مقالات

طرح های خاص قاب گوشی دخترانه ؛ شیک و سرشار از احساسات

قاب گوشی دخترانه

قاب ژله ای RC 409 – ANTI SHOCK

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
55,000 تومان

قاب عروسکی RC 408 – MILK COFFE

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
75,000 تومان

قاب RC 405 – MATTE SHOCKPROOF

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

قاب طرح دار RC 400 – BTS

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نسل جوان ، انتخاب لوازم جانبی باکیفیت در عین حال جذاب و زیبا برای گوشی خود می باشد. دختر خانم های نوجوان و جوان نیز از این قاعده مستثنی نیستند و از انجایی که رسیدگی به ظاهر خود از اولویت های مهم زندگیشان می باشد ، برای خرید قاب گوشی نیز وسواس زیادی به خرج می دهند. به همین دلیل قاب گوشی دخترانه با تنوع بالا و قیمت‌های مختلف در بازار یافت می‌شود. طرح ، رنگ و جذابیت ظاهری سه گزینه مهم در انتخاب قاب گوشی دخترانه است.

ویژگی های قاب گوشی دخترانه

عموماً طرح های قاب گوشی دخترانه ، فانتزی است و از رنگ های شادی تشکیل شده است. صورتی ؛ دخترانه ترین رنگ است و بدین ترتیب اکثر مدل ها متشکل از این رنگ است.

قاب گوشی دخترانه

کیفیت و تنوع طرح قاب گوشی دخترانه

از آنجایی که برای دختران و خانم ها ، زیبایی ظاهری قاب از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد ، در هنگام خرید کمتر به کیفیت و متریال تشکیل دهنده آن توجه می نمایند. این کار نادرستی است و اگر قاب گوشی از مواد اولیه مرغوبی ساخته نشده باشد ، پس از مدت کوتاهی تغییر رنگ داده و زیبایی اولیه خود را نخواهد داشت. به همین دلیل حتما در هنگام خرید به کیفیت محصول نیز توجه نمایید تا در صورت استفاده مکرر ، شکل ظاهری آن از بین نرود.

قاب گوشی دخترانه

طرح هایی الهام گرفته از احساسات

با توجه به اینکه خانم ها روحیه لطیفی دارند و درگیر احساسات می شوند ، باید لوازمی تولید و عرضه گردد که جذابیت بصری فوق العاده ای داشته و خیلی شیک و دلربا باشد. از این رو در تولید قاب گوشی دخترانه از تصاویری که منعکس کننده احساسات بوده ، استفاده می گردد.

مطلب پیشنهادی
قاب گوشی فانتری ؛ خیالی و انتزاعی

محافظت کننده قوی از تلفن همراه

شاید برای نخستین بار که ایده ساخت گوشی موبایل مطرح گردید ، مهم ترین هدف آن حفاظت از تلفن همراه بوده است. پس از تجاری سازی و استقبال از خرید آن ، ایجاد تنوع در طرح های پس زمینه دومین قدم در ارائه این محصولات به بازار بود.

برای همین منظور اگر قاب باکیفیت خریداری نشود ، قدرت تحمل ضربات وارده بر گوشی بر اثر سقوط ، برخورد اجسام مختلف و … را نخواهد داشت و به گوشی هوشمند شما آسیب های جدی وارد می گردد.

خرید قاب گوشی دخترانه عروسکی

امروزه قاب های عروسکی ، مشتاقان زیادی را در سراسر جهان به خود جلب نموده است. این طرح ها بسیار مورد پسند دختران نوجوان می باشد.

زیبا اندیشی در سادگی

امروزه به مقوله مینیمالیسم در حوزه های مختلف نظیر طراحی دکوراسیون داخلی ، مُد و استایل ، تجهیزات جانبی موبایل و … پرداخته شده است. از این رو طرفداران زیادی به سوی این سبک کشیده شده اند که نقطه نظرشان براساس مشاهده « زیبایی در سادگی » است. به همین دلیل طراحان قاب موبایل نیز با توجه به این امر ، طرح های خاص و شیک که در عین سادگی ، کاملاً گیرا و جذاب هستند را به بازار عرضه نموده اند.

اکسسوری های خاص دخترانه

برخی از مدل های قاب گوشی دخترانه الهام گرفته از طرح های طبیعت می باشد. این مدل ها معمولاً افرادی را به خود جذب می کند که علاقه خاصی به گل ها و گیاهان دارند و صاحب روحیه ای حساس هستند.

ویژگی های کاورهای موبایل عرضه شده توسط رویال کاور

  • قابلیت نصب آسان دارد. به سادگی و در چند حرکت راحت می‌توانید قاب را روی گوشی کاور کنید. لبه‌های قاب با لبه‌های بدنه گوشی سازگارند و بعد از نصب کاملاً چفت می‌شود.
  • در صورت انتخاب طرح متناسب با مدل گوشی هوشمند خود ، کلیه پورت‌ها ، اسپیکر ، میکروفن ، دکمه‌ها و دوربین گوشی در دسترس شما قرار دارند و بدون مشکل می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • متریال به کار رفته در آن تا حدود زیادی می تواند از گوشی شما در برابر ضربات و خط و خش محافظت نماید.
  • ظرافت قاب های عرضه شده علاوه بر زیبایی ، نشان دهنده دوام بالای آن می باشد.
  • تنوع بالای طرح ها و قیمت های استثنایی و باورنکردنی از دیگر ویژگی های خرید از فروشگاه رویال کاور است.

قاب گوشی دخترانه

رویال کاور | فروش کلیه تجهیزات و لوازم جانبی موبایل

انتخاب طرح ها و رنگ های جذاب و عرضه آن ها ، موجب گردیده تا مشتریان ما با چند کلیک ساده ، طرح مورد نظر و منطبق با گوشی خود را یافته و آن را خریداری نمایند.

با انواع قاب گوشی دخترانه رویال کاور ، استایلی فانتزی و دلربا بسازید!

دوام و ماندگاری بالای محصولات + قیمت مناسب + ارسال در کوتاه ترین زمان از ویژگی های بارز انتخاب این مجموعه می باشد.

خرید قاب گوشی آیفون ،، خرید قاب گوشی سامسونگ ،، خرید قاب گوشی هواوی ،، خرید قاب گوشی شیائومی ،، خرید قاب گوشی نوکیا ،، خرید قاب گوشی ال جی ، خرید قاب گوشی سونی و …

3 دیدگاه در “طرح های خاص قاب گوشی دخترانه ؛ شیک و سرشار از احساسات

  1. بهروز علیزاده گفت:

    سلام خسته نباشید عمده میخام بی زحمت۰۹۳۹۷۱۷۶۷۵۸

  2. ای جانم چقدر قشنگ بودن مرسی مقاله ی جالبی بود:)

    1. arazSEO گفت:

      مرسی از نگاه قشنگتون ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *