مقالات

پاپ سوکت یک وسیله کاربردی برای گوشی هوشمند شماست!

خرید پاپ سوکت

قاب ضد ضربه بتمن هولدر دار – RC 163

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
58,000 تومان

هدف از تولید لوازم جانبی موبایل ، استفاده آسان تر از این وسیله می باشد. گوشی های هوشمند امروزی به دلیل امکانات زیادی که از سوی نرم افزارهای خود در اختیار کاربران قرار می دهند ، در تمامی طول شبانه روز مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو باید بیشتر از آن مراقبت شود.
در چند وقت اخیر قطعات کوچکی به بازار عرضه شدند که وظیفه آن ها « راحت‌تر نگه داشتن گوشی در دست » می باشد. نام این قطعات « pop socket » است. در فارسی نیز به همین نام یعنی « پاپ سوکت » می خوانند.
اگر با کاربردهای آن هنوز آشنایی ندارید پیشنهاد می شود ، قبل از خرید پاپ سوکت مطلب زیر را مطالعه فرمایید!

پاپ سوکت چیست؟ خرید پاپ سوکت

یک شیء دایره ای که از طرح های جذابی برخوردار می باشد و توسط سطح چسبنده ای که برای آن تعبیه شده است ، به پشت گوشی وصل می گردد. این شیء به کمک نیروی دست (به شکل حرکت آکاردئونی) به سمت بالا می آید و فاصله ایجاد شده میان سطح و پاپ سوکت فضای مناسبی را برای قرارگیری انگشتان ایجاد می نماید.

توجه : این شیء در نمونه های جدیدتر لزوماً دایره ای نیست و می تواند از هر شکلی برخوردار باشد.

کاربردهای پاپ سوکت

با خرید پاپ سوکت ، گوشی خود را آسان تر در دست بگیرید!

در دست گرفتن گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ دشوار است. (خصوصاً برای خانم ها)
پاپ سوکت به کمک دستان شما می آید و موجب می گردد تا بدون احساس خستگی ساعت ها گوشی خود را در دست بگیرید. در نتیجه سُر خوردن گوشی مُنتفی می شود و دیگر نگران آسیب دیدن آن نخواهید بود.

عکس ها تار نخواهند شد!

با استفاده از پاپ سوکت ، دیگر نگران لرزش دست در هنگام عکاسی نباشید! معمولاً مشکل تار شدن عکس ها (به خصوص در هنگام گرفتن سلفی) زمانی پیش می آید که سنگینی بدنه گوشی موجب تکان خوردن دست می شود. پاپ سوکت تا حدود زیادی مانع انتقال وزن بدنه گوشی به انگستان می گردد و بدین طریق لرزش دستان کمتر می شود. از این رو نیازی نیست تا برای ثبت یک لحظه چندین شات بزنید و وقت زیادی را صرف اینکار نمایید.

توجه: این وسیله برای افرادی که شغل ایشان ایجاب می کند تا ساعات زیادی را مشغول فیلمبرداری یا عکاسی باشند، بسیار مناسب است.

یک تزئین به حساب می آید!

با خرید پاپ سوکت علاوه بر بهره مند شدن از مزایای آن ، بر زیبایی گوشی خود نیز می افزایید. این وسیله در طرح های زیادی تولید شده است که می تواند سلایق مختلف را راضی نماید. مدل های عروسکی نمونه های جدیدتری هستند که استفاده از آن ها یک تزئین جذاب برای قاب ساده گوشی به شمار می رود.

خرید پاپ سوکت

یک تکیه گاه مناسب برای مشاهده فیلم در گوشی و تبلت!

پاپ سوکت ها می توانند مانند یک پایه، بدون اینکه گوشی مزاحمتی را برای دست ایجاد کند با قرار گرفتن در سطح میز همچون یک نمایشگر عمل کنند.

در تبلت ها زمانی که می خواهید آن را روی میز یا سطح صافی به صورت زاویه دار قرار دهید، بهتر است یکی در قسمت بالا و یکی در قسمت پایینی بدنه نصب شود تا تعادل حفظ شود.

pop socket در کدام قسمت باید نصب شود؟

قانون کلی در این زمینه وجود ندارد اما معمولاً در پشت گوشی و در قسمت مرکز آن نصب می گردد. بنابراین هم می تواند بر روی قاب گوشی هم بر روی بدنه اصلی موبایل قرار گیرد.

آیا نصب پاپ سوکت دائمی خواهد بود؟

پاسخ به این سوال منفی است. پس از نصب پاپ سوکت ، امکان جداسازی آن وجود دارد و در صورتی که پس از مدتی از مدل آن خسته شدید می توانید آن را با یک مدل دیگر جایگزین نمایید. برای این کار به آرامی آن را از روی بدنه جدا کنید. هیچ وقت به یک باره آن را نکشید چرا که باعث می‌شود دستگاه آسیب ببینید.

خرید پاپ سوکت از رویال کاور

طرح ها و مدل های جذاب پاپ سوکت های رویال کاور به دل شما خواهد نشست! قیمت های مناسب این مجموعه موجب می گردد تا بتوانید تعداد خریدهای بیشتری داشته باشید!

در تصاویر زیر نمونه هایی از پاپ سوکت های رویال کاور را مشاهده می فرمایید:

پاپ سوکت الماسی

خرید پاپ سوکت

پاپ سوکت الماسی

 عروسکی

پاپ سوکت عروسکی

خرید پاپ سوکت

پاپ سوکت آکواریومی

پاپ سوکت آکواریومی

از انواع قاب گوشی عرضه شده توسط این مجموعه هم دیدن فرمایید:

خرید قاب گوشی آیفون ،، خرید قاب گوشی سامسونگ ،، خرید قاب گوشی هواوی ،، خرید قاب گوشی شیائومی ،، خرید قاب گوشی نوکیا ،، خرید قاب گوشی ال جی ، خرید قاب گوشی سونی و …

سایر لوازم جانبی :

شارژر گوشی ،، اسپیکر ،، باتری گوشی ،، فلش و رم ،، پاور بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *