مقالات

فروش انواع قاب عروسکی آیفون 13

قاب عروسکی آیفون 13

پس از ورود آیفون 13 به بازار، فروش لوازم جانبی مربوط به آن نیز رونق گرفت. سازندگان قاب موبایل در رقابت با یکدیگر، محصولات متنوعی را به بازار عرضه نمودند. در این میان بازار فروش قاب عروسکی آیفون 13 داغ تر است! انواع قاب طرح دار که با عروسک های کوچک تزئین شده اند. این عروسک ها می توانند به صورت برجسته بر روی قاب قرار بگیرند یا به حالت فلت (تخت) باشند. همچنین طرح های متنوع می توانند بر روی قاب چاپ شوند. در هر سه حالت، جذابیت بصری زیادی خواهند داشت.

قاب عروسکی آیفون 13

قاب های عروسکی معمولاً از جنس سیلیکونی و یا ژله ای هستند. هر دو مدل دارای خواص منحصر به فردی هستند که در ادامه به آن اشاره می نماییم:

1- قاب ژله ای عروسکی

این نوع قاب از جنس پلاستیک سخت ساخته شده است و به خوبی در برابر اصابت ضربات مقاومت می نماید. قاب ژله ای سخت تر است و نمی توان آن را به راحتی خم نمود. این نوع قاب حین وارد شدن ضربه از گوشی هوشمند جدا نمی گردد، بدین ترتیب از صدمه رسیدن به تلفن همراه ممانعت به عمل می آورد.

قاب ژله ای عروسکی آیفون 13 با ابعاد استاندارد طراحی شده است و کاملاً متناسب با ابعاد گوشی می باشد. بدین صورت گوشی در داخل قاب تکان نمی خورد.

مطلب پیشنهادی
خرید کاور ایرپاد عروسکی، مطابق با میل و سلیقه شما!

از دیگر خصوصیات قاب های ژله ای، می توان به سطح پایدار آن اشاره نمود. بدین معنا که به راحتی از دست شما سُر نمی خورد.

قاب ژله ای از وزن مناسبی برخوردار است. یکی از موضوعات حائز اهمیت برای کاربران موبایل، خوش دست بودن و عدم سنگیی آن به هنگام کار با گوشی است. با توجه به اینکه جرم قاب موبایل به جرم اصلی گوشی افزوده می شود، محصول وزن زیادی پیدا کند. به همین دلیل قاب گوشی باید از وزن کمی برخوردار باشد.
در گذشته متریال های مورد استفاده برای تولید قاب، چگالی بیشتری داشتند، در نتیجه این موضوع سبب می شد تا محصول نهایی وزن بالاتری داشته باشد. همچنین مواد پلیمری به کار برده شده خشن تر بودند، به همین دلیل قاب ظاهر ایده آلی نداشت.
اما در حال حاضر این مشکل برطرف شده و مواد پلیمری مورد استفاده، نرم تر، انعطاف پذیرتر و از چگالی پایین تری نسبت به قبل برخوردار هستند.

از دیگر ویژگی های قاب های ژله ای، ضخامت مناسب آن است. میزان ضخامت قاب نباید به حدی باشد که علاوه بر زشت شدن ظاهر گوشی، احساس ناخوشایندی را در هنگام استفاده از آن به دست دهد.

قاب گوشی صورتی

قاب ایفون 13 فانتزی

2- قاب سیلیکونی عروسکی

قاب هایی از جنس سیلیکون، پس از وود به بازار توانستند طی مدت زمان کوتاهی فروش فوق العاده ای به همراه داشته باشند. این محصولات که از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار بودند، به یکی از مدل های محبوب برای آیفون تبدیل شدند.

قاب عروسکی آیفون 13 از جنس سیلیکون بسیار نرم است و انعطاف پذیری بالایی دارد. بدنه این قاب کاملاً یکدست و صاف است. با وجود چنین حالتی در برابر ضربات و خط و خش مقاوم است. سیلیکون قابل شستشو است و به راحتی با دستمال مرطوب پاک شده و اثری از لک بر روی آن باقی نمی ماند. قاب سیلیکونی سبک است و ضخامت آن کاملاً کم است. این قاب ظریف با رنگ های جذاب کاملاً مورد پسند خانم ها است.

« خرید قاب گوشی آیفون » با مناسب ترین قیمت و ارسال سریع

"</p

خرید قاب عروسکی

قیمت قاب خرس دار

"</p

قاب آیفون 13

عکس قاب عروسکی

 خرید قاب عروسکی آیفون 13 از رویال کاور

در برخی از مدل های قاب عروسکی آیفون 13 ، گارد محافظ لنز تعبیه شده است و همان طور که از نام آن مشخص است ، موجب می گردد تا از لنز دوربین شما محافظت نماید. این موضوع برای گوشی های هوشمند گران قیمت کاملاً حائز اهمیت می باشد.

با توجه به تعبیه عروسک بر روی قاب گوشی، برش های دقیقی دور تا دور این قاب صورت گرفته که کاملاً با گوشی فیکس می شود و تداخلی میان کانکتورهای شارژ و جک صدا به وجود نمی آید. برش روی قسمت دوربین گوشی نیز دارای یک برآمدگی بسیار ظریف است که باعث می شود همه ابعاد دوربین را پوشش دهد. این قاب ها به گونه ای طراحی شده اند که حجم زیادی به گوشی نمی دهد و باعث قطور شدن گوشی نخواهد شد.

فروشگاه بزرگ رویال کاور با قیمت های استثنایی

انواع  قاب گوشی با طرح های فانتزی و انتزاعی را در سایت « رویال کاور » خواهید یافت! تنوع محصولات زیاد است و رنگ بندی هر سری کامل می باشد.

برای مشاهده و  خرید قاب گوشی ، به صفحات موردنظر ذیل مراجعه فرمایید.

خرید قاب گوشی سامسونگ ،، خرید قاب گوشی هواوی ،، خرید قاب گوشی شیائومی ،، خرید قاب گوشی نوکیا و ..

 محصولات جانبی :

هندزفری گوشی ،، پاور بانک ،، فلش و رم ،، اسپیکر ،، باتری گوشی ،، شارژر گوشی و …

قاب ژله ای RC 409 – ANTI SHOCK

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
55,000 تومان

قاب عروسکی RC 408 – MILK COFFE

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
75,000 تومان

قاب RC 405 – MATTE SHOCKPROOF

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

قاب طرح دار RC 400 – BTS

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *