مقالات

هیجان خرید با انواع قاب گوشی کیوت ” رویال کاور “

قاب گوشی کیوت

در فروشگاه ” رویال کاور ” انواع قاب گوشی کیوت و جذاب با طرح های به روز و زیبا با قیمت های بسیار مناسبی عرضه می گردد. شما عزیزان می توانید از میان ده ها مدل، طرح و رنگ مورد علاقه خود را برگزینید و از طریق سایت سفارش دهید. به هنگام خرید قاب گوشی درنظر بگیرید که چه میزان از تلفن همراه خود و در چه موقعیت هایی استفاده می کنید. به همین دلیل علاوه بر ظاهر مورد علاقه به جنس و کیفیت قاب موبایل نیز توجه نمایید.

قاب گوشی کیوت دخترانه

طراحی قاب گوشی کیوت باید منحصر به فرد باشد، به نحوی که طرح آن شما را هیجان زده نماید. این محصولات علاوه بر شکل ظاهری جذاب باید از ویژگی های مهم ذیل نیز برخوردار باشند:

1- متناسب بودن دقیق اندازه قاب با بدنه گوشی

مراقب سفت بودن روکش دکمه ها یا بریدگی های نامناسب باشید. دهانه پورت ها و لنزهای دوربین باید از اندازه کافی برخوردار باشند که هنگام استفاده از تلفن شما مشکلی را ایجاد نکند. قاب های ضخیم تر و ناهموار گاهی اوقات می توانند در شارژ بی سیم اختلال ایجاد نمایند.

با توجه به دلایل فوق الذکر، قابی بادوام و محکم دارای کناره‌های برآمده یا روکش‌های ویژه برای افزایش چسبندگی گوشی به کیس را انتخاب نمایید. در این میان به دهانه پورت ها و لنزهای دوربین نیز اهمیت بدهید. آن ها باید فاقد بریدگی های نامناسب باشند.

قاب گوشی کیوت

2- مقاومت بالای قاب گوشی

اگر در گذشته بارها گوشی موبایل از دست تان به زمین افتاده است و اکنون برای خرید تلفن همراه هوشمند خود هزینه زیادی را پرداخت کرده اید، بنابراین اصلاً دلتان نمی خواهد که به این زودی ها مجبور شوید آن را به دست یک تکنسین تعمیرات بسپارید!

در این مواقع توصیه ما به شما عزیزان، خرید قاب موبایل باکیفیت است که تا حد زیادی بتواند از بدنه گوشی شما در برابر سقوط و ضربه محافظت کند. البته تاکنون هنوز هیچ قاب ضد ضربه ای وارد بازار نشده است، اما در میان مدل های موجود برخی گزینه ها بهتر می توانند در برابر ضربات مقاومت نمایند.

مطلب پیشنهادی
طرح های خاص قاب گوشی دخترانه ؛ شیک و سرشار از احساسات

سوختن صفحه تاچ بر اثر ضربه

یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای تلفن همراه به وقوع می پیوندد، سوختن صفحه تاچ یا لمسی پس از اصابت ضربه به یکی از چهار گوشه تلفن همراه می باشد. رفع این مشکل در اغلب مواقع هزینه زیادی را بر دوش صاحب گوشی هوشمند می گذارد. در بسیاری از موارد پس از تعمیر نیز به علت فیک بودن صفحه نمایشگر کار کردن با تلفن همراه با ایراداتی همراه خواهد بود. (مثلاً کند عمل کردن تاچ و ..)

برای جلوگیری از این امر بهتر است یک قاب ساخته شده از مواد ضربه‌گیر (مانند سیلیکون یا ژله ای) را انتخاب کنید که گوشه‌های آسیب‌پذیر گوشی شما را بپوشاند. ما به دارندگان گوشی‌های هوشمند توصیه می‌کنیم که از خرید قاب‌های پلاستیکی خودداری کنند، زیرا به طور موثر ضربه را جذب نمی‌کنند و معمولاً هر ضربه‌ای را به دستگاه منتقل می‌نمایند.

انواع قاب گوشی کیوت با طرح های جذاب موجود در این مجموعه از دوام بالایی برخوردارند و در مقابل ضربات تا حد زیادی مقاومت می نمایند.

قاب هولوگرامی جدید

برخی از افراد معتقدند که یک گلس باکیفیت از بروز این مشکل جلوگیری می نماید و نیازی به خرید قاب نیست. اگر شما نیز چنین طرز فکری دارید، حتماً پاراگراف بعدی را مطالعه نمایید.

آیا تنها استفاده از گلس گوشی کافیست؟

فروشندگان لوازم جانبی موبایل اغلب در زمان فروش تلفن هوشمند، محافظ صفحه نمایش یا گلس را به سطح صفحه نمایش لمسی تلفن می چسبانند. کارشناسان، اغلب سرمایه گذاری روی محافظ های صفحه نمایش شیشه ای را توصیه می کنند که به طور موثرتری نسبت به محافظ های صفحه پلاستیکی از خراشیدگی جلوگیری می نمایند.

با این وجود باید گفت گلس بیشتر برای دفع خش و خراشیدگی کاربرد دارد و نمی تواند جلوی ضرباتی که ممکن است به 4 گوشه صفحه نمایش وارد شود، را بگیرد. بنابراین محافظ صفحه نمایش شیشه سکوریت شده حتماً باید همراه با کیس استفاده شود.

مطلب پیشنهادی
انواع گلس را به سادگی برروی صفحه نمایش گوشی خود نصب کنید!

3- انتخاب فروشگاه معتبر برای خرید قاب گوشی کیوت و فانتزی

اگر به دنبال خرید اینترنتی انواع لوازم جانبی تلفن همراه هستید، حتماً به نام فروشگاه، توضیحات محصول و نظرات مشتریان درباره هر محصول توجه کافی داشته باشید.

رویال کاور یک فروشگاه اینترنتی نام آشنا است که به دلیل ارائه محصولات باکیفیت، پشتیبانی خوب و ارسال سفارشان در کوتاه ترین زمان، کاملاً به شهرت رسیده است.

این مجموعه با عرضه انواع قاب سیلیکونی و قاب موبایل ساده با رنگ بندی کامل برای سامسونگ و آیفون، انواع قاب گوشی فانتزی با طرح های منحصر به فرد، انواع قاب گوشی عروسکی برحسته ، دست شما را برای انتخاب باز می گذارد.

پس از ثبت سفارش در سایت ” رویال کاور ” ، محصول موردنظر را از طریق پست درب منزل خود تحویل بگیرید.

قاب عروسکی باب اسفنجی

فروشگاه آنلاین رویال کاور

بهترین قاب‌های محافظ آیفون، سامسونگ و شیائومی و سایر مدل های پرچم دار را می توانید در سایت « رویال کاور » بیابید. ما این محصولات را با قیمت عمده عرضه می نماییم تا مشتریان عزیزمان با رضایت کامل از این مجموعه خریداری نمایند.

اگر هوس خرید یک قاب گوشی جدید را دارید، کافیست مدل محبوب خود را از میان مدل های بی شمار قاب های عرضه شده بیابید!

برای مشاهده انواع قاب گوشی کیوت و جذاب به صفحات موردنظر مراجعه فرمایید.

خرید قاب گوشی آیفون ،، خرید قاب گوشی سامسونگ ،، خرید قاب گوشی هواوی ،، خرید قاب گوشی شیائومی

سایر لوازم جانبی موبایل:

کاور ایرپاد عروسکی ،، هندزفری گوشی ،، پاور بانک ،، فلش و رم ،، اسپیکر ،، باتری گوشی ،، شارژر گوشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *