مقالات

طراحی قاب گوشی براساس تیپ‌های شخصیتی پسرانه

قاب گوشی پسرانه

قاب مات RC 255 – LIFE TIME

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
40,000 تومان

قاب ضد ضربه بتمن هولدر دار – RC 163

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
58,000 تومان

قاب MY CASE ژله ای – RC34

سامسونگ - SAMSUNG
هواوی - HUAWEI
20,000 تومان

همانگونه که از نام قاب گوشی پسرانه پیداست ، طرح های آن عموماً براساس تیپ های شخصیتی پسرانه هستند و معمولاً از رنگ های تیره ای برخوردار می باشند.

خرید قاب گوشی پسرانه

با توجه به قیمت های بالای گوشی های هوشمند امروزی ، خرید یک محافظ و کاور کننده بدنه آن از امور ضروری می باشد. توجه به کیفیت متریال به کار رفته در هنگام خرید قاب گوشی بسیار حائز اهمیت است. به طور کلی آقایان در نگهداری وسایل خود بی دقت تر از خانم ها می باشند ، خصوصاً اگر این مورد درباره گوشی موبایل صدق کند باید از قاب های محافظ که دارای جنس سخت و فشرده می باشند ، استفاده کنند.
قاب گوشی پسرانه رویال کاور با دارا بودن ویژگی های زیر ، انتخاب مناسبی برای حفاظت و نگهداری تلفن همراه شما می باشد.

طول عمر طرح چاپی

طرح چاپ شده به هیچ عنوان از بین نرفته و به هیچ وجه کم رنگ نخواهد شد ، مگر آنکه توسط وسایل تیز یا برنده بر روی آن خطی بیافتد. کیفیت و طول عمر بالای محصولات توسط فروشگاه آنلاین رویال کاور تضمین می گردد.

کیفیت چاپ تصویر در قاب گوشی پسرانه براساس متد چاپی 3D همراه با وضوح و جزییات بسیار بالا می باشد که با کشیدن دست روی قاب برجستگی برخی از تصاویر چاپ شده قابل لمس است.

بیشتر بخوانید : قاب گوشی فانتزی ؛ خیالی و انتزاعی!

جلوگیری از آسیب های احتمالی

برخی قاب‌ها با محافظت 360 درجه و داشتن لبه‌های برجسته کناری تا حدودی می‌توانند از آسیب‌های احتمالی به صفحه نمایشگر گوشی ممانعت به عمل آورند.

تنوع طرح های قاب گوشی پسرانه

رویال کاور با در نظر گرفتن سلایق مختلف اقدام به عرضه محصولات خود نموده است. لذا با توجه به تنوع مدل های انواع قاب گوشی ، دست شما برای انتخاب باز است و براساس سن و سال و سلیقه شخصی و علاقه مندی های خود می توانید مدل موردنظر را یافته و سفارش دهید.

خرید کاور گوشی براساس مدل

یکی از مواردی که در هنگام سفارش و خرید قاب موبایل باید به آن توجه کنید ، تطبیق مدل گوشی خود با قاب موردنظر است. منظور از تطبیق ، همخوانی قاب با شکل ظاهری گوشی است به گونه ای که ابعاد آن برابر باشد و فضایی متناسب با دکمه ها ، دوربین و پورت های گوشی تعبیه شده باشد.

به طور مثال برای گوشی سامسونگ مدل a71 باید نمونه قاب هایی که با این مدل در تطابق هستند را بیابید و سپس در میان آن ها طرحی را که مورد پسند است ، انتخاب نمایید.

قاب هایی با طرح مینیمال

اگر زیبایی را در سادگی می پسندید ، قاب های تک رنگ می توانند مینیمال و کاربردی باشند. شاید در ذهن ها اینگونه نقش بسته است که رنگ های صورتی و قرمز مختص خانم ها می باشد اما اینگونه نیست و براساس سلایق هر آقا می تواند انتخاب گردد. قاب های مینیمال می تواند از جنس های ژله ای ، سیلیکونی و یا پلاستیک سخت باشد.

مطلب پیشنهادی
ویژگی های قاب سیلیکونی

خرید قاب گوشی پسرانه باکیفیت

پس از ثبت سفارش و خرید قاب گوشی سامسونگ ،، خرید قاب گوشی هواوی ،، خرید قاب گوشی شیائومی ،، خرید قاب گوشی نوکیا و .. ، محصول موردنظر در کوتاه ترین زمان به دست شما مشتری عزیز خواهد رسید.

بدون شک اگر یک مرتبه خرید نمایید ، مشتری دائم ما خواهید شد. این مجموعه مفتخر است به عرضه محصولاتی مرغوب با قیمت های استثنایی و باور نکردنی!

رضایت شما مشتریان گرامی ، پشتوانه محکمی برای ادامه راه است ..

سایر تجهیزات جانبی :

هندزفری گوشی ،، اسپیکر ،، باتری گوشی ،، شارژر گوشی و ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *