مقالات

انواع قاب گوشی سامسونگ

قاب گوشی سامسونگ

برند سامسونگ یکی از برندهای معروف گوشی های هوشمند است که در سه سال اخیر با رونمایی از مدل های پرچم دار، بر ارزش و اعتبار خود افزوده است. گلکسی اس 22 و گلکسی اس 23 از جدیدترین مدل های حال حاضر این برند به شمار می روند. گوشی های جدید این برند به نسبت سایر رقبای خود نظیر شیائومی و هواوی از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. بنابراین سرمایه گذاری برای خرید قاب گوشی باکیفیت ارزش محافظت از آن را دارد. خبر خوب این است که شما گزینه های زیادی دارید، از قاب های باریک، سبک و طرح دار گرفته تا قاب های ساده محکم.
در این مطلب با انواع قاب گوشی سامسونگ آشنا خواهید شد.

انواع قاب گوشی سامسونگ

در ذیل با انواع قاب گوشی سامسونگ آشنا خواهید شد:

قاب های سیلیکونی سامسونگ

قاب سیلیکونی در طرح ها و اشکال مختلفی تولید می شود و مورد پسند اغلب سلیقه ها خصوصاً خانم ها قرار می گیرد. این محصولات به راحتی با یک دستمال مرطوب پاک می شوند و ظاهر جذاب خود را حفظ می نمایند. سیلیکون به راحتی می تواند ضربات زیادی را دفع نماید و از تلفن گران قیمت شما تا حدود زیادی محافظت کند.

انواع قاب گوشی سامسونگ

قاب هیبریدی

مدل های هیبریدی که به صورت ساده و دودی عرضه شده اند، زیبایی طبیعی گوشی را به رخ می‌کشند. مدل های Ultra Hybrid، همانطور که از نامش پیداست، دارای ترکیبی از پشتی پلی کربنات و یک سپر TPU است که بدون اضافه کردن وزن بیش از حد، محافظت در برابر سقوط جامد به آن می دهد. ویژگی های این قبیل از انواع مدل های قاب گوشی سامسونگ عبارتست از:

  • نسبتاً نازک
  • کیفیت ساخت عالی
  • حفاظت مناسب
  • ممکن است به مرور زمان زرد شود.
  • تمیز نگه داشتن کیس های شفاف به طور کلی دشوارتر از سایر انواع کیس ها است.
  • ارزان

قاب هیبریدی سامسونگ

قاب ضد ضربه

این مدل از انواع قاب گوشی سامسونگ ، همانطور که از نامشان پیداست، حفاظت خوبی از تلفن هوشمند شما دارند. البته باید این را در نظر گرفت که این مدل ها با شمایل خاص خود، خیلی مورد پسند سلایق خانم ها نمی باشد. این محصولات پایه محکمی دارند و از قیمت متوسطی برخوردار می باشد.

کاور ضد ضربه

قاب چرمی از انواع قاب گوشی سامسونگ

برخی از مدل ها برای مناسبت های رسمی و حرفه ای محیط کاری طراحی شده اند. این محصولات از جنس چرم مصنوعی می باشند و به شکل یک کیف پول طراحی می شوند. قاب های چرمی گوشی های پرچم دار سامسونگ بسیار خوش دست هستند. ظاهری با ابهت دارند، اما رنگ بندی آن ها محدود است. رنگ های مشکی، قهوه ای ، عسلی ، سرمه ای و زرشکی از نمونه رنگ های رایج چرم مصنوعی به حساب می آیند.

کاور چرمی تلفن همراه

قاب PVD نشکن

کاور PVD نشکن یکی دیگر از انواع قاب گوشی سامسونگ است که طرفداران زیادی دارد. این مدل ها که کاملاً کلاسیک طراحی شده اند، قدرت حفاظت خوبی از گوشی سامسونگ دارند.

قاب PVD نشکن

خصوصیات بهترین قاب گوشی سامسونگ از نظر کیفیت چیست؟

در اینجا می توانید راهنمای ما را برای خرید بهترین مدل های قاب گوشی برند سامسونگ مطالعه بفرمایید. اگر به یک یا چند فروشگاه مراجعه نمایید، با تعداد زیادی از مدل ها با قیمت های متفاوت مواجه خواهید شد. شناخت ویژگی های بهترین انواع قاب گوشی سامسونگ می توان عیار مناسبی برای انتخاب و خرید شما باشد.

نازک و سبک

با پیشرفت تکنولوژی در این حوزه روز به روز شاهد تولید محصولاتی با وزن کم هستیم که حجم زیادی از جیب یا کیف ما را نمی گیرند. در حال حاضر باریک‌ترین قاب گلکسی S22 ، مدل PHNX است که با ضخامت تنها 0.35 میلی متر، عملاً هیچ وزن یا حجیمی به گوشی شما اضافه نمی کند.

مطلب پیشنهادی
قاب گوشی عروسکی دخترانه سامسونگ

گزینه های رنگی جذاب

این ویژگی در مورد قاب گوشی سیلیکونی بیشتر صادق است. طیف رنگی قابل توجه این مدل از انواع قاب گوشی سامسونگ ، جذابیت بصری زیادی را برای کاربر ایجاد می نماید. از رنگ های پاستلی جدید تا رنگ کلاسیک سفید و مشکی، همگی از مخاطبان منحصر به خود برخوردارند.

بیشترین حفاظت در برابر سقوط 

همانطور که می دانید وظیفه اصلی یک قاب موبایل حفاظت از تلفن همراه در برابر سقوط، ضربه و … می باشد. این وظیفه زمانی محول خواهد شد که قاب از متریال کیفیت ساخته شده باشد.

طراحی جذاب و متناسب با فرم 

جدیدترین قاب گوشی که برای حفاظت از گوشی های پرچم دار سامسونگ نظیر S23 و S22 ساخته می شود باید متناسب با فرم شکیل بدنه آن طراحی گردد.

رویال کاور | فروش انواع قاب گوشی سامسونگ

برای مشاهده محصولات و  خرید قاب گوشی به صفحات موردنظر مراجعه فرمایید. به راحتی می توانید از میان ده ها مدل قاب، مدل موردعلاقه خود را انتخاب نمایید. 

خرید قاب گوشی آیفون  ،،  خرید قاب گوشی سامسونگ  ،،  خرید قاب گوشی هواوی  ،،  خرید قاب گوشی شیائومی

سایر لوازم جانبی موبایل :

کاور ایرپاد عروسکی ،، هندزفری فانتزی  ،، جاکلیدی عروسکی فانتزی ،، پاور بانک ،،  فلش و رم  ،،  اسپیکر  ،،  باتری گوشی  ،،   شارژر گوشی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *