطبیقی ​​120 هرتز است. وضوح تصویر 2340 در 1080 پیکسل است که به معنای 425 پیکسل در هر اینچ (ppi) است. همچنین لازم به ذکر است که نمایشگر S23 و S23 Plus برخلاف S23 Ultra که نزدیک لبه ها خمیده است، هر دو کاملاً صاف هستند. برای برخی از افراد، طراحی تخت شیک تر و کاربردی تر است.

هنگامی که در زیر نور شدید خورشید قرار دارید، کار کردن با آن راحت است. حداکثر روشنایی در 1750 نیت محدود می شود که مشابه S23 Plus و S23 Ultra است. ممکن است به روشنی سری آیفون 14 پرو اپل (2000 نیت در فضای باز) نباشد، اما همچنان در روزهای روشن و آفتابی تابستان کاربردی است.

صفحه نمایش سامسونگ S23

وضوح تصویر – مشخصات گلکسی S23

از لحظه ای که گلکسی S23 را روشن کنید، کاملاً تحت تاثیر صفحه نمایش آن قرار خواهید گرفت. رنگ‌های گرم از انرژی جنبشی بالایی برخوردارند و رنگ های سرد دارای عمق زیادی می باشند. متن کاملاً واضح است. درست همانطور که از یک گوشی پرچمدار انتظار دارید. نرخ تازه سازی تطبیقی ​​120 هرتز است که اسکرول را بسیار روان می کند.

مشخصات گلکسی S23

مقاوم در برابر آب

S23 دارای رتبه IP68 است، به این معنی که نسبتاً در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. اگر تمایل دارید از قاب یا محافظ صفحه روی گوشی خود استفاده نکنید، S23 بسیار بادوام است. اما توصیه ما به شما این است که برای محافظت از گوشی در برابر ضربات مختلف، حتماً از یک قاب مقاوم و بادوام استفاده نمایید.

مطلب پیشنهادی
به روزترین مدل های قاب گوشی سامسونگ را در سایت رویال کاور خواهید یافت!

ارتقای نرم افزار

گلکسی اس 23 سامسونگ از جدیدترین و بهترین تراشه کوالکام پشتیبانی می‌کند: اسنپدراگون 8 نسل 2.
این نسخه خاص از اسنپدراگون 8 نسل 2 دارای پردازنده سریع‌تر است که کارایی نرم‌افزار را برای پردازش تصویر افزایش می دهد.

سامسونگ گلکسی اس 23 را با اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 عرضه کرده است. با سری گلکسی S23، سامسونگ قول چهار ارتقای نسخه اصلی اندروید و همچنین پنج سال به روز رسانی امنیتی منظم را داده است. این بدان معناست که S23 تا اندروید 17 دوام خواهد آورد، که به خودی خود بسیار چشمگیر است و تا سال 2028 وصله های امنیتی را برای هرنوع آسیب پذیری ایجاد می نماید. اگر از آن دسته افرادی هستید که گوشی خود را هر ساله ارتقا نمی دهید، مشخصات گلکسی S23 با قابلیت به روز ماندن می تواند یک گزینه کاربردی و مناسب برای شما باشد.

همه برنامه هایی که به آن نیاز دارید، بلافاصله پس از باز کردن آن ها بارگیری می شوند. جابجایی بین برنامه ها به طور همزمان است و گرفتن عکس و فیلم سریع است. هنگام مشاهده و ویرایش عکس‌ها، رندر ویرایش‌ها به همان سرعتی که در iPhone 14 Pro است، انجام می‌شود.

عکاسی و فیلمبرداری عالی از مشخصات گلکسی S23

با وجود اینکه گلکسی اس 23 مدل پایه این سری است، به سیستم دوربین سه گانه مجهز شده است. شما یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش گیر اپتیکال (OIS) و دیافراگم f/1.8، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2 و یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با لنزهای OIS و دیافراگم f/2.4 دارید. دوربین سلفی از یک سنسور 12 مگاپیکسلی مناسب با فوکوس خودکار دو پیکسل و دیافراگم f/2.2 برخوردار است. با این دوربین می توان تصاویر قابل قبولی را ثبت کرد.

عکاسی با اس 23

رویال کاور

یکی از مهم ترین دلایل طرفداران فروشگاه « رویال کاور » برای خرید از ما، به روز بودن محصولات است. مشتریان ما معتقدند با ورود هر مدل جدید به بازار، اکسسوری و لوازم جانبی آن را می توانند در سایت « رویال کاور » پیدا کنند!
عوامل این مجموعه علاوه بر بالا بودن کیفیت یک محصول به زیبایی بصری آن نیز اهمیت ویژه ای می دهند. این فروشگاه محصولات خود را به قیمت عمده عرضه می نماید تا همه افراد بتوانند از آن خرید کنند.

قاب گوشی و انواع لوازم جانبی موبایل را می توانید به راحتی سفارش دهید!

از محصولات هیجان انگیز  رویال کاور  دیدن فرمایید!

خرید قاب گوشی آیفون  ،، خرید قاب گوشی سامسونگ  ،،  خرید قاب گوشی شیائومی  ،،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *