مقالات

انواع گلس را به سادگی برروی صفحه نمایش گوشی خود نصب کنید!

آموزش نصب گلس گوشی

محافظ صفحه نمایش تمام صفحه

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
هواوی - HUAWEI
22,000 تومان28,000 تومان

محافظ لنز دوربین – RC 14

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
هواوی - HUAWEI
18,000 تومان

محافظ صفحه نمایش ( گلس ) بدون رنگ – RC 121

اچ تی سی - HTC
ال جی - LG
سامسونگ - SAMSUNG
سونی - SONY
شیائومی - XIAOMI
نوکیا - NOKIA
هواوی - HUAWEI
12,000 تومان

آموزش نصب گلس گوشی به زبانی ساده

اکثر افراد ترجیح می دهند پس از خرید گلس گوشی ، نصب آن را به افراد متخصص در این زمینه بسپارند. باید گفت نصب محافظ صفحه نمایش آنقدرها هم که فکر می کنید ، کار سخت و پیچیده ای نیست و با دانستن چند نکته به راحتی خواهید توانست آن را نصب نمایید. در این ویدئو ، روش کار را به زبانی ساده بیان کرده ایم. اکنون شما می توانید مدل های مختلف گلس گوشی را در سایت رویال کاور مشاهده نمایید و مدل مدنظر را خریداری نمایید. با مشاهده قیمت های مناسب گلس گوشی ، به طور حتم شگفت زده خواهید شد! مادامی که گلس به دست شما رسید ، با استفاده از این آموزش می توانید به سادگی آن را بر روی گوشی خود یا اعضای خانواده تان نصب نمایید.

با مشاهده ویدئوی آموزشی زیر ، دیگر برای نصب گلس نیازی به دیگران نخواهید داشت!

کاربرد محافظ صفحه نمایش (گلس گوشی)

ضربات ؛ مهم ترین دلیل آسیب رسیدن به گوشی های همراه می باشند. همان طور که از نام « محافظ صفحه نمایش گوشی » مشخص است وظیفه حفاظت از صفحه تاچ را برعهده دارد. البته هنوز گلسی تولید نشده است که بتواند به طور 100 درصد از صفحه نمایش گوشی های هوشمند در برابر ضربات شدید محافظت نماید ، اما گلس های باکیفیت تا حدود زیادی می توانند از آسیب رسیدن به گوشی شما جلوگیری کنند. این نوع گلس ها علاوه بر آنکه سخت بوده و دوام مناسبی دارند ، هیچگونه محدویتی برای کار با صفحه تاچ گوشی‌های هوشمند به وجود نمی‌آورند.

فواید استفاده از گلس گوشی

حال که آموزش نصب گلس گوشی را مشاهده نموده اید ، بهتر است با فواید آن نیز آشنا شوید:

جلوگیری از تابش زیاد نور صفحه به سمت چشم

یکی از مهم ترین مزایای نصب گلس گوشی ، جلوگیری از تابش زیاد نور ال سی دی به سوی چشم ها می باشد. بدین صورت که با پخش کردن نور به اطراف ، مانع از اذیت شدن و خسته شدن چشم شخص استفاده کننده از گوشی هوشمند می شود.

حرکت آسان انگشتان بر روی صفحه تاچ

به دلیل سطح صاف و نوع متریال به کار رفته در گلس گوشی ، انگشتان به راحتی بر روی آن سُر خورده و کار با نرم افزارهای گوشی را آسان خواهد نمود. در بیشتر مدل ها جای اثر انگشت هم نمی ماند و چربی پوست دست در کاهش وضوح صفحه نمایش بی تأثیر است.

افزایش زیبایی صفحه نمایش

گلس ، سطحی آینه مانند ایجاد می کند. زمانی که صفحه گوشی خاموش است به دلیل انعکاس نور از سطح آن زیبایی گوشی را چند برابر می نماید و می توان از آن مثل یک آینه استفاده کرد.

خوانایی صفحه نمایش  در هنگام استفاده در طول روز

گلس گوشی موبایل می تواند از آسیب اشعه ی UV یا همان فرابنفش جلوگیری کند. در واقع گلس ، اشعه های نور را می شکند و باعث کاهش بازتاب در زمان عبور نور از سطح آن می شود. محافظ صفحه نمایش با استفاده از فیلترهای پرتوهای UVB ، از تابش پرتوهای فرابنفش به چشم کاربر تلفن همراه جلوگیری می کند. همچنین با از بین بردن انعکاس تابش نور خورشید در چشم شخص، خوانایی صفحه نمایش را بهبود می دهد.

عدم جذب آب پس از نصب گلس گوشی

گلس ها به گونه‌ای ساخته شده اند که آب دوست نیستند. در صورتی که چند قطره آب بر روی آن ریخته شود ، مایع پخش نشده و به صورت همان قطره بر روی سطح می مانند و به داخل نفوذ نخواهند کرد.

توجه : در صورتی که علاقمند هستید تا با انواع گلس گوشی آشنا شوید ، مطالعه مطلب زیر را از دست ندهید!

مطلب پیشنهادی
انواع گلس گوشی (محافظ صفحه نمایش)

رویال کاور | فروش انواع تجهیزات جانبی موبایل

این مجموعه سعی دارد تا با عرضه انواع لوازم جانبی موبایل به قیمت های کاملاً مناسب با کیفیت بالا ، رضایت مشتریان عزیز خود را جلب نماید.

اگر به دنبال انواع قاب گوشی باکیفیت هم هستید ، با مراجعه به صفحه ای که مخصوص برند گوشی شماست مدل های متنوعی را مشاهده خواهید کرد. تنوع و به روزبودن مدل ها دست شما را باز می گذارد تا مدل موردعلاقه خود را انتخاب نمایید.

خرید قاب گوشی آیفون ،، خرید قاب گوشی سامسونگ ،، خرید قاب گوشی هواوی ،، خرید قاب گوشی شیائومی ،، خرید قاب گوشی نوکیا ،، خرید قاب گوشی ال جی ، خرید قاب گوشی سونی و …

سایر لوازم جانبی موبایل را از رویال کاور خریداری نمایید ؛ زیرا کیفیت بالای آن در کنار قیمت مناسب شان شما را از خرید خود پشیمان نخواهد کرد!

شارژر گوشی ،، اسپیکر ،، باتری گوشی ،، فلش و رم ،، پاور بانک

1 دیدگاه در “انواع گلس را به سادگی برروی صفحه نمایش گوشی خود نصب کنید!

  1. محمد خليليان گفت:

    عالي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *