مقالات

انواع لوازم جانبی موبایل

انواع لوازم جانبی موبایل

کاربران گوشی های هوشمند امروزی تنها نمی توانند به خرید دستگاه موبایل اکتفا کنند و به تجهیزات و لوازم جانبی کاربردی دیگری نیز نیاز دارند. در صورتی که یک کاربر حرفه ای گوشی هوشمند هستید و اطلاعات شخصی و کاری زیادی را در تلفن همراه خود نگه داری می نمایید، تجهیزات تکمیل کننده آن می توانند برای شما مفید واقع گردند. در مطلب ذیل با انواع لوازم جانبی موبایل به روز، کاربردی و مفید آشنا خواهید شد.

انواع لوازم جانبی موبایل

قاب گوشی

مهم ترین انواع لوازم جانبی موبایل، قاب یا کاور موبایل می باشد. تلفن های هوشمند با برندهای مطرح سامسونگ، آیفون و … از قیمت های بالایی برخوردارند و عدم نگهداری صحیح می تواند هزینه های گزافی را بر کاربر تحمیل نماید. قاب های گوشی های هوشمند از متریال متنوعی ساخته شده اند و هدف از ساخت آن ها محافظت از گوشی در برابر سقوط یا ضربه است. طبیعتاً هرچه قاب باکیفیت تر باشد، دوام و استحکام آن در برابر ضربات بیشتر خواهد بود.

جالب است بدانید هنگامی که گوشی از ارتفاع بر روی زمین می افتد، در اغلب موارد از سمت گوشه های صفحه نمایشگر فشاری به آن وارد می شود و معمولاً آن نقاط آسیب می بینند. با وارد شدن ضربه، اصطلاحاً تاچ صفحه می سوزد و صفحه نمایشگر باید به طور کلی تعویض گردد. از این رو استفاده از یک قاب محکم می تواند از برخورد ضربه با لبه های بدنه گوشی ممانعت به عمل آورد.

قاب گوشی جدید

مطلب پیشنهادی
جدیدترین مدل‌های قاب گوشی در رویال کاور

گلس گوشی 

محافظ صفحه نمایش یا گلس جزء ضروری ترین انواع لوازم جانبی موبایل است. صفحه تاچ یا لمسی گوشی های امروزی از حساسیت بالایی برخوردارند، به همین دلیل باید توسط یک گارد ژله ای یا شیشه ای از آن محافظت شود.

محافظ صفحه نمایش یا همان گلس ابتدا به شکل طلق های بی رنگ بودند و بعد از مدتی به حالت شیشه ای تغییر پیدا کردند. در حال حاضر گلس های 3D و فول اچ دی که تمام صفحه را می پوشانند، مورد استقبال مردم قرار گرفته اند. خصوصاً برای گوشی های آیفون استفاده از گلس های تمام صفحه و فول اچ دی توصیه می شود. البته هزینه این گلس ها کمی بیشتر از محافظ های عادی است اما طول عمر بیشتری دارند.

در مطلب ذیل می توانید با انواع گلس گوشی آشنا شوید. در ضمن اگر علاقمند هستید تا با نحوه نصب آن بر روی صفحه نمایشگر آشنا شوید، ویدئوی « آموزش نحوه گلس گوشی » را مشاهده بفرمایید.

مطلب پیشنهادی
اطلاعات خود را در زمینه شناخت انواع گلس گوشی بالا ببرید!

هندزفری – انواع لوازم جانبی موبایل

هندزفری نیز یکی از پرکاربردترین انواع لوازم جانبی موبایل است که به صورت پیش فرض (سیم دار) در داخل جعبه تلفن همراه موجود است. در حال حاضر مدل های پیشرفته تری نظیر هندزفری بی سیم یا بلوتوثی وارد بازار شده اند و مورد استقبال کاربران قرار گرفته اند. این محصولات مزایا و معایب منحصر به خود را دارند، اما جایگاه خود را به خوبی حفظ نموده اند.

انواع لوازم جانبی موبایل

علاقمندان به موسیقی معمولاً به خرید هندزفری بسنده نمی کنند و اغلب به سراغ خرید هدفون می روند. این محصولات از قیمت بالاتری برخوردار می باشند ولی کیفیت صدای بهتری را ارائه می دهند.

محافظ کابل شارژ – انواع لوازم جانبی موبایل

قیمت شارژرهای کنونی نسبت به گذشته افزایش یافته است. از این رو مراقبت از کابل شارژ ضروری به نظر می رسد. برای این منظور روکش هایی برای محافظت از آن ساخته و وارد بازار گردیده اند.

تنوع این محصولات بسیار زیاد است و استفاده از آن ها بسیار ساده می باشد. کافیست که محافظ را دور سیم کابل یا سیم هندزفری بپیچانید. برای این منظور نیازی به چسب یا وسیله دیگری ندارید. دو مدل کلی از این محافظ ها وجود دارد. مدل اول فقط قسمت سر و ته کابل را پوشش میدهد اما مدل دوم تمام سیم را می پوشاند. معمولاً هزینه این محافظ ها پایین است و شما به راحتی می توانید این وسیله کاربردی را تهیه نمایید.

محافظ کابل شارژ

فلش او تی جی 

یک فلش درایو اوتی جی (USB) به یک کانکتور استاندارد USB در یک طرف و یک کانکتور با فناوری (OTG) در طرف دیگر مجهز شده است. به کمک این فناوری، می توانید اتصال به گوشی خود را بسیار ساده تر نمایید. محصولاتی که از فناوری OTG بهره می برند علاوه بر کارایی فلش مموری های معمولی، توانایی انتقال اطلاعات در گوشی به صورت مستقیم را دارند. برای انتقال اطلاعات به صورت مستقیم به گوشی یا برعکس، این فلش ها به صورت دو سر طراحی می شوند. وجود دو کانکتور در این نوع لوازم جانبی موبایل موجب می شود بتوانید به سادگی آن ها را به پورت شارژ گوشی خود متصل کنید و نیازی به کابل و مبدل نداشته باشید.

عرضه تجهیزات جانبی گوشی های هوشمند – رویال کاور 

از فروشگاه اینترنتی رویال کاور ، دست خالی باز نمی گردید! مدل های متنوع قاب گوشی با قیمت های بسیار مناسب دلیلی است برای آنکه بتوانید چند محصول را هم زمان با هم خریداری نمایید!

خرید قاب گوشی با توجه به برند گوشی شما از طریق صفحات ذیل امکان پذیر است:

خرید قاب گوشی آیفون  ،، خرید قاب گوشی سامسونگ ،،  خرید قاب گوشی هواوی ،، خرید قاب گوشی شیائومی ،، خرید قاب گوشی نوکیا و ..

انواع لوازم جانبی موبایل را نیز با قیمت های مناسب تهیه نمایید:

هندزفری گوشی ،، پاور بانک ،، فلش و رم ،، اسپیکر ،، باتری گوشی ،، شارژر گوشی و …

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *