مقالات

فناوری جدید شارژ باتری گوشی هوشمند

فناوری جدید شارژ باتری

رقابت برای ساخت سریع ترین شارژر گوشی هوشمند ادامه دارد! در پی اعلام اینفینیکس (Infinix شرکت فناوری سازنده تلفن هوشمند در هنگ کنگ)، فناوری جدید شارژ باتری در راه است!

این شرکت با معرفی سیستم شارژ باتری همه جانبه و سریع 260 واتی خود، نوید دهنده شارژ باتری گوشی هوشمند از صفر تا 25 درصد در یک دقیقه و شارژ 100 درصدی در 7 دقیقه و 30 ثانیه می باشد.

فناوری جدید شارژ باتری گوشی هوشمند

اینفینیکس ادعا دارد که به یک کابل 13 آمپری، یک پروتکل ویژه شارژ سریع و تغییرات داخلی مختلف متصل شود تا اطمینان حاصل گردد که باتری نیز طول عمر بیشتری دارد. این شرکت همچنین مدعی است که باتری پس از 1000 چرخه شارژ همچنان 90 درصد انرژی خود را تأمین می نماید.

فناوری جدید شارژ باتری

سایر خصوصیات این فناوری جدید 260 واتی

چند نکته دیگر درباره فناوری جدید شارژ باتری تلفن همراه وجود دارد که عبارتست از :

1- شارژر بی سیم دارای طراحی دو سیم پیچ است تا بتوان از آن به صورت افقی یا عمودی استفاده کرد و دارای یک فن در پایه است تا همه چیز را خنک نگه دارد. این سیستم شامل بیش از 20 سنسور دما و 140 مکانیسم حفاظتی برای اطمینان از ایمن بودن آن است.

2- اینفینیکس زمان بندی خود را بر اساس شارژ مجدد باتری 4400 میلی آمپر ساعتی قرار داده است که ظرفیت کمتری نسبت به اکثر گوشی های پرچمدار امروزی مانند باتری 5000 میلی آمپر ساعتی OnePlus 11 دارد.

تحول در سیستم تلفن های هوشمند با فناوری جدید شارژ باتری 

اینفینیکس همچنان مرزهای فناوری شارژ سریع را جابجا می کند. این شارژ سریع 260 واتی با قدرت بالا را از طریق پروتکل شارژ سریع اختصاصی اینفینیکس، همراه با نوآوری‌های آن در شارژر، کابل شارژ و معماری شارژ ممکن می‌سازد.

اینفینیکس سیستم شارژ سریع همه جانبه را در دستگاه بعدی سری Note خود راه اندازی خواهد کرد، اما بازه زمانی دقیقی ارائه نکرده است. این شرکت با انتشار نوت 12 در اکتبر 2022 ، سعی خود را برآن دارد تا در سال آینده میلادی از این فناوری رونمایی نماید.

آشنایی با دیگر فناوری های موجود در زمینه شارژ سریع باتری

1- در چند ماه گذشته یک سیستم شارژ بی‌سیم جدید و فانتزی به نام شارژ سریع همه جانبه بی‌سیم 110 واتی ساخته شده که انرژی کافی را به باتری تلفن می‌رساند تا تنها در 16 دقیقه به 100 درصد برسد.

2- شارژ سریع سیمی 100 واتی وان پلاس 11، سلول را در حدود 25 دقیقه به 100 درصد می رساند و شارژر 120 واتی شیائومی 13 پرو حدود 20 دقیقه طول می کشد تا به حداکثر برسد.

3- شرکت « Realme » در مورد سیستم شارژ سیمی 240 واتی خود، ادعا دارد که یکی از سازندگانی است که فناوری جدید شارژ باتری را به سمت پیشرفت سوق می دهد.

مطلب پیشنهادی
چند راه حل سریع برای رفع ایراد شارژ نشدن گوشی

ویژگی های شارژ 240 واتی

شارژر 240 واتی از فناوری دوگانه GaN استفاده می کند و دارای سه چیپست اختصاصی برای مدیریت فرآیند شارژ، به علاوه دارای یک کابل شارژ 12 آمپری ویژه است. این سیستم 60 درصد بیشتر از شارژرهای دیگر قدرت دارد، با این حال بلوک آن بزرگ تر از یک آداپتور 150 وات نیست. باتری GT3 دارای ظرفیت نسبتاً متوسط ​​4600 میلی آمپر ساعت است که قطعاً به شارژر کمک می کند تا به این ارقام اصلی برسد.

Realme پس از آزمایش فناوری جدید شارژ باتری خود می‌گوید که هنوز 80 درصد از توانایی خود را پس از 1600 چرخه شارژ حتی با این قدرت ارائه می‌کند. همچنین 13 سنسور دما، سیستم محفظه بخار بزرگ و اقدامات ایمنی بیشتری را در گوشی مهندسی کرده است. سایر ابزارهای مدیریت انرژی به این معنی است که تلفن براساس استفاده بین حالت‌ها تغییر می‌کند تا باتری نیز در طول زمان سالم بماند.

رویال کاور 

فروشگاه اینترنتی رویال کاور با عرضه محصولات باکیفیت، جدیدترین تجهیزات روز دنیای تکنولوژی و فناوری را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

مطلب پیشنهادی
قاب گوشی مورد علاقه تان به راحتی پیدا می شود!

فروش تک و عمده انواع تجهیزات جانبی تلفن هوشمند

انواع قاب گوشی و لوازم جانبی موبایل با قیمت های استثنایی عرضه می گردند.

برای خرید کافیست مدل موردنظر را از صفحات مرتبط انتخاب کنید و سفارش خود را در سایت ثبت نمایید. محصول در کوتاه ترین زمان از طریق پست ارسال می گردد. 

خرید قاب گوشی آیفون  ،، خرید قاب گوشی هواوی ،، خرید قاب گوشی سامسونگ ،،  خرید قاب گوشی شیائومی ،، خرید قاب گوشی نوکیا و ..

از سایر محصولات رویال کاور نیز دیدن فرمایید:

هندزفری گوشی ،، پاور بانک ،، فلش و رم ،، اسپیکر ،، باتری گوشی ،، شارژر گوشی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *