مقالات

قاب گوشی فانتری ؛ خیالی و انتزاعی

قاب گوشی فانتزی

قاب RC 418 – SOLID COLOR

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
70,000 تومان

قاب ژله ای RC 409 – ANTI SHOCK

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
55,000 تومان

قاب عروسکی RC 408 – MILK COFFE

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
75,000 تومان

قاب RC 405 – MATTE SHOCKPROOF

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

قاب طرح دار RC 400 – BTS

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

قاب گوشی فانتزی به چه نوع قاب هایی می گویند؟

لغت « فانتزی » به این دلیل بر روی مدل هایی از قاب گوشی اطلاق شده است که با خرق عادت ، به گونه ای طراحی شده اند که دارای اشکال خیالی و انتزاعی هستند و هیچگونه محدودیتی در مدل های قاب گوشی فانتزی وجود ندارد ، زیرا قوه تخیل نامحدود است و هزاران هزار طرح را می توان خلق نمود.

قاب گوشی فانتزی

انواع قاب های گوشی فانتزی

قاب گوشی فانتزی به دو دسته دخترانه و پسرانه تقسیم بندی می شود. طرح های دخترانه با رنگ های شاد و طرح های پسرانه برگرفته از اشکال موردپسند پسران و آقایان که معمولاً دارای شیدهای رنگی تیره تری هستند.
توجه داشته باشید که طرح های قاب موبایل فانتزی برای سنین مختلف تولید شده اند و به آسانی می توان طرح متناسب با سن و موقعیت شغلی فرد را در میان مدل های متنوع آن یافت.

قاب گوشی پسرانه

قاب گوشی دخترانه

قاب گوشی فانتزی

در تولید برخی چاپ به صورت ساده صورت می پذیرد و در برخی طرح های گرافیکی به شکل برجسته چاپ می شوند. بدیهی است به علت ظرافت و دقت کار در طرح های برجسته قیمت آن ها بالاتر از نوع چاپ ساده می باشد.

قاب گوشی فانتزی

کاربردهای قاب موبایل فانتزی

از لحاظ کاربرد ، قاب گوشی فانتزی هیچ تفاوتی با سایر قاب ها ندارد و وظیفه اصلی آن محافظت از موبایل در برابر خط و خش و ضربات وارده بر آن می باشد. جنس قاب نیز می تواند به صورت پلاستیکی ، فلزی ، ژله ای یا سیلیکونی باشد.

آیا وزن قاب های فانتزی بیشتر از قاب های ساده است؟

در حالت کلی پاسخ به این سوال منفی است. البته در برخی از موارد خاص ممکن است اینگونه باشد اما به طور معمول طرح های اضافه شده به قاب ، وزن چندانی را به گوشی اضافه نمی کنند. بهتر است بدانید قاب های فانتزی برجسته ضخامت متوسطی (نه خیلی نازک و نه خیلی ضخیم اند) دارند.

مزایای استفاده از کاورهای فانتزی

دریافت انرژی مثبت از محصول خریداری شده

رنگ ها دارای انرژی هستند و این انرژی را به انسان منتقل می سازند. استفاده از رنگ های روحیه بخش و تصاویر و طرح های جذاب می تواند احساس خوبی را به فرد انتقال دهد. تنوع بالای محصولاتی که روانه بازار شده اند دست شما را باز می گذارد تا براساس روحیات و علاقه مندی های خود ، طرح موردنظر را انتخاب نمایید.
برخی از طرح های قاب گوشی فانتزی ، نوستالژیک هستند و شما را به دوران کودکی یا نوجوانی خود می برند و خاطرات خوشی را برایتان زنده می کنند. برخی از طرح ها نیز به روز هستند و براساس ترندهای سال انتخاب می شوند و بر روی قاب چاپ می شوند.

قاب گوشی فانتزی

عدم سُر خوردن گوشی

در مواردی که چاپ طرح ها بر روی بدنه قاب گوشی فانتزی به صورت برجسته می باشد ، این امر باعث شده تا اصطکاک خوبی بین دست و قاب ایجاد شود و در اصطلاح گوشی از دست شما نلغزد یا سُر نخورد.

دسترسی آسان به کلیه دکمه ها

در اغلب قاب های گوشی فانتزی برای دکمه های افزایش یا کاهش صدا ، قفل صفحه نمایشگر و … پوششی تعبیه شده تا عمر مفید بالاتر رود و در عین حال هم مشکلی در زدن دکمه ها ایجاد نشود. محل قرارگیری پورت های شارژ ، هندزفری و خروجی اسپیکر هم به خوبی برش خورده و مشکلی برای دسترسی وجود ندارد.

رویال کاور | فروش انواع قاب گوشی فانتزی

خاص بودن ، نیازمند تجهیزات و لوازم خاص است!

هر آنچه را که در جستجوی آن هستید ، در سایت رویال کاور خواهید یافت! رویال کاور با جمع آوری گلچینی از بهترین های قاب گوشی فانتزی ، خاص پسندان را نیز دست خالی باز نمی گرداند.

خرید قاب گوشی و لوازم جانبی موبایل از سایت رویال کاور بسیار آسان است. پس از مشخص نمودن برند و مدل گوشی خود می توانید نمونه های متنوع فانتزی یا ساده متناسب با مدل گوشی خود را مشاهده کنید. با انتخاب طرح موردنظر آن را در سبد خرید اینترنتی خود اضافه نموده و اقدام به تکمیل فرآیند خرید نمایید.
قاب و سایر تجهیزات خریداری شده در کوتاه ترین زمان از طریق پست ارسال می شوند و درب منزل می توانید آن ها را تحویل بگیرید.

قیمت های استثنایی شما را شگفت زده خواهند نمود!

 خرید قاب گوشی سامسونگ ،، خرید قاب گوشی هواوی ،، خرید قاب گوشی شیائومی ،، خرید قاب گوشی آیفون و ..

سایر تجهیزات جانبی :

هندزفری گوشی ،، اسپیکر ،، باتری گوشی ،، شارژر گوشی و ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *