دسته‌بندی نشده

جدیدترین قاب گوشی آیفون

جدیدترین قاب گوشی آیفون

خرید یک قاب گوشی بادوام، به نوعی سرمایه گذاری عاقلانه برای آیفون شما به شمار می رود. قاب مناسب از آن در برابر خط و خش، ضربه و ترک محافظت می‌کند و به شما امکان می‌دهد گوشی خود را شخصی‌سازی نمایید، اغلب بدون اینکه حجم زیادی اضافه کنید یا نحوه استفاده از دستگاه خود را تغییر دهید.
جدیدترین قاب های گوشی آیفون به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند، امکان نصب آسان را فراهم می سازند و به مرور زمان تغییر شکل پیدا نمی کنند. همچنین با ارائه شیارهای انگشتی روی لبه‌ها به بهبود چسبندگی و جذب ضربه عالی کمک می‌کند.

جدیدترین انواع قاب گوشی آیفون

کاورهای پشت شفاف یکی از جدیدترین انواع قاب گوشی آیفون هستند که نازک، سبک و بسیار خوش دست هستند. این قاب طراحی شده، پوشش رنگی درخشان آیفون 14 پرو را به نمایش می گذارد و در عین حال محافظت بیشتری را ارائه می دهد. این کاورها که با ترکیبی از پلی کربنات شفاف نوری و مواد انعطاف پذیر ساخته شده اند، برای استفاده آسان روی دکمه ها قرار می گیرند. در سطح، یک پوشش ضد خش برای هر دو قسمت داخلی و خارجی اعمال شده است. تمام مواد و پوشش ها برای جلوگیری از زرد شدن در طول زمان بهینه شده اند.

جدیدترین قاب گوشی آیفون

قاب های طرح دار که برای سری های مختلف آیفون تولید شده اند، از نظر ظاهری حجیم‌تر و جذاب‌تر هستند. تا حد خوبی در برابر سقوط مقاومت می‌کنند و قیمت مناسبی هم دارند. بدنه بیرونی این مدل ها از متریال پلاستیکی سخت و مات ساخته شده است و با متریال مقاوم روکش گردیده است.

قاب فانتزی عروسکی بنفش

برای آیفون باز‌ها، قاب گوشی سیلیکونی رنگی ساده برای سال‌ها قاب محبوب این گروه به شمار می رفت. این مدل های ساده ساخته شده از سیلیکون هنوز هم طرفداران زیادی دارند و از چهار گوشه گوشی در برابر سقوط محافظت می نمایند. اغلب قاب های سیلیکونی در برابر اثر برجای مانده لکه‌های آب و اثر انگشت مقاوم هستند. در حال حاضر مدل های سیلیکونی طرح دار نیز تولید شده اند.

کاور سیلیکونی موبایل

به کیفیت قاب موبایل توجه ویژه ای نمایید!

به طور معمول، ما توصیه می‌کنیم به دنبال یک کیس با ویژگی‌های ضربه‌گیر باشید، اما برخی از افراد تنها به دنبال ظاهر جذاب قاب هستند. آن ها کیفیت قاب را قربانی ظاهر آن می کنند. باید گفت مقاومت در برابر خط و خش و سقوط بسیار حائز اهمیت است. اگر به دنبال نازک ترین گزینه ممکن برای آیفون 15، 14، 13، 12 یا 11 خود هستید، بهتر است به موارد ذیل توجه نمایید:

1- کیسی را انتخاب کنید که سطح بیرونی آن دارای چسبندگی بیشتری در مقایسه با سایر موارد کاملاً صاف است.

2- نمای بیرونی آن بهتر است از پلاستیک قالب‌گیری شده باشد. این پوشش مناسبی را ارائه می دهد و محافظت خوبی را در برابر سقوط ارائه می دهد.

مطلب پیشنهادی
عرضه انواع قاب گوشی اپل فانتزی

خرید جدیدترین قاب گوشی آیفون

هنگام انتخاب بهترین و جدیدترین قاب موبایل آیفون، به چند المان توجه نمایید:

محافظت: به عنوان مهم ترین عملکرد یک قاب تلفن همراه، باید به آن توجه شود. متریالی که عایق بهتری در برابر ضربه هستند، به طور حتم بیشتر مورد توجه طرفداران آیفون قرار می گیرند.

سبک: مُد برای همیشه در حال تغییر است. سالانه مدل های زیادی به بازار عرضه می شوند که از نظر کارایی و شکل ظاهری متفاوت از یکدیگرند. اما آنچه که حائز اهمیت است انتخاب بهترین و جدیدترین قاب گوشی آیفون است که بهترین عملکرد را داشته باشد.

قیمت: وقتی صحبت از قاب آیفون به میان می‌آید، قیمت بالاتر لزوماً به معنای کیفیت بهتر نیست و برای محافظت از دستگاه خود حتماً نباید هزینه زیادی کنید. به همین دلیل است که انتخاب یک فروشگاه معتبر مهم است.

در فروشگاه بزرگ آنلاین « رویال کاور » جدیدترین مدل های قاب گوشی آیفون را می توانید با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید. این محصولات از بهترین درجه کیفی برخوردارند. ما با حذف واسطه ها محصولات خود را با استثنایی ترین قیمت به دست مصرف کننده می رسانیم.

قیمت قاب آیفون

مطلب پیشنهادی
فروش انواع قاب عروسکی آیفون 13

رویال کاور | مرکز خرید قاب گوشی آیفون

پس از ثبت سفارش در سایت و خرید محصول موردنظر، در کوتاه ترین زمان آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

برای مشاهده محصولات و  خرید قاب گوشی  به صفحات موردنظر مراجعه فرمایید.

خرید قاب گوشی آیفون  ،،  خرید قاب گوشی سامسونگ  ،،  خرید قاب گوشی هواوی  ،،  خرید قاب گوشی شیائومی

سایر لوازم جانبی موبایل:

کاور ایرپاد عروسکی ،، هندزفری فانتزی  ،، جاکلیدی عروسکی فانتزی ،،  هندزفری گوشی  ،،   پاور بانک  ،،   فلش و رم  ،،   اسپیکر  ،،   باتری گوشی  ،،   شارژر گوشی  و …

قاب RC 418 – SOLID COLOR

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
70,000 تومان

قاب ژله ای RC 409 – ANTI SHOCK

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
55,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *