مقالات

عرضه جدیدترین مدل‌های قاب گوشی سیلیکونی

قاب گوشی سیلیکونی

سیلیکون ماده نرم و لاستیکی است که برای محافظت از گوشی شما در برابر ضربه ایده آل است. از مزایای قاب گوشی سیلیکونی می توان به چسبندگی عالی آن ها اشاره کرد. این ماده نازک است، بنابراین کاورهای سیلیکونی به حجم گوشی اضافه نمی کنند و در دست گرفتن آن ها بسیار راحت می باشد.

قاب گوشی سیلیکونی

قاب های سیلیکونی نسبت به قاب های چرمی، پلاستیکی و پلی کربنات مزایای زیادی دارند. سه مورد دیگر خوب هستند، اما بهترین آن ها سیلیکون است. این محصولات قابلیت محافظت در برابر ضربه (در صورت افتادن گوشی و برخورد با سطح سخت) را دارند. سیلیکون به خودی خود یک ماده سبک وزن است، بنابراین وزن کلی گوشی شما را به حداقل می رساند.

برش های موجود برروی قاب به طور خاص برای پورت های مختلف تعبیه شده اند و تمام اسلات ها را برای کلید/دکمه های ضروری فراهم می سازند. در دست گرفتن قاب گوشی سیلیکونی بسیار راحت است. این ماده پلیمری سبک، نرم و در برابر ضربه و آب مقاوم است.

حالا حتماً فکر می‌کنید با توجه به مزایای زیاد، پس قیمت آن باید بسیار بالا باشد! اما اینگونه نیست. کاورهای سیلیکونی قیمت های مناسبی دارند در عین حال بهترین کیفیت را ارائه می دهند. قاب های سیلیکونی بهترین راه حل حفاظتی مقرون به صرفه به شمار می روند که به جذابیت اصلی گوشی شما می افزایند.

فروش قاب گوشی سیلیکونی

قابلیت های مهم انواع قاب گوشی سیلیکونی

1- مقاوم در برابر آب و ضد ضربه

نگرانی اصلی بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند، محافظت از دستگاه خود در برابر آسیب آب و سقوط تصادفی است. قاب‌ موبایل سیلیکونی علاوه بر قابلیت مقاومت در برابر آب، ویژگی ضد ضربه را نیز ارائه می‌کنند. در نتیجه یک انتخابی ایده‌آل برای کسانی که همیشه در حال حرکت هستند، می باشند.

سیلیکون یک ماده مایع مانند است که ویژگی ضد آب را برای قاب گوشی فراهم می کند. این بدان معنی است که حتی اگر تلفن شما با آب یا رطوبت تماس پیدا کند، قاب سیلیکونی مانند یک مانع محافظ عمل می کند و از آسیب دیدن دستگاه شما جلوگیری می کند.

قاب آیفون 13

2- کاملاً چسبنده

آیا تا به حال احساس ناراحتی گوشی که دائماً از دست شما می لغزد را تجربه کرده اید؟ سطح نرم و بافت سیلیکونی قاب، چسبندگی بهتری را فراهم می کند و تضمین می کند که تلفن شما محکم در دست شما می ماند. برخلاف قاب‌های سخت ساخته شده از پلاستیک یا فلز، قاب‌های تلفن سیلیکونی سطح بسیار نرم‌تری را ارائه می‌دهند که کمتر از دست شما خارج می‌شود. بافت موجود برروی قاب‌های سیلیکونی نگه‌داشتن گوشی را آسان‌تر می‌کنند، حتی در شرایط لغزنده دستان عرق کرده!

قاب گوشی سیلیکونی

مطلب پیشنهادی
هیجان خرید با انواع قاب گوشی کیوت ” رویال کاور “

3- تنوع رنگی و طرح

قاب های سیلیکونی را می توانید در رنگ ها، طرح ها و حتی با بافت های منحصر به فرد پیدا کنید. با چنین انتخاب گسترده ای، می توانید به راحتی یک قاب سیلیکونی خریداری نمایید که مکمل لباس شما باشد یا با استایل شخصی شما مطابقت داشته باشد.

چه رنگ ثابت کلاسیک را ترجیح دهید یا یک رنگ فانتزی، همواره یک قاب تلفن سیلیکونی وجود دارد که مناسب استایل و شخصیت شماست!

فروش قاب آیفون ساده

کاور موبایل

4- باریک و سبک وزن

یکی از مزایای کلیدی قاب گوشی سیلیکونی، ساختار باریک و سبک آن است. برخلاف قاب‌های حجیم‌تر که از مواد سخت ساخته شده‌اند، قاب‌های سیلیکونی نمایه دستگاه شما را بدون اضافه کردن حجم غیر ضروری حفظ می‌کنند.

سیلیکون یک ماده سبک وزن است که وزن گوشی شما را به میزان قابل توجهی افزایش نمی دهد. این بدان معناست که شما به راحتی می توانید دستگاه خود را بدون احساس سنگینی در جیب یا کیف قرار دهید. طراحی باریک قاب های گوشی سیلیکونی تضمین می کند که بسیار خوش دست است. دیگر لازم نیست نگران این باشید که استفاده از یک قاب حجیم تلفن با یک دست چقدر دشوار است!

5- نظافت آسان

بحث تمیز ماندن قاب گوشی و جلوگیری از نفوذ آلودگی و لکه برای حفظ ظاهر آن بسیار مهم است. تمیز کردن قاب های تلفن سیلیکونی فوق العاده آسان است و به شما این امکان را می دهد که کاور دستگاه خود را همواره نو و جدید نگه دارید.

سطح صاف و غیر متخلخل سیلیکون آن را در برابر لکه ها و تجمع کثیفی مقاوم می کند. اکثر کیس های سیلیکونی را می توان به راحتی با یک پارچه مرطوب یا صابون ملایم پاک کرد تا ظاهر اصلی خود را بازیابی نماید.

برخلاف قاب‌های پارچه‌ای یا چرمی که نیاز به روش‌های تمیز کردن تخصصی دارند، کیس‌های سیلیکونی نگهداری بدون دردسری خواهند داشت. تنها با یک دستمال مرطوب ساده، می‌توانید لکه‌ها، اثر انگشت و کثیفی‌های سطح را پاک کنید و قاب گوشی خود را بکر نگه دارید.

قاب گوشی دخترانه صورتی

مطلب پیشنهادی
انواع هندزفری فانتزی عروسکی کیوت

سخن پایانی – مزایای قاب گوشی سیلیکونی

سرمایه گذاری روی قاب گوشی سیلیکونی یک تصمیم هوشمندانه برای محافظت از دستگاه شما در برابر افتادن، خط و خش، گرد و غبار و کثیفی است. این کاورها با ساختار باریک و سبک خود، ظاهر براق گوشی شما را حفظ می‌کنند و در عین حال چسبندگی و راحتی آن را افزایش می‌دهند. بنابراین، چرا به چیزی کمتر از بهترین رضایت دهید؟

یک قاب تلفن سیلیکونی طرح دار فانتزی یا مینیمال انتخاب کنید و از ترکیبی عالی آن با گوشی هوشمند خود لذت ببرید!

قاب گوشی سیلیکونی عروسکی

خرید کاور ایرپاد و جاکلیدی فانتزی سیلیکونی از سایت رویال کاور

جدیدترین مدل های جاکلیدی عروسکی فانتزی و کاور ایرپاد فانتزی سیلیکونی را می توانید در سایت « رویال کاور » بیابید. تنوع طرح ها و رنگ ها زیاد است و محصولات با قیمت های استثنایی ارائه می گردند.

فروش جاکلیدی فانتزی

کاور ایرپاد عروسکی صورتی

جاکلیدی فانتزی جدید

خرید قاب گوشی سیلیکونی با قیمت مناسب 

برای مشاهده طیف گسترده ای از طرح های قاب گوشی سیلیکونی ، از وب سایت عرضه کننده قاب موبایل ما دیدن فرمایید.

برای مشاهده محصولات و  خرید قاب گوشی به صفحات موردنظر مراجعه فرمایید.

خرید قاب گوشی آیفون  ،،  خرید قاب گوشی سامسونگ  ،،  خرید قاب گوشی هواوی  ،،  خرید قاب گوشی شیائومی

سایر لوازم جانبی موبایل:

کاور ایرپاد عروسکی  ،،  هندزفری گوشی  ،،   پاور بانک  ،،   فلش و رم  ،،   اسپیکر  ،،   باتری گوشی  ،،   شارژر گوشی  و …

قاب طرح دار RC 440 – BLUE BEAR

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

قاب طرح دار RC 439 – NICE DAY

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

قاب طرح دار RC 438 – PINK BEAR

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
60,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *