مقالات

مرکز خرید قاب گوشی آیفون

مرکز خرید قاب گوشی آیفون

مرکز خرید قاب گوشی آیفون اینجاست! ما جذاب ترین و به روزترین مدل های قاب موبایل را در سایت « رویال کاور » گردهم آورده ایم تا شما عزیزان بتوانید به ساده ترین شیوه خرید نمایید.

مرکز خرید قاب گوشی آیفون

انواع قاب گوشی آیفون ساده ، طرح دار، عروسکی فانتزی، سیلیکونی و … را می توانید در فروشگاه ما بیابید. کلیه محصولات به قیمت عمده به فروش می رسند، بنابراین می توانید انواع قاب گوشی و سایر لوازم جانبی موبایل را ارزان تر از سایر فروشگاه ها خریداری نمایید.

4 ویژگی بسیار مطلوب قاب های گوشی های هوشمند

این چهار ویژگی در هنگام خرید حائز اهمیت می باشند:

1- نمایه فوق العاده باریک 

طراحی فوق باریک قاب گوشی آیفون، موجب می شود تا زیبایی بدنه باریک آن تا حدود زیادی حفظ شود. در این حالت متریال اولیه سازنده قاب باید از استحکام کافی برخوردار باشد تا طراحی نازک آن خللی در وظیفه اصلی آن (یعنی محافظت از گوشی) به وجود نیاورد. بدین طریق شما یک قاب گوشی شیک با نمای زیبایی خواهید داشت که علاوه بر جذابیت بصری به طور کامل از بدنه گوشی در برابر ضربات محافظت می نماید.

مرکز خرید قاب گوشی آیفون

2- طراحی منحصر به فرد – مرکز خرید قاب گوشی آیفون

در حال حاضر قاب گوشی به یکی از اکسسوری های مد تبدیل شده است و افراد از این وسیله تنها به عنوان یکی از لوازم های جانی موبایل استفاده نمی کنند. این اکسسوری هم اکنون برای خاص تر کردن استایل خانم ها یا آقایان کاربرد دارد. به همین دلیل شیوه طراحی آن حائز اهمیت است.

در حال حاضر می توان انواع قاب تولید شده در بازار را با توجه به نوع استایل های کژوال، رسمی، ماکسیمال، مینیمال و … دسته بندی نمود. برخی از کاورها با رنگ های زیادی طراحی شده اند و برخی تک رنگ (یا مونو کروم) هستند. برخی اشکال کارتونی دارند و برخی دیگر از طرح های مینیمال ساخته شده اند. بنابراین بسته به نوع استایل خود می توانید مدل موردنظر خود را در بازار بیابید.

قیمت قاب مای کیس آیفون

3- وزن سبک

در گذشته قاب های موجود در بازار وزن زیادی داشتند. اما در حال حاضر از متریال سبک در ساخت کاور موبایل بهره گرفته شده است. با توجه به پایین آمدن وزن گوشی های هوشمند، استفاده از یک قاب سنگین می تواند دردسرهای زیادی را ایجاد کند. افرادی که ساعات طولانی از روز را با گوشی خود کار می کنند، بیشتر در معرض آسیب هستند. وزن قاب می تواند دست و گردن را خسته کند و در طولانی مدت سبب بروز بیماری های مفصلی نظیر آرتروز گردد. در مرکز خرید قاب گوشی آیفون ما می توانید کاورهای ساخته شده از متریال سبک در عین حال باکیفیت را بیابید.

مطلب پیشنهادی
فروش انواع قاب عروسکی آیفون 13

4- کیفیت قاب

کیفیت فقط به ظاهر بستگی ندارد. آنچه که بیش از ظاهر اهمیت دارد اینست که قاب چقدر از سرمایه شما محافظت می کند. یک کیس باکیفیت باید بتواند در برابر سایش و ضربات روزانه مقاومت کند و از دستگاه شما در برابر ضربه های ناگهانی و سقوط های اجتناب ناپذیری که ممکن است در طول شبانه روز رخ دهد، محافظت نماید. هرچه بیشتر از گوشی هوشمند خود استفاده کنید، احتمال سقوط و زمین خوردن آن بیشتر است. در بسیاری از مواقع به کمک یک قاب باکیفیت می توان از بروز اتفاق های ناگوار نظیر سوختن صفحه تاچ (لمسی) و شکستن بدنه جلوگیری نمود.

خرید قاب گوشی باکیفیت برای آیفون

هنگام انتخاب قاب آیفون باید این نکته را در نظر بگیرید که هدف اصلی شما از خرید قاب گوشی محافظت از گوشی خود است. بنابراین تنها به ظاهر زیبای آن توجه نکنید و کیفیت را در اولویت قرار دهید. کیسی که از متریال درجه یک و باکیفیت ساخته شده باشد نه تنها بادوام و مقاوم است، بلکه احساس راحتی نیز می دهد.

یک قاب باکیفیت ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد، اما یک سرمایه گذاری طولانی مدت است. یک قاب خوب می تواند عمر آیفون شما را افزایش دهد و به شما در صرفه جویی در هزینه کمک کند. علاوه بر این، اگر قصد فروش آن را در آینده دارید، می تواند به حفظ ارزش فروش مجدد دستگاه شما کمک نماید.

مرکز خرید قاب گوشی آیفون

سخن پایانی – مرکز خرید قاب گوشی آیفون

به طور خلاصه یک قاب آیفون باکیفیت بالا با ترکیبی از محافظ قوی، مواد درجه یک، طراحی جذاب و طرز کار عالی مشخص می شود. با در نظر گرفتن این عوامل، می توانید اطمینان حاصل کنید که قابی را انتخاب می کنید که نه تنها از آیفون شما به خوبی محافظت می کند، بلکه بر سبک فردی شما نیز تأکید می کند.

مهم ترین چیز این است که شما کاوری را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند. خواه محافظت در برابر افتادن، خراش یا گرد و غبار باشد – یا صرفاً قابی که ظاهر خوبی دارد و احساس خوبی دارد – یافتن کاوری که همه این الزامات را برآورده کند، مهم است. در انتخاب قاب آیفون بعدی خود سختگیر باشید – آیفون شما شایسته چیزی کمتر نیست. پس از همه، آن چیزی بیش از یک دستگاه است. این بیانگر شخصیت و سبک استایل شماست و سزاوار محافظتی است که به همان اندازه جذاب و باکیفیت است.

برای خرید قاب گوشی آیفون باکیفیت به قیمت مناسب همین الان اقدام نمایید!

قاب موبایل آیفون عروسکی

فروشگاه رویال کاور – مرکز خرید قاب گوشی آیفون و سایر برندها

برای مشاهده محصولات به صفحات موردنظر مراجعه فرمایید.

 خرید قاب گوشی سامسونگ  ،،  خرید قاب گوشی هواوی  ،،  خرید قاب گوشی شیائومی

سایر لوازم جانبی موبایل:

کاور ایرپاد عروسکی  ،،  هندزفری گوشی  ،،   پاور بانک  ،،   فلش و رم  ،،   اسپیکر  ،،   باتری گوشی  ،،   شارژر گوشی  و …

قاب طرح دار RC 440 – BLUE BEAR

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

قاب طرح دار RC 439 – NICE DAY

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

قاب طرح دار RC 438 – PINK BEAR

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *