مقالات

مشخصات گلکسی S24

مشخصات گلکسی S24

اگرچه سری گلکسی S23 سامسونگ یکی از بهترین تلفن‌های اندرویدی است که می‌توانید در حال حاضر بخرید – به ویژه گلکسی اس 23 اولترا – اما می توان نیم نگاهی نیز به آینده داشت.
سامسونگ اخیراً دو گوشی تاشو جدید از جمله گلکسی زد فولد 5 را معرفی کرده است. اما اگر به گوشی های تاشو علاقه ای ندارید، سری گلکسی اس 24 مجموعه بعدی پرچمداران جدید این شرکت است که اوایل سال آینده میلادی (2024) عرضه می گردد.
اگر در مورد خط تولید آینده سامسونگ کنجکاو هستید، در این مطلب می توانید با مشخصات گلکسی S24 (احتمالی) آشنا شوید.

مشخصات گلکسی S24

طراحی

در سال 2023، سامسونگ برای اولین بار در دو سال گذشته ظاهر سری گلکسی اس را تغییر داد. اکنون، همه گوشی‌های این خانواده کاملاً شبیه به هم هستند، با کناره‌های مربعی، بریدگی‌های لنز دوربین در پشت، و رنگ‌های مشابه.

ما شک داریم که سامسونگ در سال 2024 تغییر کلی ایچاد کند. مطمئناً، ممکن است تغییرات ظریفی رخ دهد، اما تغییرات اساسی خیر. تا زمانی که خبرهای دقیق تری رسد، فرض می کنیم که گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا بسیار شبیه همتایان S23 خود خواهند بود.

با این حال، ممکن است بهبودی در صفحه نمایش وجود داشته باشد. مثلا ادعا شده است که نسل بعدی گوشی‌های گلکسی اس می‌توانند به پنل‌های OLED با عملکرد بالا نسل سیزدهم (M13) مجهز گردند. این پنل ها نسبت به صفحه نمایش M12 که انتظار می رود در آیفون 15 ظاهر شود، نازک تر و کارآمدتر هستند. بر اساس نظر Ice Universe، ممکن است سامسونگ قاب S24 Ultra را به آلیاژ تیتانیوم تغییر دهد. علیرغم اینکه تیتانیوم یک فلز سنگین است، اما ادعا می شود که وزن گوشی تنها 233 گرم است که یک گرم سبک تر از Ultra فعلی است.

مشخصات گلکسی S24

باتری – مشخصات گلکسی S24

گفته می شود، باتری گلکسی S24 ارتقا داده می شود و می تواند از سلول 4000 میلی آمپر ساعتی برخوردار باشد. در همین حال، گلکسی اس 24 پلاس می تواند بزرگترین باتری را در میان هر مدل پلاس با 4900 میلی آمپر ساعت داشته باشد. متأسفانه باتری گلکسی اس 24 اولترا مانند سایر اولتراهای 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

مطلب پیشنهادی
قاب گوشی عروسکی دخترانه سامسونگ

حافظه

می توان انتظار داشت که هر سه گوشی گلکسی اس 24 از لحاظ حافظه دارای مشخصات مشابه یا خصوصیات بهتری نسبت به همتایان گلکسی اس 23 خود باشند. برخی از اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که تمامی مدل ها می توانند با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی شروع شوند. حتی ممکن است یک نوع رم 16 گیگابایتی برای Ultra وجود داشته باشد.

ویژگی های گلکسی اس 24

صفحه نمایش – مشخصات گلکسی S24

Tipster Ice Universe مشخصات ظاهری نمایشگر گلکسی S24 اولترا را در ماه آگوست منتشر کرد. برای شروع، آن ها ادعا کردند که این گوشی صفحه نمایش تخت خواهد داشت. بنابراین کسانی که از نمایشگرهای منحنی متنفرند، خوشحال خواهند شد. در غیر این صورت، اعتقاد بر این است که صفحه نمایش دارای وضوح و نسبت تصویر یکسان است، اما به طور قابل توجهی روشن تر خواهد بود. (2500 نیت در مقابل 1750 نیت S23 Ultra).

مطلب پیشنهادی
سایت فروش قاب گوشی سامسونگ

دوربین

تاکنون، بزرگترین تغییراتی که در مورد مشخصات گلکسی S24 شنیده ایم، حول محور دوربین ها بوده است. خبرها حاکی از آن است که گلکسی اس 24 اولترا می تواند یکی از دو لنز تله فوتو خود، به ویژه لنز اپتیکال 3 برابر را ارتقا دهد. خبرها می گویند که این لنز قرار است به یک لنز 5x تبدیل شود. با این حال، این خبر در ماه ژوئن تکذیب گردیده و گفته شده است که دوربین 3x باقی خواهد ماند و تنها تغییر، بهبود سنسور 10x خواهد بود.

همچنین شایعات اولیه مبنی بر ارتقای دوربین پریسکوپ 10 برابری به لنز «تاشده» می باشد. از نظر تئوری، این لنز می تواند زوم بدون افت را در هر سطحی از 5 برابر تا 10 برابر ارائه دهد. اما این ادعا نیز رد شده است. در غیر این صورت، ما انتظار داریم که دوربین های S24 و S24 Plus یکسان بمانند.

از سوی دیگر، Ice Universe در ماه آگوست ادعا کرد که Ultra یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی 3 برابری با کیفیت زوم 5 برابری “خوب” خواهد داشت. آن ها اضافه می کنند که این تلفن دارای دوربین پریسکوپ 10 مگاپیکسلی 10x است که برای اولین بار در S21 Ultra معرفی گردید.

دوربین گوشی اس 24

سخن پایانی – مشخصات گلکسی S24

ممکن است به نظر برسد که رونمایی از گلکسی اس 24 در آینده ای دور است، اما این گوشی زودتر از آنچه فکر می کنید وارد بازار می شود. حتی اگر این شرکت متعهد شود که دو گوشی یا سه گوشی را در اوایل سال 2024 عرضه کند، می توانید شرط ببندید که آن ها گوشی های اندرویدی هستند که ارزش توجه شما را دارند. تا آن زمان، سری گلکسی S23 یک انتخاب عالی باقی می ماند.

رویال کاور

بهترین قاب‌های محافظ سامسونگ گلکسی S23 و سایر مدل های پرچم دار را می توانید در سایت قاب گوشی سامسونگ « رویال کاور » بیابید. ما این محصولات را با قیمت عمده عرضه می نماییم تا مشتریان عزیزمان با رضایت کامل از این مجموعه خریداری نمایند.

برای مشاهده محصولات و خرید قاب گوشی به صفحات موردنظر مراجعه فرمایید.

خرید قاب گوشی آیفون    ،،   خرید قاب گوشی سامسونگ   ،،  خرید قاب گوشی هواوی   ،،  خرید قاب گوشی شیائومی

سایر لوازم جانبی موبایل:

کاور ایرپاد عروسکی   ،،  هندزفری گوشی   ،،   پاور بانک   ،،   فلش و رم   ،،   اسپیکر   ،،   باتری گوشی   ،،   شارژر گوشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *