مقالات

طراحی زیبا و ظریف انواع کاور ایرپاد فانتزی جدید

انواع کاور ایرپاد فانتزی سیلیکونی در طرح ها و رنگ های مختلفی به فروش می رسد. ” رویال کاور ” با انتخاب پرفروش ترین مدل‌های ماه‌های اخیر، جذاب ترین کیس‌های شارژ ایرپاد روز بازار را برای شما عزیزان عرضه می دارد.

مشخصات انواع کاور ایرپاد فانتزی موجود در سایت رویال کاور

کیس (کاور) ایرپاد از توانایی خوبی در برابر ضربه برخوردار است و می تواند از ایرپادهای محبوب شما به طور کامل محافظت کند، از افتادن و خراش جلوگیری نماید و حمل و نقل آن را ایمن سازد. از دیگر ویژگی های انواع کاور ایرپاد فانتزی موجود در این فروشگاه می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • طراحی زیبا و شیک
  • کاور سه بعدی بسیار سبک
  • حمل و نقل آسان
  • اتصال کیس به کیف دستی، کوله‌پشتی، شلوار و غیره توسط یک گیره بادوام
  • مقاوم در برابر خط و خش
  • شارژ آسان و پشتیبانی از شارژ بی سیم
  • دارای یک پوسته دو لایه بیرونی محکم
  • نشانگر LED (در اغلب مدل ها)
  • احساس چسبندگی مناسب به انگشتان
  • چفت شدن سریع درب کیس به بدنه
  • قیمت مناسب

کاور ایرپاد دخترانه جوجه

کاور ایرپاد عروسکی جوجه

کاور ایرپاد فانتزی ساخته شده از مواد با کیفیت بالا

کاورهای ایرپاد جدید همگی از مواد سیلیکونی باکیفیت بالا ساخته شده اند. همانطور که با قاب سیلیکونی هم آشنایی دارید، محصولات سیلیکونی از ظاهری نرم و صاف برخوردار هستند. غیر سمی و بی بو می باشند. از خاصیت ضد گرد و غبار برخوردارند و در برابر لکه و آلودگی مقاوم هستند.

احساس خوشایندی را به هنگام در دست داشتن آن ها می توان تجربه نمود. از مهم ترین مزایای کاور سیلیکونی، طیف رنگی متنوع این محصولات است. رنگ های پاستلی که در حال حاضر جزء پرطرفدارترین طیف های رنگی به شمار می روند، از جذابیت بصری زیادی برخوردارند.

کاور ایرپاد فانتزی دخترانه

طرح های متنوع 

در حال حاضر کاور ایرپاد عروسکی جدیدترین نوع کیس عرضه شده به بازار است. به خوبی بسته می‌ماند و امکان دسترسی به تمام ویژگی‌های روی کیس را فراهم می‌کند. مواد سیلیکونی به کار رفته به راحتی تمیز می شود. اثر انگشت بر روی آن باقی نمی ماند و دسترسی به درگاه ها آسان و راحت است.

انواع قاب گوشی عروسکی برجسته موجود در سایت رویال کاور را می توانید با کاور ایرپاد فانتزی خود ست نمایید و از زیبایی آن لذت ببرید!

فروش کاور ایرپاد فانتزی

با لوازم جانبی به روز، استایل خود را خاص نمایید!

شما عزیزان می توانید به کمک یک قاب گوشی با طراحی منحصر به فرد، کاور ایرپاد فانتزی جدید و جذاب، ساعت هوشمند و … یک استایل جذاب و خاص را خلق نمایید. رنگی که برای لوازم جانبی موبایل خود انتخاب می کنید، می تواند بیانگر شخصیت شما باشد. پس با دقت انتخاب نمایید. کاورها طرح‌ ها و رنگ‌ بندی متنوعی دارند. می‌توانید متناسب با میل و سلیقه‌تان بهترین گزینه را انتخاب کنید.

خرید کیس ایرپاد جدید

رویال کاور | فروش انواع کاور ایرپاد فانتزی، قاب موبایل ساده و قاب گوشی فانتزی

در فروشگاه ” رویال کاور ” انواع قاب گوشی کیوت و کاور ایرپاد جذاب با طرح های به روز و زیبا با قیمت های بسیار مناسبی عرضه می گردد. شما عزیزان می توانید از میان ده ها مدل، طرح و رنگ مورد علاقه خود را برگزینید و آن را از طریق سایت سفارش دهید.

در سایت، آخرین مدل نسل از هر نوع لوازم جانبی را می توانید مشاهده نمایید. محصولات ما بهترین هدیه برای دوستان یا خانواده شما می باشد.

پس از ثبت سفارش در سایت ” رویال کاور ” ، محصول موردنظر را از طریق پست درب منزل خود تحویل بگیرید.

برای مشاهده محصولات و  خرید قاب گوشی به صفحات موردنظر مراجعه فرمایید.

خرید قاب گوشی آیفون  ،،  خرید قاب گوشی سامسونگ  ،،  خرید قاب گوشی هواوی  ،،  خرید قاب گوشی شیائومی

 سایر لوازم جانبی موجود در بازار را گردآوری نموده ایم:

جاکلیدی عروسکی فانتزی ،،  هندزفری گوشی  ،،   پاور بانک  ،،   فلش و رم  ،،   اسپیکر  ،،   باتری گوشی  ،،   شارژر گوشی  و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *