مقالات

خرید بهترین گلس

خرید بهترین گلس

اگر به مغازه فروش تجهیزات جانبی موبایل مراجعه نمایید، با تعداد زیادی از مدل های گلس گوشی مواجه می شوید که انتخاب را برای شما دشوار می نماید. برای خرید بهترین گلس گوشی باید ابتدا انواع آن را بشناسید. در مطلب ذیل، شما را با تعدادی از مدل های رایج آشنا می نماییم.

راهنمای خرید بهترین گلس

باید مراقب صفحه اسکرین گوشی خود باشید! گوشی های هوشمند امروزی قیمت های بالایی دارند و برای محافظت از صفحه نمایش آن ها باید از گلس های جدید و مقاوم استفاده نمایید. انواع گلس عبارتست از:

محافظ صفحه نمایش شیشه ای هیبریدی

محافظ های صفحه نمایش شیشه ای هیبریدی هم سطح محافظ های صفحه پلاستیکی هستند. (حس پلاستیکی بیشتری نسبت به شیشه دارند) اگر می‌خواهید حداکثر محافظت در برابر سقوط را داشته باشید، از محافظ صفحه‌نمایش پلاستیکی/هیبریدی و اگر حداکثر پوشش و قابلیت استفاده را می‌خواهید، از شیشه استفاده کنید.

محافظ های صفحه نمایش شیشه ای هیبریدی ترکیبی از پلاستیک و شیشه هستند. این محافظ های هیبریدی صفحه نمایش با محافظت از یک محافظ صفحه پلاستیکی، حس یک محافظ صفحه شیشه ای را به صفحه نمایش شما می دهند. از تست‌های ضربه‌ای که در این زمینه صورت گرفته، می‌توانیم به شما بگوییم که این محافظ‌های صفحه به اندازه محافظ‌های معمولی صفحه سخت هستند.

گلس PET (پلاستیکی)

این نوع از محافظ های صفحه نمایش نیز از جنس پلاستیک ساخته شده اند و محافظتی از صفحه نمایش گوشی شما نمی کنند و تنها مزیتی که دارند قیمت بسیار پایین این نوع از گلس ها می باشد.

مطلب پیشنهادی
اطلاعات خود را در زمینه شناخت انواع گلس گوشی بالا ببرید!

گلس مات 

محافظ صفحه نمایش مات از بهترین گلس های موجود در بازار از نظر مقاوت در برابر آسیب دیدگی می باشد. همچنین این نوع از گلس ها به علت مات بودن اشعه تابیده شده از خورشید را به چشم شما منعکس نمی کنند و شما می توانید به راحتی در زیر نور خورشید با گوشی تلفن همراه خود کار کنید و بازتاب نور چشمانتان را اذیت نخواهد کرد.

خرید بهترین گلس

گلس شفاف | خرید بهترین گلس گوشی

این نوع از گلس ها به علت شفافیت، زیبایی خاص و منحصر به فردی را برای گوشی شما ایجاد می کنند. همچنین از دیگر ویژگی های این گلس می توان به سریع تمیز شدن آن اشاره کرد به گونه ای که اگر قطره روغن و یا مایع بر روی آن بریزد به راحتی با یک دستمال مرطوب پاک و تمیز می شود. این نوع از گلس ها ضخامت بسیاری کمی دارند، اما ضخامت کم آن باعث پایین آمدن مقاومت آن نمی شود. مدل های به روزتر این نوع از گلس ها از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه برخوردارند.

گلس TPU

این نوع از محافظ های صفحه نمایش از جنس پلی یورتان ساخته شده اند و شیشه ای نیستند و در بازار با عنوان محافظ صفحه نمایش نشکن شناخته شده اند. این نوع گلس ها پیشنهاد خوبی برای خرید بهترین گلس گوشی نیستند و علاوه بر مشکلاتی که هنگام نصب با آن مواجه می شوید مقاومت خوبی نیز در برابر ضربه نخواهند داشت.

گلس پرایوسی 

شاید شما هم هنگام استفاده از تلفن همراه خود در مکان های عمومی متوجه شده باشید که اطرافیانتان به گوشی شما توجه می کنند و این مسئله موجب آزار شما می شود. طراحی این نوع از گلس ها به گونه ای است که افرادی که اطراف شما هستنند نمی توانند صفحه گوشی را ببینند و فقط از زاویه مستقیم صفحه نمایش گوشی دیده می شود.
از ویژگی های دیگر این محافظ صفحه نمایش عدم بازتاب نور خورشید و همچنین طراحی این نوع از گلس ها به گونه ای است که لک رد انگشت بر روی آن نمی ماند.

خرید بهترین گلس

گلس نانو لیکوئید 

از با دوام ترین و مقاوم ترین نوع گلس های موجود در بازار می باشد که مقاوت بسیار خوبی در برابر ضربه از خود نشان می دهد. طراحی و جنس اینگونه گلس ها به گونه ای است که روغن، آب و هرگونه مایع بر روی آن به راحتی قابل پاک شدن می باشد. این نوع از گلس ها همچین ضد خش و لک نیز هستند لذا به عنوان خرید بهترین گلس مناسب هستند.

محافظ صفحه نمایش فول کاور | خرید بهترین گلس 

این نوع از محافظ های صفحه نمایش تمام قسمت های گوشی را دربر می گیرد. البته این ویژگی بیشتر در گوشی های قدیمی نمایان می شود، گوشی هایی که در این دو سال اخیر منتشر شده اند اکثرا تمام صفحه می باشند و حاشیه های بسیار کمی دارند.

محافظ لنز دوربین در گوشی های هوشمند گران قیمت

اخیراً با بزرگ شدن قطر لنزهای دوربین تلفن های هوشمند (برند آیفون) و بیرون زدگی آن ها محافظ هایی برای لنز دوربین طراحی و تولید شده است که از این نوع لوازم جانبی می توانید برای محافظت از لنز دوربین گران قیمت تلفن همراه خود استفاده کنید.

نتیجه – خرید بهترین گلس

گلس ها تا حد زیادی می توانند از صفحه نمایش تلفن همراه شما محافظت کنند. اما هنوز نمونه ای به بازار عرضه نشده که بتواند در برابر شدیدترین ضربات مقاومت داشته باشد. لذا باید مراقب باشید تا گوشی خود را در معرض خطر ضربات قرار ندهید!

توجه : در صورتی که علاقمند هستید گلس موردنظر را بر روی گوشی خود نصب کنید،

مطلب پیشنهادی
انواع گلس را به سادگی برروی صفحه نمایش گوشی خود نصب کنید!

رویال کاور

انواع قاب گوشی و لوازم جانبی موبایل با قیمت های استثنایی و باورنکردنی عرضه می گردند. محصولات از کیفیت بالایی برخوردارند و طرح های متنوعی دارند.

مدل موردنظر را از صفحات مرتبط انتخاب کنید و سفارش خود را در سایت ثبت نمایید. محصول در کوتاه ترین زمان از طریق پست ارسال می گردد. 

خرید قاب گوشی آیفون  ،، خرید قاب گوشی هواوی ،، خرید قاب گوشی سامسونگ ،،  خرید قاب گوشی شیائومی ،، خرید قاب گوشی نوکیا و ..

از سایر محصولات رویال کاور نیز دیدن فرمایید:

هندزفری گوشی ،، پاور بانک ،، فلش و رم ،، اسپیکر ،، باتری گوشی ،، شارژر گوشی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *