مقالات

پخش عمده قاب و گلس

پخش عمده قاب و گلس

مجموعه « رویال کاور » از سال 1392 تاکنون با عرضه طیف گسترده ای از لوازم جانبی موبایل به یکی از برندهای نام آشنای این حوزه تبدیل شده است. پخش عمده و جزئی قاب و گلس با توجه به نیاز روز و مدل های ترند شده انجام می گیرد. تمامی محصولات وارداتی این مجموعه در مراحل مختلف تست می شوند. هدف ما ارائه بهترین کیفیت تجهیزات جانبی گوشی در کشور با بهترین قیمت و پاسخگویی به خواسته های شما مشتریان عزیز می باشد.

پخش عمده قاب و گلس

ما به عنوان یک برند پیشرو در بازار توزیع لوازم جانبی موبایل توانسته ایم کیفیت قطعات گوشی را بالاتر از استانداردهای اولیه نگه داشته و قیمت رقابتی را حفظ کنیم. انواع قاب، گلس و سایر لوازم جانبی گوشی های هوشمند آیفون، سامسونگ، هوآوی و شیائومی با بهترین درجه کیفی عرضه می گردد. هدف ما عرضه مستقیم و بدون واسطه کالا به دست مصرف کننده است. بدین ترتیب لوازم جانبی با مناسب ترین قیمت به فروش می رسند.

برای خرید محافظ صفحه نمایش و انواع قاب عروسکی ، قاب فانتزی و … به سایت ما مراجعه نمایید. همه محصولات را می توانید به قیمت عمده و تا حد زیادی کمتر از بازار خریداری کنید.

مطلب پیشنهادی
انواع گلس را به سادگی برروی صفحه نمایش گوشی خود نصب کنید!

مرکز پخش انواع قاب گوشی

بهترین قاب‌های محافظ آیفون، سامسونگ و شیائومی و سایر مدل های پرچم دار را می توانید در سایت « رویال کاور » بیابید. ما این محصولات را با قیمت عمده عرضه می نماییم تا مشتریان عزیزمان با رضایت کامل از این مجموعه خریداری نمایند.

انواع قاب موبایل موجود در این فروشگاه:

1- قاب ساده مشکی و رنگی
2- قاب طرح دار فانتزی
3- قاب عروسکی
4- قاب سیلیکونی با رنگ بندی کامل

این مجموعه برای کسانی که آخرین مدل‌های آیفون را دارند، طیف وسیعی از قاب‌های ممتاز را ارائه می‌کند که به طور خاص برای مدل های جدید طراحی شده‌اند. این کیس ها با طراحی پیچیده و ساخت عالی خود متمایز از نمونه های موجود در بازار هستند و از دستگاه شما به خوبی محافظت می کنند و ظاهر ظریف آن را برجسته می سازند.

پخش عمده قاب و گلس

قاب گوشی دخترانه صورتی

پخش انواع لوازم جانبی فانتزی موبایل

این محصولات را از فروشگاه ما تهیه نمایید:

کاور ایرپاد فانتزی

جدیدترین مدل های کاور ایرپاد فانتزی سیلیکونی را می توانید در سایت « رویال کاور » پیدا کنید. این مجموعه با انتخاب پرفروش ترین مدل‌های ماه‌های اخیر، جذاب ترین کیس‌های شارژ ایرپاد روز بازار را برای شما عزیزان عرضه می دارد.

فروش کاور ایرپاد فانتزی

انواع جاکلیدی عروسکی فانتزی

جاکلیدی های فانتزی طی مدت کوتاهی توانستند به یکی از پرفروش ترین لوازم جانبی و اکسسوری تبدیل گردند. این محصولات که از سیلیکون ساخته شده اند به دلیل طراحی منحصر به فرد، علاقمندان زیادی را به خود جذب نمودند. تنوع رنگ و طرح از مهم ترین دلایل برجسته شدن این محصولات در میان سایر اکسسوری ها گردید. اگر سری به یک فروشگاه لوازم جانبی موبایل بزنید، ده ها مدل متنوع را خواهید دید که انتخاب را برای شما دشوار می نمایند.

ما در فروشگاه آنلاین « رویال کاور » پخش عمده قاب و گلس ، مجموعه ای از جدیدترین و جذاب ترین مدل های جاکلیدی سیلیکونی را عرضه داشته ایم و آن ها را با قیمت های مناسبی به فروش می رسانیم.

فروش جاکلیدی عروسکی سیلیکونی

انواع هندزفری عروسکی – پخش عمده قاب و گلس

در حال حاضر کیس های عروسکی هندزفری طرفداران زیادی دارند و با قیمت های مناسبی به فروش می رسند. انواع هندزفری فانتزی کیوت دخترانه یک انتخاب عالی برای اهدای هدیه به شمار می روند.

پخش عمده هندزفری عروسکی

فروشگاه رویال کاور – پخش عمده قاب و گلس

برای مشاهده محصولات و   خرید قاب گوشی   به صفحات موردنظر مراجعه فرمایید.

خرید قاب گوشی آیفون  ،،  خرید قاب گوشی سامسونگ  ،،  خرید قاب گوشی هواوی  ،،  خرید قاب گوشی شیائومی

سایر لوازم جانبی موبایل:

کاور ایرپاد عروسکی  ،،  هندزفری گوشی  ،،   پاور بانک  ،،   فلش و رم  ،،   اسپیکر  ،،   باتری گوشی  ،،   شارژر گوشی  و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *