مقالات

افزایش ایمنی گوشی با انواع قاب ضد ضربه!

قاب گوشی ضد ضربه

نگرانی شما بابت آسیب دیدن گوشی تان قابل رفع است! در حال حاضر قاب هایی تولید و روانه بازار شده اند که ضریب ایمنی بالایی را به گوشی می بخشند. متریالی که در ساخت این نوع از قاب ها استفاده شده است ، یک گزینه ایده آل برای دفع نیروی ناشی از ضربات می باشد. قاب گوشی ضد ضربه یا کاور آنتی شوک برای برندهای آیفون ، سامسونگ و شیائومی هواوی موجود است.

جنس قاب گوشی ضد ضربه

علت سخت بودن این نوع قاب ، به متریال اولیه آن برمی گردد. پلی یورتان و پلی کربنات جزء دسته پلیمرهای سخت محسوب می شوند که در برابر ضربات وارده مقاوم تر می باشند. پلی یورتان خاصیت الاستیسیته دارد (یعنی خاصیت ارتجاع پذیری) از این رو بهتر می تواند ضربات را دفع نماید.

قاب گوشی ضد ضربه چه ویژگی هایی دارد؟

1- هیچگونه محدودیتی در کار کردن با گوشی نخواهید داشت. در استفاده از دوربین، دکمه‌ها، اسپییکر، میکروفن و پورت‌های گوشی مشکلی به وجود نخواهد آمد.

2- این نوع قاب حین وارد شدن ضربه از گوشی جدا نمی گردد.

3- یکی از دلایل اصلی آسیب رسیدن به گوشی ، لیز خوردن آن از دست و افتادن به سطح زمین می باشد. به طور مثال در بدنه قاب های ضد ضربه مدل بتمن برآمدگی هایی وجود دارد که به دست گیر می کند و احتمال افتادن گوشی از دست به میزان زیادی کاهش می یابد.

4- قاب گوشی ضد ضربه با ابعاد استاندارد طراحی شده است و کاملاً متناسب با ابعاد گوشی می باشد. بدین صورت گوشی در داخل قاب تکان نمی خورد.

قاب مات ضد ضربه

5- به دلیل لبه های برآمده قاب گوشی ، از صفحه نمایش به خوبی محافظت می نماید.

6- فشارهای وارد شده دکمه های گوشی را دچار آسیب دیدگی نمی کند.

7- جذابیت بصری بالایی دارند و به دو صورت مات با دور رنگی و یا کامل رنگی تولید می شوند. نوع مات آن جزء نمونه های پرفروش قاب گوشی آیفون و قاب گوشی سامسونگ می باشد.

قاب گوشی ضد ضربه آیفون

8- در برخی از مدل ها محافظ لنز دوربین دارند و از لنز دوربین هم محافظت می‌کنند.

رویال کاور برای رفاه حال شما عزیزان ، قاب های ضد ضربه را با قیمت های مناسبی عرضه می دارد. قیمت های این کالکشن نسبت به امکانات و قابلیت‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد بسیار ایده آل است. ضمن آنکه می توانید ایمنی گوشی خود را چندین برابر بالاتر ببرید.

علت استفاده از قاب گوشی ضد ضربه؟

در صورتی که گوشی گران قیمتی دارید و شغل شما ایجاب می کند تا ساعات زیادی گوشی خود را به دست بگیرید و راه بروید، احتمال سقوط و به زمین افتادن آن وجود دارد. همچنین اگر بدنه گوشی شما از جنس پلاستیک است ، در حین وارد شدن ضربه زودتر از متریال دیگر می شکند. از این رو توصیه می شود تا از قاب های سخت تری استفاده نمایید.

کاور گوشی ضدضربه هولدر دار مدل بتمن

مدل بتمن ، وزن بیشتری نسبت به مدل های دیگر نظیر قاب سیلیکونی دارد. اما این وزن آنقدر نیست که در هنگام دست گرفتن آن را احساس نمایید. ضخامت مناسبی دارد و احساس ناخوشایندی را در هنگام استفاده از آن نخواهید داشت.

همچنین اگر به یک قاب با حالت استند نیاز دارید ، کاور ضربه طرح بتمن این نیاز را برطرف می سازد. این مدل دارای هولدر است و به اصطلاح انگشتی است. می‌توان گوشی را در حالت استند قرار داد و برای تماشای فیلم و یا تماس تصویری در این حالت از آن استفاده کرد.

نام رویال کاور را به خاطر بسپارید!

این فرصت را از دست ندهید! انواع قاب گوشی ضد ضربه یا آنتی شوک را می توانید با قیمت هایی شگفت انگیز و استثنایی تهیه نمایید. کیفیت بالای محصولات و قیمت های مناسب ما را از سایر فروشگاه های متمایز نموده است!

این امکان در سایت وجود دارد تا مدل گوشی خود را انتخاب نمایید و براساس آن رنگ موردنظر را سفارش دهید. رویال کاور رنگ های پرطرفدار و جذاب را عرضه می دارد.

از دیگر محصولات هیجان انگیز رویال کاور دیدن فرمایید!

خرید قاب گوشی آیفون ،، خرید قاب گوشی سامسونگ ،، خرید قاب گوشی هواوی ،، خرید قاب گوشی شیائومی ،، خرید قاب گوشی نوکیا ،، خرید قاب گوشی ال جی ، خرید قاب گوشی سونی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *