مقالات

مزایای استفاده از گلس مات گوشی

گلس مات گوشی

امروزه، تلفن همراه یکی از ضروری ترین وسایل مورد نیاز در زندگی روزمره هر فردی می باشد. بسیاری از فعالیت های روزمره ما مانند: انجام کارهای بانکی، اطلاع رسانی های محل کار، دانشگاه و مدارس، درخواست تاکسی اینترنتی، خریدهای ضروری و غیر ضروری و دیگر موارد این چنینی، همگی وابسته به وجود تلفن های همراه می باشند. لذا محافظت از این وسیله بسیار حائز اهمیت است.
معمولاً تلفن های همراه از دو قسمت 1.سیستم و نرم افزار 2.بدنه و قطعات، آسیب پذیر هستند. وظیفه حفظ سلامت نرم افزار موبایل به عهده آنتی ویروس ها می باشد. در مقابل برای محافظت از بدنه، ظاهر و قطعات آن از قاب و محافظ های صفحه نمایش می توان استفاده نمود. از آنجایی که صفحه نمایش یکی از بخش های مهم تلفن همراه می باشد، پس استفاده از یک محافظ به عنوان اکسسوری ایمنی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
در این مقاله قصد داریم تا یکی از پرطرفدار ترین محافظ ها یعنی: گلس مات گوشی را بررسی نماییم.

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی درباره این اکسسوری کاربردی و مهم به دست آورید.

گلس مات گوشی

گلس مات گوشی ( Anti-glare )یا گلس گیمینگ چیست؟

این محافظ صفحه نمایش پرطرفدار که امروزه در بازار مصرف بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، از یک لایه پلاستیکی نازک (PET یا TPU) با روکش مات یا یک پوشش ضد انعکاس تشکیل می‌شود. از این رو باعث کاهش بازتاب‌های آزار دهنده در اثر نورهای شدید می‌شود. و هنگام استفاده از تلفن همراه چشمان شما را اذیت نمی کند.

در واقع با استفاده از گلس مات گوشی ضمن محافظت از صفحه نمایش، چشمان شما نیز از بازتاب های آزار دهنده در امان می ماند. و شما به جای دیدن انعکاس مستقیم نور فلورسنت، لامپ یا نور آفتاب، تنها یک نقطه با نور کم مشاهده می نمایید. که این مورد نه باعث حواس پرتی و نه آزار چشم شما می شود.

پس این پوشش مات به ما امکان استفاده از گوشی موبایل با کمترین آسیب و اذیت چشمی را می دهد.

محافظ صفحه نمایش

مزایا استفاده از گلس Anti-glare

اولین مزیت استفاده از گلس مات گوشی و دیگر انواع محافظ های صفحه، همانطور که از نام آن ها پیداست، محافظت از صفحه موبایل در مقابل انواع آسیب می باشد. اما گلس های مات به غیر از این ویژگی دارای مزایای دیگری نیز می باشد. این مزایا و ویژگی مهم عبارتند از:

  • استفاده از این نوع گلس در فضای باز امکان خوانایی نوشته ها را برای شما فراهم می نماید.
  • این محافظ از تابش نور میتقیم موبایل به چشمان شما جلوگیری می نماید.
  • چربی صورت و انگشت بر روی صفحه موبایل شما باقی نمی ماند.
  • استفاده از تاچ صفحه به نسبت دیگر گلس ها بسیار راحت تر می باشد.
  • لبه های آن معمولا تراش خورده می باشد. و با انواع گوشی هماهنگی کامل دارد.
  • اثر چسب بر روی آن ها نمایان نیست.
  • کیفیت نمایش بالایی برای صفحه تلفن همراه شما به وجود می آورد.
  • این گلس دارای سختی 9H می باشد. و این ویژگی نشان دهنده مقاومت بالا در برابر خط و خش و شکستن است.
  • صفحه این محافظ کاملا مات می باشد. از این رو خبری از جلای اضافی و انعکاس نور نیست.
  • فناوری این گلس از نوع نانو می‌ باشد.
  • گلس مات گوشی کاملا فیت موبایل است. و از ورود گرد و غبار به گوشه‌ ها و زیر صفحه هم جلوگیری می‌ کند.

مزایا گلس مات

تفاوت مات گوشی و خش گیر

شاید تصور کنید که ضد خش مات و گلس مات گوشی هر دو یک کارایی دارند. اما این یک باور غلط است! همانطور که از نام خش گیر مات مشخص است، این اکسسوری به منظور جلوگیری از خش‌های سطحی و جزئی از روی صفحه نمایش مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت که گلس های مات موبایل شما را از تمام خراش‌های متوسط و جزئی و حتی برخی خراش‌های عمقی حفظ می‌ نماید. و همچنین دارای انعطاف پذیری، دوام و مقاومت در برابر ضربه، انواع لک و اثر انگشت نیز می باشد.

گلس مات گوشی

جمع بندی

گلس مات گوشی یکی از بهترین انواع محافظ برای صفحه نمایش موبایل شما می باشد. از این رو در این مطلب به طور کامل و جامع این محصول کاربردی را بررسی نمودیم. انتخاب گلس مات از نوع نانو و مقاوم در برابر خط و خش، گزینه مناسبی برای جلوگیری از آسیب‌ های احتمالی به چشم در استفاده طولانی مدت از گوشی می باشد. اما در نهایت شما با توجه به نیاز و استفاده‌ خود، می‌ توانید هر کدام از این گلس‌ ها را خریداری نمایید. اما انتخاب گلس مات از نوع نانو و مقاوم در برابر خط و خش می‌ تواند انتخابی خوب برای جلوگیری از آسیب‌ های احتمالی به چشم در استفاده طولانی مدت از گوشی باشد.

مجموعه رویال کاور به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان عمده اکسسوری موبایل اعم از: قاب گوشی ، محافظ صفحه نمایش و سایر تجهیزات ، این محصولات را با قیمت بدون واسطه در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *