مقالات

انواع ست قاب و کاور ایرپاد

در حال حاضر مدل های جذابی از ست قاب و کاور ایرپاد در بازار وجود دارد که طی مدت زمان کوتاهی توانستند به ترند سال تبدیل گردند. این مدل ها از تنوع زیادی برخوردارند و با جذابیت بصری فوق العاده، هر کاربر را مجذوب خود می نمایند.

عرضه انواع ست قاب و کاور ایرپاد

فروشگاه آنلاین « رویال کاور » عرضه کننده جدیدترین مدل های ست قاب و کاور ایرپاد سیلیکونی عروسکی می باشد. این محصولات با کیفیت عالی، تنوع زیادی دارند. رنگ ها و طرح های مختلف این محصولات سیلیکونی هر بیننده ای را به وجد می آورد.

ست قاب و کاور ایرپاد

فروش به روزترین مدل های قاب گوشی 

خرید قاب گوشی استاندارد برای حفاظت از تلفن هوشمند گران قیمت شما حائز اهمیت است. برای کاربران آیفون، یافتن قاب های تخصصی گوشی دشوارتر است. اگر از گوشی سامسونگ، شیائومی یا حتی گوشی وان پلاس استفاده می‌کنید، معمولاً می‌توانید گزینه‌های زیادی را پیدا کنید. اما انتخاب‌های شما برای آیفون محدودتر است. در هر صورت باید کیفیت قاب را نسبت به ظاهر آن در اولویت قرار دهید.

جالب است بدانید در حال حاضر قاب ها از حالت کلاسیک خود خارج شده اند و به اشکال مختلفی طراحی می گردند. قاب عروسکی رایج ترین مدل با طراحی اضافی است که به علاقمندان طرح های فانتزی و انتزاعی این امکان را می دهد تا مدل موردپسند خود را از میان ده ها گزینه انتخاب نمایند. فرمت و قالب این مدل ها خارج از اشکال معمول قاب گوشی است.

در سایت ” رویال کاور ” می توانید باکیفیت ترین انواع قاب گوشی را به صورت آنلاین خریداری نمایید. پس از ثبت سفارس، محصول در کوتاه ترین زمان از طریق پست ارسال می گردد و درب منزل تحویل شما خواهد شد.

کاور ایرپاد کیوت

مطلب پیشنهادی
عرضه بهترین انواع قاب گوشی آیفون 15 برای محافظت بهتر در برابر ضربه‌ها

فروش به روزترین مدل های کاور ایرپاد ست با قاب گوشی

کیس یا کاورهای ایرپاد عروسکی موجود در فروشگاه ” رویال کاور “ از توانایی خوبی در برابر ضربه برخوردارند و می توانند از ایرپادهای محبوب شما به طور کامل محافظت نمایند.

شما عزیزان می توانید مدل های مختلف را در صفحه ذیل مشاهده بفرمایید:

” خرید کاور ایرپاد جدید عروسکی “

خرید قاب پاپ سوکت دار

ویژگی های کاور ایرپاد سلیکونی

این محصولات سیلکیونی از ایجاد خراش در هنگام برخوردهای ناگهانی بر روی ایرپاد جلوگیری نموده و حمل و نقل آن را ایمن می سازند.

مهم ترین ویژگی کاورهای سیلیکونی چسبندگی مناسب به انگشتان دست است. از این رو یک گزینه محبوب برای افرادی که ساعات زیادی آن را در دست دارند، به شمار می رود. این محصولات به نسبت کیفیت و طراحی، از قیمت مناسبی برخوردارند. طراحی سه بعدی زیبا و شیک، چفت شدن کامل درب کیس به بدنه از دیگر المان های مثبت این محصولات به حساب می آید.

معمولاً یک گیره بادام برای آن ها طراحی شده است تا به سادگی به کیف دستی، کوله‌پشتی، شلوار و غیره متصل شوند. سیلیکون یک ماده سبک است و در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارد. پوسته بیرونی آن محکم و بادوام است و از ثبات رنگی ایده آلی برخوردار می باشد.

کاور سیلیکونی آیفون

مطلب پیشنهادی
آیا برای گوشی خود به گلس ضد ضربه نیاز دارید؟

مزایای استفاده از سیلیکون برای تولید ست قاب و کاور ایرپاد

1- ظریف و سازگار با ترکیب های مختلف می باشند.
2- از مقاومت خوبی در برابر سایش برخوردارند.
3- منعطف هستند و قابلیت کشسانی بالایی دارند.
4- نسبت به سایر متریال، مقرون به صرفه هستند.
5- سیلیکون با عدم کدر شدن یا محو شدن رنگ در طول زمان، آن را برای استفاده روزانه ایده آل می سازد.

فروش ست قاب گوشی و ایرپاد

خرید انواع لوازم جانبی و اکسسوری فانتزی 

شما مشتریان عزیز می توانید انواع جاکلیدی عروسکی فانتزی را با بهترین قیمت از طریق سایت سفارش دهید. این محصولات که طرح های متنوعی دارند، یک اکسسوری جذاب برای استایل های کژوال به شمار می روند.

جاکلیدی سیلیکونی جدید

رویال کاور ؛ بزرگترین فروشگاه آنلاین لوازم جانبی موبایل

برای مشاهده محصولات و خرید قاب گوشی با قیمت های استثنایی به صفحات موردنظر مراجعه فرمایید.

خرید قاب گوشی آیفون  ،،  خرید قاب گوشی سامسونگ  ،،  خرید قاب گوشی هواوی  ،،  خرید قاب گوشی شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *