مقالات

قاب سیلیکونی ، برازنده گوشی آیفون شماست!

قاب سیلیکونی آیفون

قاب های سیلیکونی یکی از محبوب ترین انواع قاب گوشی در سالیان اخیر می باشد. مهم ترین دلیل محبوبیت آن ، تعدد رنگ بندی و احساس خوشایندی است که در هنگام در دست گرفتن آن به کاربر می دهد.
رویال کاور عرضه کننده انواع قاب سیلیکونی آیفون با رنگ بندی کامل + کیفیت بالا + قیمت مناسب می باشد.

قاب سیلیکونی آیفون ؛ مغرورِ جذاب

رنگ بندی کامل کالکشن قاب های سیلیکونی مخصوص آیفون این امکان را به شما می دهد تا رنگ دلخواه را برگزینید. همچنین می توانید یک ست جذاب (کیس هندزفری ، قاب گوشی ، بند اپل واچ) از یک رنگ خاص درست نمایید.

رویال کاور به دلیل عرضه قاب سیلیکونی آیفون به قیمت های مناسب ، شرایط را برای همه مشتریان خود هموار ساخته است تا بتوانند چندین رنگ از این محافظ را خریداری کرده و قاب گوشی خود را به تناسب تیپ و استایل تعویض نمایند.

ویژگی های قاب سیلیکونی آیفون

1- لبه های این نوع قاب های سیلیکونی گوشی برآمده هستند ، از این رو در زمان گذاشتن گوشی بر روی یک سطح سخت از صفحه نمایشگر محافظت می نمایند. همچنین دسترسی به درگاه ها و اسپیکر کاملاً میسر است.

2- از دیگر ویژگی های جالب توجه قاب سیلیکونی آیفون ، طراحی لوگوی اپل بر روی این محصولات است که جذابیت آن را چند برابر نموده است و سبب تمایز آن با سایر قاب ها (برندهای دیگر) می گردد.

3- جذابیت بصری بالای این کالکشن به دلیل مات بودن رنگ آن است که مورد پسند اکثر افراد واقع می گردد. ایده استفاده از رنگ مات به جای رنگ های براق و درخشان ، برگرفته از مکتب مینیمالیسم است که این روزها طرفداران فراوانی دارد.

سادگی همیشه زیباست!

قاب سیلیکونی

4- قاب های سیلیکونی براثر مرور زمان تغییر رنگ نمی دهند. آلودگی های نشسته بر روی سطح آن به راحتی با یک دستمال مرطوب پاک می شود. (حتی جوهر خودکار!)

5- ضد الکتریسیته ساکن هستند ، به همین دلیل گرد و خاک را بر روی خود جذب نمی کنند.

6- یک محافظ خوب به شمار می روند و از گوشی در برابر ضربات وارده بر آن محافظت می نمایند.

مطلب پیشنهادی
ویژگی‌های قاب سیلیکونی

7- قاب سیلیکونی آیفون ، سبک است و به همین دلیل حمل گوشی آسان می باشد. (به اصطلاح خوش دست است!)

8 – ظرافت خاصی دارد و قطر بدنه گوشی آیفون را بیشتر نمی کند ، لذا از زیبایی گوشی نمی کاهد.

9- رد اثر انگشت نیز بر روی بدنه مات آن ها به جا نمی ماند.

10- قاب های سیلیکونی در دو مدل زیر باز و زیر بسته موجود می باشد.

انواع قاب سیلیکونی

قسمت داخلی قاب سیلیکونی

قسمت داخلی قاب آیفون سیلیکونی که به صورت مستقیم با بدنه گوشی در تماس است، جنسی مخملی دارد و نرمی و لطافت آن سبب می شود که به بدنه گوشی کوچکترین خط و خشی وارد نشود و همچنین جریان الکتریسیته را نیز هدایت نمی کند.

قسمت داخلی قاب سیلیکونی

رویال کاور

خرید قاب گوشی باکیفیت و اورجینال دغدغه کلیه افرادی است که هزینه زیادی را برای خرید گوشی آیفون متحمل شده اند. بالا بودن ویژگی های محافظتی یک قاب مهم ترین علت استفاده از آن می باشد. از این رو محصولاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که از بیشترین کیفیت برخوردار هستند.

انواع قاب سیلیکونی آیفون رویال کاور زیبایی گوشی شما چند برابر می نماید!

از سایر محصولات این مجموعه نیز دیدن نمایید!

خرید قاب گوشی آیفون ،، خرید قاب گوشی سامسونگ ،، خرید قاب گوشی هواوی ،، خرید قاب گوشی شیائومی ،، خرید قاب گوشی نوکیا ،، خرید قاب گوشی ال جی ، خرید قاب گوشی سونی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *