مقالات

آیا برای گوشی خود به گلس ضد ضربه نیاز دارید؟

گلس ضد ضربه

هیچ راه مطمئنی برای جلوگیری از خراش یا شکستن صفحه نمایش تلفن های هوشمند وجود ندارد. اما استفاده از محافظ صفحه می تواند در برابر برخی از ضربات موثر واقع گردد و از زیان بیشتر جلوگیری نماید. اما چگونه می توان فهمید کدام یک برای شما مناسب است؟
در حال حاضر باید گفت که گلس ضد ضربه به معنای شکست ناپذیر بودن آن نیست. اما این محصول چه از شیشه سکوریت ساخته شده باشد یا از پلاستیک مرغوب، می تواند از خراش و ترک جلوگیری نماید. به هر حال آسیب به گوشی ها به اتفاقاتی بستگی دارد که برای آن ها روی می دهد. ارتفاعی که از آن سقوط می کنند یا موادی که روی آن ها فرود می آید.

 آیا برای گوشی خود به محافظ صفحه نیاز دارید؟

نه لزوماً، اما کارشناسان بر این عقیده اند که ارزش خریدش را دارد. خراش‌های تصادفی با گذشت زمان، می‌توانند رشد کنند و منجر به ترک‌هایی شوند که کارایی دستگاه شما را مختل نمایند.

انواع گلس ضد ضربه (لوازم جانبی موبایل)

در متن ذیل با انواع محافظ های صفحه نمایش موجود در بازار آشنا خواهید شد:

گلس ضد ضربه با شیشه حرارت دیده

محافظ های صفحه نمایش شیشه سکوریت نسبت به پلاستیک در برابر افتادن و خراش بهتر عمل می کنند. به علاوه برخی از برندها ویژگی‌های اضافه‌تری از جمله ضد تابش نور، ضد اثرانگشت و فناوری حفظ حریم خصوصی ارائه می‌دهند. نقطه ضعف اصلی؟ محافظ ضخیم تر است، بنابراین شما آن را روی صفحه نمایش خود بیشتر لمس خواهید کرد.

محافظ های صفحه شیشه ای ضخیم، ارزان و شفاف هستند و سطح بالایی از محافظت در برابر خراش های سطحی را ارائه می دهند. با این حال، سطح حفاظت و عملکرد کلی آن اغلب به نوع شیشه ای بستگی دارد که محافظ صفحه از آن ساخته شده است و مصرف کنندگان اغلب نمی توانند کیفیت آن ها را از نظر قیمت تشخیص دهند.

گلس ضد ضربه

پلی اورتان ترموپلاستیک (TPU)

در مقایسه، گلس ضد ضربه هیدروژلی معمولاً از TPU یا پلی یورتان ترموپلاستیک ساخته می شود، به همین دلیل است که این نوع محافظ های صفحه نمایش بسیار الاستیک به نظر می رسند و دید واضح تری نسبت به شیشه سکوریت ارائه می دهند.

این ماده از صفحه نمایش شما در برابر خراش های سطحی محافظت نموده و ضربه های سبک تر را جذب می نماید. فرض کنید کلیدهایتان را به آرامی روی صفحه می‌خراشید. محافظ صفحه TPU ممکن است در ابتدا یک فرورفتگی کوچک را نشان دهد، اما با گذشت زمان، این علامت ناپدید خواهد شد. این محافظ در لمس فوق‌العاده صاف نیست.

در حالی که برخی از محافظ صفحه نمایش هیدروژل در مقایسه با جایگزین های شیشه سکوریت شده اغلب انتخاب گران تری است، کیفیتی که در تولید آن ها اعمال می شود در نهایت می تواند آن ها را به سرمایه گذاری بهتری برای کاربران با تلفن های مدرن تر تبدیل کند.

خرید محافظ صفحه نمایش

پلی اتیلن ترفتالات (PET)

محافظ‌های صفحه‌ نمایش ساخته شده از پلاستیک PET، سبک، نازک و حسی صاف دارند، به این معنی که به سختی متوجه یکی از آن‌ها برروی صفحه گوشی خود خواهید شد، اما محافظت خوبی ارائه نمی‌دهند. همچنین، اگر گوشی شما دارای صفحه نمایش منحنی باشد، لبه آن را نمی پوشانند. محافظ های PET ارزان هستند، اما از نظر کیفیت آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت خواهید کرد!

فروش محافظ صفحه نمایش

بهترین محافظ صفحه نمایش (گلس ضد ضربه) چیست؟

این بستگی به بودجه، نوع کیفیت دستگاه، میزان تحمل ریسک و انتظارات زیبایی شناختی شما دارد. برای اکثر افراد، محافظ های شیشه ای و TPU بهترین انتخاب خواهند بود، زیرا بالاترین سطح پیشگیری از آسیب را ارائه می دهند و لمس خوبی دارند. برخی از مدل ها گران‌تر از گزینه‌های دیگر هستند و احتمالاً ظاهر کمی تغییر یافته در صفحه‌نمایش گوشی خود مشاهده می‌کنید. اما اگر هدف شما کنترل آسیب است، یک محافظ شیشه سکوریت یا TPU تهیه کنید.

اگر ظاهر گوشی مهم‌تر است یا اگر به دنبال یک گزینه ساده و ارزان برای گوشی قدیمی خود هستید، محافظ‌های پلاستیکی صفحه نمایش (PET) گزینه‌های بهتری هستند، اگرچه باز هم مقاومت کمتری در برابر خش دارند.

مطلب پیشنهادی
اطلاعات خود را در زمینه شناخت انواع گلس گوشی بالا ببرید!

سخن پایانی

با توجه به افزایش قیمت گوشی‌های هوشمند، ضروری است که سرمایه‌گذاری خود را در برابر فرورفتگی، ترک و سایر آسیب‌هایی که ممکن است در اثر استفاده مکرر ایجاد شود، ایمن کنید. استفاده از محافظ صفحه نمایش یکی از مهم ترین راه ها برای انجام این کار است.

رویال کاور | فروش گلس ضد ضربه با قیمت مناسب

برای خرید محافظ صفحه نمایش گوشی به صفحه موردنظر مراجعه نمایید. تنوع محصولات زیاد است و قیمت ها بسیار مناسب هستند.

برای مشاهده محصولات و  خرید قاب گوشی از صفحات ذیل دیدن کنید:

خرید قاب گوشی آیفون  ،،  خرید قاب گوشی سامسونگ  ،،  خرید قاب گوشی هواوی  ،،  خرید قاب گوشی شیائومی

سایر لوازم جانبی موبایل:

کاور ایرپاد عروسکی  ،،  هندزفری گوشی  ،، هندزفری فانتزی  ،، جاکلیدی عروسکی فانتزی ،،   پاور بانک  ،،   فلش و رم  ،،   اسپیکر  ،،  باتری گوشی  ،،   شارژر گوشی  و …

قاب طرح دار RC 440 – BLUE BEAR

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

قاب طرح دار RC 439 – NICE DAY

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

قاب طرح دار RC 438 – PINK BEAR

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *