مقالات

خرید کاور ایرپاد عروسکی، مطابق با میل و سلیقه شما!

کاور ایرپاد عروسکی

یکی از تجهیزات جانبی روی بورس با نام « ایرپاد »، توانست پس از مدت زمان کوتاهی در زمره پرفروش ترین انواع لوازم جانبی موبایل قرار گیرد. این محصولات پرکاربرد، هدفون‌های بلوتوثی بی‌سیم هستند که به طور خاص برای کار با آیفون و آی‌پد طراحی شده‌اند. از آنجایی‌که این وسیله دستگاه صوتی بلوتوثی است، می تواند با هر کامپیوتر یا گوشی هوشمند دیگری نیز سوییچ شود. برای شارژ ایرپادها ، یک مدل کیس ساده طراحی شده است. بعد از آن کاور ایرپاد با هدف نگهداری از این کیس به بازار عرضه گردید. در حال حاضر مدل های جدیدتری وارد بازار شده اند که علاوه بر کارایی سابق، زیبایی بصری بالایی نیز داشته باشند. کاور عروسکی ایرپاد ، جدیدترین مدل نگهدارنده این گونه کیس ها به شمار می رود که در طرح های متنوعی به بازار عرضه شده اند.

خرید کاور ایرپاد

هدف اصلی ساخت کاور ایرپاد ، محافظت از کیس شارژ به عنوان یک پوشش می باشد. این کاور از خط و خراش‌هایی که ممکن است روی بدنه ایرپاد بیفتد ممانعت به عمل می آورد و همچنین جلو ضربات را تا حد زیادی می‌گیرد. این کاور مزیت های دیگری نیز دارد که عبارتست از :

1- این محصولات از متریال ضد آب تشکیل شده اند (اغلب سیلیکونی هستند) بنابراین از نفوذ آب به داخل کیس شارژ جلوگیری می نمایند.

2- این کاور اجازه نمی‌دهد ایرپاد کثیف شود و یا لکه‌ای روی آن بیفتد.

3- با خیالی آسوده می توانید ایرپاد را درون کیف یا جیب خود قرار دهید ، بدون آنکه نگران وارد شدن ضربات ناگهانی به آن باشید. کاور متناسب با ابعاد کیس شارژر ایرپاد یا ایرپاد پرو طراحی شده است، به همین دلیل داخل کاور تکان نمی خورد. همین موضوع سبب می شود که در حین راه رفتن ضربه ای به آن وارد نشود.

4- کاورها طرح‌ ها و رنگ‌ بندی متنوعی دارند. می‌توانید متناسب با میل و سلیقه‌تان بهترین گزینه را انتخاب کنید. ( نظیر کاور ایرپاد عروسکی )

کاور ایرپاد عروسکی

مطلب پیشنهادی
عرضه قاب سیلیکونی با رنگ بندی جذاب و متنوع

انواع کاور ایرپاد از لحاظ جنس مواد اولیه

در حال حاضر کاورهای ایرپاد با سه جنس مختلف به بازار عرضه شده اند.

کاور سیلیکونی

این نوع کاور که جزو مدل‌های محبوب و پرطرفدار به شمار می رود، ویژگی های مثبت قابل توجهی دارد که عبارتست از :

  • نرم و لطیف است.
  • ضد آب می باشد.
  • دسترسی به درگاه ها آسان و راحت است.
  • معمولاً از انعطاف پذیری خوبی برخوردارند.
  • رنگ بندی کاملی دارد. هر رنگ در شیدهای مختلفی عرضه می گردد.
  • به راحتی تمیز می شود.
  • اثر انگشت بر روی آن باقی نمی ماند.
  • امکان اتصال به بند کیف با حلقه کمربند وجود دارد. بدین ترتیب از گم شدن ایرپاد جلوگیری می شود و شما به راحتی می ‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.
  • وزن زیادی ندارند و حمل و نقل آن ها آسان است.

کاور ایرپاد عروسکی اغلب از جنس سیلیکون ساخته می شود، زیرا دست سازنده باز است تا طرح خود را با رنگ های خاص و جالب توجه به تصویر در بیاورد. همچنین مدل های عروسکی سیلیکونی به دلیل نرمی زیاد، بسیار خوش دست هستند و احساس خوبی را به کاربر منتقل می سازند.

خرید کاور ایرپاد جدید

کاور ژله ای

این کاور از جنس TPU (پلی اورتان ترموپلاستیک) ساخته شده است. نرم و منعطف است و تا حدی هم قابلیت آنتی‌شوک دارد. یعنی ضربه را دفع می‌ کند.

کاور چرم

این مدل از جنس چرم طبیعی و یا مصنوعی ساخته می‌شود. امینت بالایی دارد و برای استایل های رسمی ایده‌آل است. معمولاً انتخاب آقایان از این مدل می باشد. این مدل ها عموماً لطافت پایین تری دارند و سخت تر هستند.

عرضه کاور ایرپاد عروسکی با قیمت های مناسب

مجموعه « رویال کاور » همواره سعی خود را بر آن دارد تا به روزترین تجهیزات جانبی را به مشتریان گرامی خود عرضه نماید. کاور ایرپاد عروسکی که این روزها طرفداران زیادی دارد، معمولاً با قیمت های مختلفی در بازار به فروش می رسد. اما اینجا در رویال کاور، بهترین قیمت ها را می توانید مشاهده نمایید. هدف عوامل این مجموعه عرضه محصولات باکیفیت با مناسب ترین قیمت می باشد.

انواع کاور ایرپاد عروسکی سیلیکونی در طرح ها و رنگ های مختلفی به فروش می رسد. رویال کاور با انتخاب پرفروش ترین مدل های ماه های اخیر ، جذاب ترین مدل های روز بازار را برای شما عزیزان عرضه می دارد.

همانطور که در تصاویر ذیل مشاهده می نمایید، می توانید کاور ایرپاد عروسکی خود را با مدل قاب گوشی خود ست نمایید. قاب پاپ سوکت دار با قیمت مناسب عرضه می گردد.

قاب پاپ سوکت دار میکروب هپل

خرید قاب پاپ سوکت دار

کاور ایرپاد عروسکی با رنگ های پاستلی

رنگ های پاستلی ، جزء طیف های رنگی است که طی دو سال اخیر در صنعت تجهیزات جانبی گوشی هوشمند جایگاه خاص و ویژه ای به دست آورده است. این رنگ ها جذابیت بصری بالایی دارند و بسیار شیک هستند. کاورهای ایرپاد عروسکی « رویال کاور » با رنگ های پاستلی، یک انتخاب مدرن برای هدفون بی سیم شما هستند!

کاور ایرپاد فانتزی

خرید کاور ایرپاد عروسکی

تنوع مدل ها زیاد است. می توانید مدل مورد علاقه خود را به سادگی از طریق سایت سفارش دهید. محصول در کوتاه ترین زمان از طریق پست ارسال می گردد. درب منزل خود آن را تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *