مقالات

پخش عمده اکسسوری گوشی

پخش عمده اکسسوری گوشی

در فروشگاه بزرگ آنلاین « رویال کاور » همه مدل « اکسسوری گوشی » یافت می شود! مدل ها براساس جدیدترین ترندهای روز عرضه می گردند و با رونمایی هر برند از محصول جدید خود، لوازم جانبی آن در سایت قرار می گیرد. پخش عمده و جزئی اکسسوری گوشی با بهترین درجه کیفی صورت می پذیرد.

پخش عمده اکسسوری گوشی

پرفروش ترین اکسسوری های تلفن همراه را می توانید با قیمتی بسیار کمتر از بازار از سایت « رویال کاور » تهیه نمایید. عوامل این مجموعه محصولات را به قیمت عمده در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهند. به همین دلیل قیمت ها پایین تر از بازار عادی به دست مصرف کننده می رسد.

اکسسوری به تجهیزات جانبی کاربردی فانتزی و طرح دار تلفن همراه می گویند که هدف از ساخت آن ها کمک به استفاده بهتر از گوشی هوشمند می باشد. انواع اکسسوری گوشی شامل :

1- قاب گوشی

در حال حاضر گوشی های هوشمند از قیمت بالایی برخوردارند. وارد شدن آسیب در حین کار به آن ها می تواند هزینه زیادی بر دوش کاربر متحمل سازد. به همین دلیل تجهیزاتی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بدنه تلفن همراه به بازار عرضه گردید که تا حدود زیادی می تواند از وارد شدن ضربه به گوشی ممانعت به عمل آورد. قاب هایی از جنس سیلیکون، ژله ای، فلزی و پلی یورتانی از مقاوم ترین انواع آن به شمار می روند که هریک خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند.

قاب مای کیس جدید

قاب ژله ای طرح دار و فانتزی این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی به خرید آن علاقمند هستند. این مدل ها که به صورت چاپی دو بعدی یا سه بعدی عرضه می گردند، از تنوع بالایی برخوردارند.

پخش عمده اکسسوری گوشی

قاب گوشی عروسکی برجسته نیز از مدل های جدید است که یک یا چند عروسک کوچک فانتزی بر روی بدنه قاب چسبانیده شده اند. این مدل ها که تنوع زیادی دارند اغلب با سلایق دختران نوجوان و جوان سازگاری دارد و از فروش خوبی برخوردار می باشد.

قاب گوشی عروسکی برجسته

قاب سیلیکونی ساده که در یک برهه زمانی به یکی از ترندها تبدیل شده بود، برای آیفون بازها جذابیت زیادی داشت. این محصولات که با رنگ های پاستلی رنگ آمیزی شده اند، به همین دلیل معروفیت پیدا کرده اند. از هر تناژ رنگی چندین شید مشاهده می شود و این می تواند برای بیننده خیلی جذاب باشد. این قاب های سیلیکونی ساده هنوز هم طرفداران زیادی دارد و به دلیل سادگی آن بعید است که به این زودی ها از مُد بیافتند!

قاب سیلیکونی

2- کاور ایرپاد

هدف اصلی از ساخت کاور ایرپاد ، محافظت از کیس شارژ به عنوان یک پوشش می باشد. این کاور از خط و خراش‌هایی که ممکن است روی بدنه ایرپاد بیفتد ممانعت به عمل می آورد و همچنین جلو ضربات را تا حد زیادی می‌گیرد. این محصولات در طرح و رنگ بندی متنوعی ارائه می گردند. اغلب این محصولات از جنس سیلیکون ساخته شده اند. در سال های اولیه تولید این محصول تنها گزینه های تک رنگ ساده به بازار عرضه می شد، اما در حال حاضر مدل های عروسکی با طرح های جذابی در فروشگاه های لوازم جانبی موبایل مشاهده می شود.

عکس کاور ایرپاد عروسکی

پخش عمده اکسسوری گوشی

پخش عمده اکسسوری گوشی

این محصولات از متریال ضد آب تشکیل شده اند (اغلب سیلیکونی هستند) بنابراین از نفوذ آب به داخل کیس شارژ جلوگیری می نمایند.

مطلب پیشنهادی
خرید کاور ایرپاد عروسکی، مطابق با میل و سلیقه شما!

3- محافظ کابل شارژ

این محصولات کوچک همانطور که از نام آن ها پیداست، برای مقابله با قطعی و خوردگی کابل شارژ در اثر استفاده مداوم، تولید و به بازار عرضه شده اند. این محصولات هم از جنس سیلیکون و پلیمر هستند و قیمت زیادی ندارند.

محافظ کابل شارژ

پخش عمده اکسسوری گوشی

خرید محافظ کابل شارژ عروسکی

4- استند قاب موبایل

استندها جزء لوازم جانبی کاربردی به شمار می روند که وظیفه آن ها کمک به نگهداری آسان تر قاب گوشی در دست می باشد. این محصولات که به عنوان یک پایه نگهدارنده محسوب می شوند، می توانند به راحت تر ماندن گوشی در دست کمک نمایند.

استندها قبلاً به صورت یک شیء دایره ای ساده تولید می شدند، اما در حال حاضر طرح های های متنوعی روانه بازار شده اند.

استند قاب موبایل

رویال کاور | پخش عمده اکسسوری گوشی

مجموعه « رویال کاور » سعی دارد تا با عرضه محصولات متنوع، اغلب سلیقه ها را راضی نگه دارد. انواع قاب گوشی (سیلیکونی ساده یا عروسکی، ژله ای طرح دار، ضدضربه، فلزی و …) در رنگ بندی متفاوت عرضه می گردد.

قاب های موجود در فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل « رویال کاور » جذابیت بصری زیادی دارند و از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. این محصولات با وجود ظرافت، قدرت خوبی در برابر اصابت ضربات از خود نشان می دهند و به راحتی از بدنه گوشی جدا نمی شوند.

تنوع مدل ها زیاد است. می توانید مدل مورد علاقه خود را به سادگی از طریق سایت سفارش دهید. محصول در کوتاه ترین زمان از طریق پست ارسال می گردد. درب منزل خود آن را تحویل بگیرید.

قاب طرح دار RC 440 – BLUE BEAR

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

قاب طرح دار RC 439 – NICE DAY

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

قاب طرح دار RC 438 – PINK BEAR

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *