مقالات

معرفی بهترین مدل های ساعت هوشمند در نمایشگاه MWC

بهترین ساعت هوشمند

کنگره جهانی موبایل (MWC) همه ساله در بارسلون اسپانیا برگزار می شود. این نمایشگاه تجاری برای ارائه آخرین نوآوری‌های صنعت موبایل و لوازم جانبی آن دائر شده و بهترین محصولاتی را که در طی سال آینده عرضه می گردند را به نمایش عموم در می آورد.
در این مطلب با تعدادی از بهترین ساعت های هوشمند (2023-2024) که در این نمایشگاه رونمایی شدند، آشنا خواهید شد.

بهترین ساعت های هوشمند MWC

سری Garmin Forerunner 265

سری جدید Garmin Forerunner 265 به ورزشکاران کمک می کند تا سریع تر برای مسابقات و ماراتن های بزرگ، آماده شوند. با سری 265، ابزارهای قدرتمند نظارت بر عملکرد را با Garmin First beat Analytics دریافت خواهید کرد، از جمله آمارهایی مانند VO2 max، وضعیت عملکرد، اثر تمرین و …

دو گزینه برنامه آموزشی تطبیقی ​​برای موثرتر کردن جلسات آموزشی وجود دارد. اگر اطلاعات مسابقه را در تقویم گارمین کانکت وارد کنید، تمرینات پیشنهادی روزانه یا برنامه‌های رایگان مربی گارمین را دریافت خواهید کرد.

اما سری Forerunner 265 فقط برای تمرینات ماراتن و مسابقه ای نیست. بهترین ساعت هوشمند باید یک ردیاب عالی برای زندگی بهتر شما باشد. شما یک سنسور پالس اکسیمتری مبتنی بر مچ، نظارت بر انرژی باتری بدن، نظارت بر خواب پیشرفته با نمره خواب، ردیابی استرس، ردیابی چرخه قاعدگی و ردیابی بارداری را دریافت می‌کنید.

همچنین هنگام اتصال به تلفن همراه، اعلان‌های هوشمندی دارد و می‌توانید آهنگ‌ها را از Spotify، Deezer یا Apple Music برای گوش دادن بدون تلفن دانلود کنید.

انواع مدل های سری 265

دو مدل در سری گارمین فورونر 265 وجود دارد: Forerunner 265 S و Forerunner 265

بهترین ساعت هوشمند

Forerunner 265S در اندازه 42 میلی متری عرضه می شود و دارای 24 ساعت عمر باتری در حالت GPS یا 15 روز در حالت ساعت هوشمند است. Forerunner 265 معمولی با اندازه 46 میلی متر، بزرگتر است وعمر باتری آن 20 ساعت در حالت GPS و 13 روز در حالت ساعت هوشمند می باشد.

مطلب پیشنهادی
گلکسی واچ 5 در مقایسه با گلسی واچ 5 پرو ؛ کدام یک را باید تهیه کنید!

Xiaomi Watch S1 Pro – بهترین ساعت هوشمند

کسانی که زیبایی آنالوگ را برای ساعت های هوشمند خود ترجیح می دهند، باید مدل جدید شیائومی S1 Pro را در نظر بگیرند. در واقع، در نگاه اول، این ساعت شبیه یک ساعت سنتی به نظر می رسد. همانطور که شیائومی می گوید: “این ترکیبی عالی از طراحی ساعت آنالوگ با فناوری ساعت هوشمند مدرن است.”

ساعت شیائومی S1 Pro دارای صفحه نمایش بزرگ 1.47 اینچی AMOLED، تاج قابل چرخش و شیشه یاقوت کبود مقاوم در برابر خش است.

این ساعت اطلاعات موردنیاز برای بیش از 100 فعالیت ورزشی – از جمله دویدن در فضای باز، دوچرخه‌سواری، شنا و غیره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید 10 نوع دوره‌ مختلف نظیر، دویدن/پیاده روی برای مبتدیان، تمرینات چربی سوزی/استقامتی و همچنین تمرین‌هایی که برای تقویت سلامت قلب و ریه طراحی شده‌اند را دنبال کنید.

علاوه بر همه اینها، Watch S1 Pro می تواند ضربان قلب، سرعت، مسافت و داده های تمرینی مانند مدت، شدت، مسیرها و کالری سوزانده شده را اندازه گیری کند.

سایر قابلیت‌ها شامل نظارت بر خواب، نظارت بر ضربان قلب و SpO2 است، بنابراین می‌توانید از وضعیت سلامت روزانه خود مطلع باشید. همچنین دارای بلندگوی قدرتمندی است و الگوریتم حذف نویز هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند هنگام تماس‌های تلفنی بلوتوث، صدایی روان و شفاف داشته باشید.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی

Huawei Watch Buds – بهترین ساعت هوشمند

شاید تا به حال آرزوی پنهان کردن هدفون در ساعت هوشمند محال به نظر می رسید، اما هواوی این آرزو را محقق نموده است. کافیست صفحه نمایش ساعت هوشمند را به سمت بالا برگردانید تا هدفون های کوچک مخفی شده در آن را مشاهده کنید!

هدفون ها 21 میلی متر طول و 10 میلی متر عرض دارند و فقط دارای 4 گرم وزن می باشند. به گفته هوآوی، این هدفون ها حدود 50 درصد کوچک تر از سایر هدفون های بی سیم واقعی هستند و دارای خصوصیات ذیل می باشند:

  • حذف نویز با هوش مصنوعی
  • میکروفون دوگانه
  • تشخیص سایش
  • سرکوب صدای باد
  • سیستم کنترل ژست کوچک برای ضربه زدن روی هدفون
  • یک جفت دیافراگم مسطح با آهنرباهای چهارگانه

در قسمت جلویی بهترین ساعت هوشمند MWC ، یک صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED تعبیه شده است. وقتی بالای هدفون بسته می شود، به صورت مغناطیسی در جای خود قفل می شود. لولای مورد استفاده تا 100000 دهانه آزمایش شده است، بنابراین بسیار بادوام است و تا مدتی طولانی دوام می آورد. در حالی که محفظه هدفون بسته است، ساعت دارای رتبه IPX7 مقاومت در برابر آب است.

حسگرهای پشت ساعت می توانند فعالیت های سلامتی مانند تعداد گام ها، میزان کالری و ضربان قلب را ردیابی کنند. این ساعت از طریق اپلیکیشن هواوی با گوشی‌های iOS و اندروید جفت می‌شود و تمام داده‌های سلامتی از طریق برنامه Huawei Health ردیابی می‌شوند.

ساعت هوشمند با استفاده معمولی حدود سه روز دوام می آورد و در صورت فعال بودن حذف نویز، هدفون ها حدود سه ساعت دوام می آورند. اگر زمانی که برای دویدن بیرون می روید و هدفون خود را فراموش کرده اید، یا لباس شما بدون جیب است، هواوی به خوبی می تواند این مشکل را حل کند!

ساعت هوشمند هدفون دار

رویال کاور

دلیل محبوبیت فروشگاه « رویال کاور » را می توان عوامل ذیل دانست:

1- عرضه به روزترین محصولات
2- تنوع بالای محصولات
3- قیمت های استثنایی و باورنکردنی نسبت به سایر فروشگاه ها

این مجموعه مفتخر به عرضه انواع قاب گوشی و انواع لوازم جانبی موبایل با بالاترین درجه کیفی می باشد.

برای مشاهده مدل مناسب با برند گوشی هوشمند خود کافیست به صفحه موردنظر مراجعه نمایید:

     خرید قاب گوشی آیفون  ،، خرید قاب گوشی سامسونگ ،،  خرید قاب گوشی هواوی ،، خرید قاب گوشی شیائومی ،، خرید قاب گوشی نوکیا و …

سفارش شما در کوتاه ترین زمان بسته بندی شده و از طریق پست ارسال می گردد. 

لوازم جانبی موبایل را با قیمت های مناسب تهیه نمایید:

هندزفری گوشی ،، پاور بانک ،، فلش و رم ،، اسپیکر ،، باتری گوشی ،، شارژر گوشی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *