مقالات

قاب ژله ای طرح دار

قاب ژله ای طرح دار

هدف از ساخت قاب گوشی های هوشمند، محافظت و ممانعت از برخورد ضربه به گوشی می باشد. در حال حاضر مدل های مختلفی به بازار عرضه شده اند که تفاوت آن ها در دو ویژگی مهم است: اول شکل ظاهری، دوم جنس قاب. معمولاً اغلب افراد به دنبال گزینه ای هستند که شکل ظاهری جذابی داشته باشد و در عین حال از گوشی به خوبی محافظت نماید. ویژگی مهم دیگری که افراد هنگام خرید قاب گوشی درنظر می گیرند، قیمت آن است. مسلماً هرچه قیمت پایین تر باشد، استقبال از خرید آن بیشتر است. البته باید توجه داشت منظور از قیمت پایین، بی کیفیت بودن قاب نیست.
قاب ژله ای طرح دار یکی از مدل های به روز با قیمت مناسب است که پس از ورود آن به بازار ،طرفداران زیادی پیدا نمود. این مدل که در رقابت با قاب سیلیکونی است، مزایایی دارد که در ذیل به آن اشاره می نماییم.

قاب ژله ای طرح دار

این نوع قاب از جنس پلاستیک سخت ساخته شده است و به خوبی در برابر اصابت ضربات مقاومت می نماید. مهم ترین تفاوت قاب ژله ای با قاب سیلیکونی در همین متریال سازنده است. قاب ژله ای ضخیم تر و سخت تر است و نمی توان آن را همچون قاب سیلیکونی خم نمود. طبیعتاً هرچه قاب سخت تر باشد، از گوشی بهتر می تواند محافظت نماید.

قاب ژله ای طرح دار

خصوصیات قاب ژله ای طرح دار موجود در بازار 

1- این نوع قاب حین وارد شدن ضربه از گوشی هوشمند جدا نمی گردد، بدین ترتیب از صدمه رسیدن به تلفن همراه ممانعت به عمل می آورد.

2- در هنگام استفاده از تلفن همراه ، از دست شما لیز نمی خورد. این موضوع بسیار حائز همیت است. زیرا هنگامی که فرد به سرعت می خواهد گوشی را از جیب یا کیف خود بیرون بیاورد، گوشی از دست او سُر می خورد و به زمین می افتد. در واقع این مدل از شکل آسیب دیدگی تلفن همراه بسیار رایج است. اما استفاده از قاب ژله ای این مشکل را برطرف ساخته است.

3- قاب گوشی ژله ای با ابعاد استاندارد طراحی شده است و کاملاً متناسب با ابعاد گوشی می باشد. بدین صورت گوشی در داخل قاب تکان نمی خورد.

قاب ژله ای ساده

4- این نوع قاب گوشی با لبه های برآمده خود ، از صفحه نمایش به خوبی محافظت می نماید.

سایر خصوصیات

5- هیچگونه محدودیتی در کار کردن با گوشی نخواهید داشت. در استفاده از لنز دوربین، دکمه‌ها، اسپییکر، میکروفن و پورت‌های گوشی مشکلی به وجود نخواهد آمد. فشاری که در اثر ضربه به قاب وارد می شود، دکمه های گوشی را دچار آسیب دیدگی نمی کند.

6- از جذابیت بصری بالایی برخوردار است. قاب های ژله ای معمولاً به صورت ساده و طرح دار تولید می شوند. مدل های طرح دار طرفداران بیشتری دارند.

قاب ژله ای طرح دار

7- قاب ژله ای طرح دار معمولاً دارای طرح های انتزاعی و خیالی می باشد که بر روی بدنه قاب حک شده است. تنوع طرح ها زیاد است، به همین دلیل شما می توانید هرچند ماه یکبار ظاهر گوشی خود را به روز نمایید.

8- قاب ژله ای طرح دار ، وزن بیشتری نسبت به مدل های دیگر نظیر قاب سیلیکونی دارد. اما وزن آن به حدی نیست که در هنگام دست گرفتن آن را احساس نمایید. ضخامت مناسبی دارد و احساس ناخوشایندی را در هنگام استفاده از آن نخواهید داشت.

مطلب پیشنهادی
جدیدترین مدل‌های قاب گوشی در رویال کاور

فروشگاه بزرگ رویال کاور 

« رویال کاور » انواع قاب ژله ای طرح دار را با قیمت های مناسبی عرضه می دارد. قیمت های این کالکشن نسبت به امکانات و قابلیت‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد، بسیار ایده آل است. ضمن آنکه می توانید ایمنی گوشی خود را چندین برابر بالاتر ببرید.

این فرصت را از دست ندهید! انواع قاب گوشی جدید و شیک را می توانید با قیمت هایی شگفت انگیز و استثنایی تهیه نمایید. کیفیت بالای محصولات و قیمت های مناسب، نام « رویال کاور » را از سایر فروشگاه های متمایز نموده است!

این امکان در سایت وجود دارد تا مدل گوشی خود را انتخاب نمایید و براساس آن رنگ و طرح موردنظر را سفارش دهید. رویال کاور رنگ های پرطرفدار و جذاب را عرضه می دارد.

از محصولات هیجان انگیز رویال کاور دیدن فرمایید!

خرید قاب گوشی آیفون ،، خرید قاب گوشی سامسونگ ،، خرید قاب گوشی هواوی ،، خرید قاب گوشی شیائومی ،، خرید قاب گوشی نوکیا ،، خرید قاب گوشی ال جی ، خرید قاب گوشی سونی و …

قاب RC 418 – SOLID COLOR

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
70,000 تومان

قاب ژله ای RC 409 – ANTI SHOCK

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
55,000 تومان

قاب عروسکی RC 408 – MILK COFFE

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
75,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *