مقالات

قاب گوشی مورد علاقه تان به راحتی پیدا می شود!

سفارش قاب گوشی

قاب RC 418 – SOLID COLOR

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
70,000 تومان

قاب ژله ای RC 409 – ANTI SHOCK

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
55,000 تومان

قاب عروسکی RC 408 – MILK COFFE

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
75,000 تومان

قاب RC 405 – MATTE SHOCKPROOF

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

قاب طرح دار RC 400 – BTS

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

با توجه به هزینه‌های بالای تعمیرات گوشی و دغدغه و چالش‌هایی که بعد از خراب شدن آن برای شما ممکن است به وجود آورد، قطعاً خرید یک محافظ مانند گلس و قاب گوشی از اولویت بالایی برخوردار است. به عبارتی دیگر هزینه ای که صرف خرید لوازم و تجهیزات جانبی موبایل می شود ، برای جلوگیری از بروز مشکلات بعدی می باشد.
جهت سفارش قاب گوشی و خرید آن نیازی نیست که به صورت حضوری به مغازه فروش لوازم جانبی موبایل مراجعه کنید. به صورت آنلاین و به راحتی می توانید طرح های مختلف را مشاهده نمایید و مورد دلخواه را خریداری نمایید.

سفارش قاب گوشی به صورت اینترنتی

قاب گوشی و سایر تجهیزات در طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند تا بتوانند با هر نوع سلیقه‌ای سازگار باشند.
سفارش قاب گوشی آنلاین و تحویل آن درب منزل ، یکی از راه های کاهش هزینه های رفت و آمد در شهرهای شلوغ و پُرجمعیت است که علاوه بر هزینه از انرژی و زمانی که باید صرف خرید حضوری شود ، ممانعت به عمل می آورد.

سفارش قاب گوشی

قاب ؛ یک محافظت کننده خوب از گوشی های هوشمند گران قیمت

اگر ضربه اصابت شده به گوشی موبایل خیلی شدید باشد، احتمال آسیب دیدگی با وجود قاب نیز بسیار زیاد است ، اما در بسیاری از موارد می تواند جلوی شدت ضربه را گرفته و صدمه ای به گوشی وارد نگردد. به عبارت دیگر کاور گوشی بهترین ابزار برای محافظت از بدنه موبایل و از مهم‌ترین لوازم جانبی در هنگام خرید آن است.

خط خوردگی ، توو رفتگی بدنه گوشی و عوض شدن رنگ بدنه از جمله مشکلاتی است که برای جلوگیری از پیش آمد آن‌ها ، باید قاب گوشی داشته باشید!

انتظار دیگری که می توان از کاور و قاب موبایل داشت ، محافظت از صفحه نمایش آن می باشد. با توجه به حساسیت گوشی های هوشمند در قسمت صفحه نمایش ، سفارش قاب گوشی می‌تواند احتمال شکستگی ال سی دی یا آسیب‌های احتمالی دیگر در هنگام ضربه را کاهش دهد. علت حفاظت از صفحه نمایش توسط قاب را می توان به صورت زیر توضیح داد:

ارتفاع میلی متری لبه‌های قاب موبایل ، باعث می‌شود تا هنگام ضربه دیدن صفحه نمایش ، فشار وارد شده به ال سی دی به شدت کاهش پیدا کند.

سفارش قاب گوشی

عرضه جدیدترین مدل های کاور موبایل

این روزها تنوع قاب در برندهای مختلف بسیار زیاد است و تقریباً برای همه سلیقه‌ها می‌توان قاب گوشی مورد نظر را در بازار پیدا نمود.
قاب سیلیکونی ، چرمی ، فلزی ، پلاستیکی و انواع مدل های فانتزی از محبوب ترین های موجود در بازار هستند.

طرح های جدید مینیمال که در عین سادگی ، جذابیت بصری فوق العاده ای دارند و از رنگ های نود (nude) یا پاستلی تشکیل شده اند.

سفارش قاب گوشی

قاب های چرمی برای افرادی که بیشتر ساعات خود را در محل کار خود هستند و سمت های مدیریتی و یا اداری دارند ، مناسب است.

کاورهایی با طرح های عروسکی نیز می تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که مدل های فانتزی و هنری را می پسندند.

مطلب پیشنهادی : قاب گوشی فانتزی ؛ خیالی و انتزاعی

سیلیکون ، معروف‌ترین جنس قاب گوشی سامسونگ محسوب می‌شود. رنگ بندی کامل و خوش دست بودن این قاب باعث محبوبیت بیش از حد آن شده است و نگهداری و شستشوی آن نیز ساده و آسان است.

البته لازم به ذکر است قاب های سیلیکونی تنها منحصر به مدل های گوشی سامسونگ نیستند و برای تمامی برندها همچون آیفون ، شیائومی ، هواوی و …  تولید و روانه بازار شده اند.

مطلب پیشنهادی
ویژگی های قاب سیلیکونی

جدا شدن از حس روزمرگی با ایجاد تنوع

سفارش قاب گوشی و خرید آن علاوه بر انجام وظیفه اصلی آن که محافظت از گوشی هوشمند شما می باشد ، می تواند موجب بالا بردن روحیه ، حفظ نشاط و از بین بردن روزمرگی در حین استفاده از یک وسیله گردد.
برای افزایش تنوع می توان قاب گوشی را هر چند وقت یکبار به راحتی تعویض کرد زیرا قیمت بالایی ندارند ، در دسترس هستند و برای هر مدل گوشی ، تعداد زیادی طرح با رنگ های مختلف وجود دارد.

خرید قاب گوشی با بالاترین کیفیت

در فروشگاه بزرگ اینترنتی رویال کاور ، می‌توانید سفارش قاب گوشی را بعد از بررسی ده‌ ها مدل متنوع ثبت کنید و یک قاب اورجینال و باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید.
آماده سازی کلیه سفارشات تجهیزات جانبی موبایل در کوتاه ترین زمان صورت می پذیرد و با ارسال از طریق پست ، درب منزل تحویل شما عزیزان داده می شود.

خرید قاب گوشی سامسونگ ،، خرید قاب گوشی آیفون ،،  خرید قاب گوشی هواوی ،، خرید قاب گوشی شیائومی ،، خرید قاب گوشی نوکیا و ..خرید قاب گوشی ال جی ، خرید قاب گوشی سونی و ..

این فروشگاه علاوه بر فروش انواع مدل های جذاب قاب ، کلیه لوازم جانبی و تجهیزات دیگر از قبیل محافظ صفحه نمایش گوشی (گلس) ، هندزفری گوشی ، شارژر گوشی ، فلش ، پاور بانک ، باتری گوشی و … را از بهترین برندهای موجود در بازار عرضه می دارد.

آنقدر طرح های قاب گوشی در سایت رویال کاور متنوع و زیاد است که بدون شک یکی از آن ها طرح مورد علاقه شما خواهد بود!

6 دیدگاه در “قاب گوشی مورد علاقه تان به راحتی پیدا می شود!

  1. rehanh گفت:

    قاب A11میخواستم

  2. سارا حسینی گفت:

    سلام وقتتون بخیر قاب برای شیایومی ردمی ۱۰میخواستم

    1. دنیا گفت:

      میشه قاب گوشی شیائومی ردمی نوت 11پرو پلاس را موجود کنید

  3. چه قاب های قشنگی واقعا ادم دلش میخواد که همشو بخره

    1. arazSEO گفت:

      ممنون از نگاه و نظرتون دوست عزیز ..

    2. ناشناس گفت:

      سلام بله ولي فقطيكي مي شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *