مقالات

5 برنامه مفید ساخت انیمیشن برای اندروید

برنامه ساخت انیمیشن برای اندروید

انیماتورهای تازه کار به کمک چند برنامه کاربردی می توانند انیمیشن های خود را بر روی دستگاه اندرویدی خود طراحی و ترسیم نمایند. با ورود برنامه های متنوع در دنیای دیجیتال، یافتن برنامه موردنیاز کار سخت و پیچیده ای نیست. در حال حاضر برنامه های رایگان زیادی در فروشگاه Play وجود دارد که به کمک آن می توان با گوشی یا تبلت به این حرفه پرداخت. در این مطلب چند برنامه ساخت انیمیشن برای اندروید که جزء بهترین ها را هستند، معرفی می نماییم.

برنامه ساخت انیمیشن برای اندروید

1- FlipaClip

FlipaClip یکی از بهترین برنامه های ساخت انیمیشن در اندروید است. این برنامه که از استاندارد بالایی برخوردار می باشد، برای افرادی که به ساخت انیمیشن در زمان کوتاهی علاقمندند مناسب است. از مزیت های این برنامه می توان به سادگی نحوه استفاده و طراحی به زیباترین شیوه اشاره نمود.

جالب است بدانید برای کاربرانی که برای نخستین بار قرار است از این برنامه استفاده کنند، تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده و یک فیلم آموزشی کامل و مفید دریافت می نمایند.

از دیگر مزیت های این برنامه، جلوه های صوتی متنوعی است که در کتابخانه آن وجود دارد. اگرچه اغلب آن ها غیررایگان هستند، اما استفاده از جلوه های صوتی در انیمیشن های ساده می تواند موجب ارتقای سطح کیفی آن ها گردد.

اگر دستگاه سامسونگ پشتیبانی شده دارید، FlipaClip یکی از بهترین برنامه های S Pen است. این برنامه به شما امکان می دهد از حساسیت فشار برای افزودن عمق به نقاشی های خود استفاده کنید.

برنامه ساخت انیمیشن برای اندروید

2- Stop Motion Studio – برنامه ساخت انیمیشن برای اندروید و آیفون

این برنامه، آپشن های حرفه ای تری را در اختیار افراد علاقمند به انیمیشن سازی قرار می دهد. با این برنامه می توانید برای برای روایت داستان خود از تصاویر واقعی نیز استفاده نمایید.

این برنامه همچنین طیف گسترده ای از فیلترها و ابزارهای ویرایشی را ارائه می دهد که می توانید از آن ها برای ارتقای انیمیشن خود به سطح بعدی استفاده کنید. همچنین ابزارهایی مانند صفحه سبز و روتوسکوپی می توانند دنیای کاملاً جدیدی از امکانات را حتی با وسایل محدود به روی شما باز نمایند.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این برنامه ساخت انیمیشن برای اندروید، می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

1- وجود حالت فاصله زمانی که تصاویر را به‌طور خودکار ثبت می‌کند

2- وجود حالت دستی کامل برای تنظیم مواردی مانند ISO و تعادل رنگ سفید

3- امکان استفاده از تلفن ثانویه به عنوان کنترل از راه دور برای گرفتن تصاویر

برنامه ساخت انیمیشن برای اندروید

3- Draw Cartoons 2

معمولاً قرار دادن چند فریم در کنار یکدیگر در صفحه نمایش کوچک موبایل نسبت به لپ تاپ برای کاربران دشوارتر است، از این رو باید اپلیکیشنی را برگزینند که این دغدغه را برطرف کرده باشد. برنامه Draw Cartoons 2 یکی از بهترین برنامه های ساخت انیمیشن برای اندروید است که بدون دردسر و در زمان کوتاه می توان یک انیمیشن چند ده ثانیه را طراحی نمود.

این برنامه دارای یک کتابخانه وسیع از اشیاء و شخصیت ها با مدلی مبتنی بر استخوان بندی است که می توانید برای ایجاد انیمیشن های سریع از آن ها استفاده نمایید. شما همچنین می توانید شخصیت های خود را بسازید و همان عملکرد اسکلت را اضافه کنید تا متحرک سازی ده برابر آسان تر شود. به غیر از انیمیشن صحنه ها، می توانید صدا و موسیقی را به آن بیفزایید و محصول نهایی را به عنوان یک فایل ویدیویی ارسال کنید.

Draw Cartoons 2

4- Toontastic 3D – برنامه ساخت انیمیشن برای اندروید

این اپلیکیشن که می توان آن را به عنوان راوی داستان‌های خلاقانه معرفی نمود، به شما اجازه می دهد تا داستان موردنظر خود را در گوشی یا تبلت اندرویدی طراحی، روایت، انیمیشن و ضبط کنید. این برنامه رایگان برای کارگردانان، نویسندگان، مخترعان، نوازندگان و هر کسی که می خواهد ایده های خلاقانه خود را به کارتون های سه بعدی تبدیل کند ایده آل است.

این برنامه که متعلق به گوگل است به راحتی در اندروید قابل اجرا می باشد. به سادگی می توان کاراکترها را روی صفحه حرکت داد و با صدای خود آن ها را روایت کرد. سپس آن را به عنوان یک ویدیوی سه بعدی در دستگاه اندرویدی ذخیره کرد.

آنچه این ابزار انیمیشن را متمایز می سازد، دانلود رایگان بدون خریدهای درون برنامه ای یا تبلیغات است. همچنین به صورت آفلاین کار می کند و برای استفاده از برنامه نیازی به ورود به سیستم نیست.

برنامه Toontastic 3D

5- GIFMob

این یک برنامه انیمیشن برای ایجاد MP4 و GIF متحرک است. این برنامه به شما امکان می دهد انیمیشن را به راحتی ایجاد کنید.

Gifmob رابط کاربری ساده و طراحی بصری تک صفحه ای دارد. شما می توانید از تصاویر داخلی نامحدود، گالری یا دوربین خود انیمیشن ایجاد کنید. حالت سوپرپوزیشن دوربین به شما امکان می دهد تصاویر را روی هم قرار دهید تا بتوانید استاپ موشن خوبی بسازید. تمام انیمیشن های استاپ موشن شما با فرمت MP4 یا GIF در پوشه GIFMob ذخیره خواهند شد. بنابراین می توانید به راحتی انیمیشن را در پروفایل شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. برنامه به صورت رایگان در دسترس است.

مطلب پیشنهادی
« رویال کاور » فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل با به روزترین مدل‌های قاب گوشی

رویال کاور

این فرصت را از دست ندهید! انواع قاب گوشی جدید و شیک را می توانید با قیمت هایی شگفت انگیز و استثنایی تهیه نمایید. کیفیت بالای محصولات و قیمت های مناسب، نام « رویال کاور » را از سایر فروشگاه های متمایز نموده است!

این امکان در سایت وجود دارد تا مدل گوشی خود را انتخاب نمایید و براساس آن رنگ و طرح موردنظر را سفارش دهید. رویال کاور رنگ های پرطرفدار و جذاب را عرضه می دارد.

از محصولات هیجان انگیز رویال کاور دیدن فرمایید!

خرید قاب گوشی آیفون  ،، خرید قاب گوشی سامسونگ  ،،  خرید قاب گوشی شیائومی  ،، 

قاب طرح دار RC 440 – BLUE BEAR

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

قاب طرح دار RC 439 – NICE DAY

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

قاب طرح دار RC 438 – PINK BEAR

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *