مقالات

انواع قاب گوشی آیفون 14

قاب گوشی آیفون 14

مجموعه آیفون 14 اینجاست. مدل های کاملاً جدیدی از قاب ها برای محافظت و شخصی سازی از گوشی گران قیمت شما وجود دارد. اگر به دنبال به روزترین مدل های قاب گوشی آیفون 14 هستید، فروشگاه « رویال کاور » را به درستی برگزیده اید.

انواع قاب گوشی آیفون 14

آیفون 15 وارد بازار شد، اما تعداد زیادی از مردم هنوز از مدل‌های آیفون 13 و 14 استفاده می‌کنند. از آنجایی که تنوع زیادی در مورد قاب های آیفون وجود دارد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که کاور گوشی خود را به‌روزرسانی کنید.
اکثر قاب های آیفون برای محافظت از دستگاه های تلفن همراه در برابر انواع خطرات کارایی خوبی دارند. این محصولات با ظاهر جذابی به بازار فروش عرضه می گردند. هر ماه یک مدل جدید را می توان در بازار یافت که بر مدل های قبلی ارجحیت دارد. اما آنچه که حائز اهمیت است، کیفیت قاب موردنظر می باشد. زیرا علاوه بر زیبایی بصری، هدف اصلی آن حفاظت از بدنه در برابر ضربات است.

در ذیل با سه نوع از مدل های قاب گوشی رایج در بازار آشنا خواهید شد:

1- پلی اورتان

برخی از انواع قاب گوشی آیفون 14 یک محافظ یک تکه است که از پلاستیک نرم TPU یا پلی اورتان ساخته شده است. این ماده که در علم شیمی در گروه مواد ترموپلاستیک قرار می گیرد، دارای خواص منحصر به فردی می باشد. به طور مثال در برابر سرما و گرمای محیطی تغییر شکل نمی دهد و فرم خود را حفظ می نماید.

پشت کیس های پلی اورتان صاف است اما چسبندگی قابل توجهی را ایجاد می‌کند. این قاب ها به گونه ای طراحی شده اند که دکمه‌های آیفون را می‌پوشانند، اما قدرت کلیک را کاهش نمی‌دهند.

کاور موبایل

مطلب پیشنهادی
مرکز خرید قاب گوشی آیفون

2- سیلیکون

یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین انواع قاب گوشی آیفون 14 ، مدل های سیلیکونی می باشد. قاب سیلیکونی آیفون در رنگ های مختلفی موجود است. بافت چسبناک زیبایی دارد. در نسخه‌های Pro که شامل آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس بزرگ‌تر می‌شوند، دارای دوربین‌های اضافی هستند که به بریدگی بزرگ‌تری در پشت قاب نیاز دارند.

در نگاه اول به نظر نمی رسد که این قاب در طول زمان آنقدرها طول عمر بالایی داشته باشد. برخی معتقدند گوشه های قاب در اثر سایش کمی براق می شود، اما باید گفت قاب سیلیکونی اصل همه این موارد را نقض می کند. پس از افتادن گوشی برروی سطوح ناهموار، دچار خراش نمی شود و محافظت خوبی ارائه می دهد. از ویژگی های برجسته این مدل ها، ظاهر منحصر به فرد، رنگ بندی متنوع و بافت چسبندگی آن است که در دست احساس خوبی می دهد.

بهترین نحوه تمیز کردن این نوع از کاورهای گوشی، استفاده از دستمال مرطوب می باشد. توجه کنید که نیازی به استفاده از مواد شوینده نیست و تنها یک پارچه تمیز و آب ولرم کافی است تا سطح بیرونی قاب به آسانی تمیز شود.

فروش قاب سیلیکونی آیفون

3- پلی کربنات

این کیس ها که از ترکیب پلی کربنات شفاف نوری و مواد انعطاف پذیر ساخته شده اند، برای استفاده آسان روی دکمه ها قرار می گیرند. در سطح، یک پوشش ضد خش برای هر دو قسمت داخلی و خارجی اعمال شده است. محیط آن اغلب از یک نوع بافت سنگریزه ای یا شیاردار ساخته شده است.

تمام مواد و پوشش ها برای جلوگیری از زرد شدن در طول زمان بهینه شده اند. قاب گوشی آیفون 14 که از پلی کربنات ساخته شده است، نازک، سبک و آسان برای گرفتن است. این قاب طراحی شده توسط اپل، به صورت رنگی یا شفاف تولید شده است. در مدل های شفاف، پوشش رنگی درخشان آیفون 14 پرو را به نمایش می گذارد و در عین حال محافظت بیشتری را ارائه می دهد.

قاب گوشی آیفون 14

مطلب پیشنهادی
هیجان خرید با انواع قاب گوشی کیوت ” رویال کاور “

فروش بهترین انواع قاب گوشی آیفون 14 

کلیه محصولات این مجموعه نه تنها عالی به نظر می رسد، بلکه برای محافظت از آیفون شما در برابر خط و خش و ضربه ساخته شده اند. شما مشتریان عزیز می توانید انواع قاب گوشی عروسکی ، ساده و سیلیکونی آیفون را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

برای مشاهده محصولات و  خرید قاب گوشی به صفحات موردنظر مراجعه فرمایید.

خرید قاب گوشی آیفون  ،،  خرید قاب گوشی سامسونگ  ،،  خرید قاب گوشی هواوی  ،،  خرید قاب گوشی شیائومی

سایر لوازم جانبی موبایل :

کاور ایرپاد عروسکی  ،، هندزفری فانتزی  ،، جاکلیدی عروسکی فانتزی ،،  هندزفری گوشی  ،،   پاور بانک  ،،   فلش و رم  ،،   اسپیکر  ،،   باتری گوشی  ،،   شارژر گوشی  و …

قاب RC 418 – SOLID COLOR

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
70,000 تومان

قاب ژله ای RC 409 – ANTI SHOCK

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
55,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *