مقالات

اطلاعات خود را در زمینه شناخت انواع گلس گوشی بالا ببرید!

مقایسه انواع گلس گوشی

محافظ صفحه نمایش تمام صفحه

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
هواوی - HUAWEI
22,000 تومان28,000 تومان

محافظ لنز دوربین – RC 14

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
هواوی - HUAWEI
18,000 تومان

محافظ صفحه نمایش ( گلس ) بدون رنگ – RC 121

اچ تی سی - HTC
ال جی - LG
سامسونگ - SAMSUNG
سونی - SONY
شیائومی - XIAOMI
نوکیا - NOKIA
هواوی - HUAWEI
12,000 تومان

همان اندازه ای که در زمان خرید گوشی هوشمند خود وسواس به خرج می دهید و مدل های مختلف را با یکدیگر مقایسه می کنید تا بهترین و به روزترین را برگزینید، هنگام خرید لوازم جانبی آن نیز باید دقت زیادی را به عمل آورید. به طور حتم مهم ترین دغدغه شما پس از خرید گوشی هوشمند گران قیمت ، محافظت از صفحه نمایش آن است. اگر به فروشنده بگویید که قصد خرید گلس گوشی را دارید ، به اندازه تعداد انگشتان دستتان محافظ صفحه نمایش ارائه خواهد داد. بهتر است در این زمینه اطلاعاتی را کسب نمایید تا فروشنده از عدم آگاهی شما سوء استفاده نکند و سرتان کلاه نرود. در ویدئوی زیر ، به طور کامل به مقایسه انواع گلس گوشی می پردازیم و شما را با مدل های مختلف آشنا می نماییم. پس از شناخت آن ها، بهتر تصمیم خواهید گرفت که کدام نوع از گلس ها از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند و کدام یک برای گوشی شما مناسب تر خواهند بود.

مقایسه انواع گلس گوشی به زبانی ساده

گلس گوشی استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

همواره محصولات فیک و بی‌کیفیت در کنار محصولات اورجینال عرضه می شوند و شناسایی آن ها کار دشواری می باشد. چندین ویژگی وجود دارد تا متوجه شوید که گلس موردنظرتان از استانداردهای لازم برخوردار است. این ویژگی ها عبارتند از :

عدم اختلال خوانش صفحه نمایش

گلس گوشی نباید اختلالی را در زمان خوانش نمایشگر در نور روز ایجاد نماید. به گونه ای که به راحتی بتوانید به صفحه نمایشگر نگاه کنید بدون اینکه تابش نور روز بر روی صفحه برای چشمان شما مزاحمتی ایجاد نماید.

شفافیت بالا

گلس استاندارد کیفیت تصویر را تا جایی که ممکن است نباید تغییر بدهد. همچنین نباید باعث شود تا رنگ صفحه نمایشگر تیره شود و نور آن کاهش یابد.

مطلب پیشنهادی
انواع گلس گوشی (محافظ صفحه نمایش)

قدرت محافظت زیاد

همانطور که قبلاً هم بیان شد ، اصلی ترین وظیفه گلس گوشی محافظت از صفحه نمایش در برابر ضربات و آسیب ها می باشد. گلس استاندارد تا بالاترین میزان ممکن می تواند از صفحه نمایش شما حفاظت نماید.

وضوح بالا

وضوح و کیفیت پیکسل ها نباید توسط صفحه محافظ گرفته شود. یک گلس گوشی استاندارد فاقد این ویژگی می باشد.

مطلب پیشنهادی
انواع گلس را به سادگی برروی صفحه نمایش گوشی خود نصب کنید!

پوشش حداکثری

برای بهبود کارایی گلس ، باید لبه های نمایشگر به خوبی پوشش داده شوند. با این کار علاوه بر بالا بردن مقاومت صفحه نمایش در برابر آسیب ، زیبایی ظاهری آن نیز افزایش می یاید.

رویال کاور

هوشمندانه عمل کنید! خرید شما باید باکیفیت باشد و در عین حال به صرفه نیز گردد. رویال کاور این امکان را برای شما فراهم می آورد تا علاوه بر یک خرید با صرفه ، بهترین و باکیفیت ترین مدل ها را انتخاب نمایید.

 « محافظ صفحه نمایش یا گلس » موردنظر و متناسب با گوشی هوشمند خود را انتخاب کنید!

اگر قصد خرید سایر لوازم جانبی موبایل را دارید ، به صفحات موردنظر زیر رفته و از بهترین محصولات این فروشگاه استفاده نمایید.

هندزفری گوشی ،، شارژر گوشی ،، فلش ،، پاور بانک ،، باتری گوشی و …

مدل های متنوع و زیبای قاب گوشی را از ما بخواهید! قیمت های مناسب شما را شگفت زده خواهند کرد!

خرید قاب گوشی آیفون ،، خرید قاب گوشی سامسونگ ،، خرید قاب گوشی هواوی ،، خرید قاب گوشی شیائومی ،، خرید قاب گوشی نوکیا ،، خرید قاب گوشی ال جی ،، خرید قاب گوشی سونی و …

1 دیدگاه در “اطلاعات خود را در زمینه شناخت انواع گلس گوشی بالا ببرید!

  1. Banoo nafiseh گفت:

    سلام وقت بخیر…من گلس مات برای گوشیم سفارش دادم ولی بزرگتر از گوشیمه…تمام اطلاعات گوشی هم برای سفارش درست زدم…لطفا دقت کنید دقیقا مطابق مدلی که سفارش دادیم بسته رو بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *