مقالات

کدام گوشی های سامسونگ بهترین دوربین را دارند؟

بهترین دوربین گوشی سامسونگ

چگونه دوربین گوشی مناسب خود را انتخاب کنیم؟ قبل از اقدام به خرید گوشی هوشمند بهتر است از خود بپرسید که کدام ویژگی دوربین برای شما اهمیت بیشتری دارد. عاشق سلفی هستید یا به دنبال ساخت یک تیزر تبلیغاتی مرتبط با شغل خود می باشید؟ شاید هم به عکاسی در طبیعت علاقمندید و بخواهید از کوچکترین جزئیات تصویر برداری کنید! « سامسونگ » یکی از برندهای ممتاز در زمینه عرضه گوشی های هوشمند با لنزهای باکیفیت است. اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که « بهترین دوربین گوشی سامسونگ متعلق به کدام یک از مدل های آن می باشد؟ » مطلب زیر را از دست ندهید!

بهترین دوربین های گوشی سامسونگ در نسخه های جدید

Samsung Galaxy S22 Ultra 

این گوشی پرچم دار سامسونگ مطمئناً شما را در بخش دوربین هم ناامید نمی سازد! این گوشی دارای یک لنز دوربین چهارگانه چشمگیر می باشد که شامل دوربین عریض 108 مگاپیکسل، لنز تله فوتو پریسکوپ 10 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی است. با استفاده از ویژگی «Nightography» در نور کم ، تصاویری خیره‌کننده و شفافی بگیرید! قابلیت زوم فضایی 100 برابری این امکان را فراهم می آورد تا به سوژه های خود، با وجود فاصله زیاد کاملاً نزدیک شوید و جزئیات پیچیده تصویر را با وضوح بالا ببینید!

بهترین دوربین گوشی سامسونگ

از دوربین سلفی فوق‌العاده 40 مگاپیکسلی گلکسی اس 22 اولترا نهایت استفاده را ببرید، زیرا به شما این امکان را می‌دهد تا در شب بیرون از منزل با دوستانتان عکس‌های باکیفیتی بگیرید! علاوه بر این، دوربین جلو می‌تواند تا 60 فریم در ثانیه با کیفیت 4K فیلم‌برداری کند و وقتی با صفحه نمایش 6.4 اینچی Dynamic AMOLED ترکیب شود، می‌تواند محتوای باکیفیتی برای هر ولاگر مشتاق ایجاد کند.

Samsung Galaxy S22 /S22 Plus

سیستم دوربین گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس ؛ شامل یک لنز زاویه باز 50 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با میدان دید 120 درجه است. تصاویر شما از پرتره های خانوادگی گرفته تا عکس هایی با چشم انداز طبیعت ، خیره کننده خواهند شد!

Samsung Galaxy S21 | بهترین دوربین گوشی سامسونگ

این دوربین با لنز سه گانه از لحظه ای که دوربین عقب 12MP+12MP+64MP را باز می کنید، مطمئناً تحت تأثیر آن قرار خواهید گرفت. لنز اصلی 12 مگاپیکسلی در دستگاه S21 دارای لرزشگیر اپتیکال است تا عکس های شما را در فوکوس نگه دارد، در حالی که لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید دوم به شما کمک می کند تا بدون نیاز به یک قدم به عقب، سوژه خود را بیشتر در کادر قرار دهید.

لنز تله فوتو نهایی 64 مگاپیکسلی تنها چیزی است که برای ایجاد حس عمق در عکس های خود نیاز دارید و برای پرتره عالی است. ویژگی‌های عکاسی مانند Single Take، Night Mode و Super Steady Mode به شما کمک می‌کند تا عکس‌ها و ویدیوهای خود را به سطح بالاتری ارتقاء دهید.

می‌توانید یک لحظه را در چندین زاویه ثبت نموده، در تاریکی عکاسی کنید و لرزش‌های ناخواسته را در یک ضبط ویدئویی ثابت نگه دارید. (ویژگی تثبیت کننده تصویر اپتیکال)

S21 و S21+ قادر به فیلمبرداری با کیفیت 8K هستند – بالاترین وضوح موجود در حال حاضر! حتی می‌توانید با استفاده از S21 duo نیز با کیفیت 8K ویرایش کنید، بدون اینکه مجبور باشید فیلم را به دستگاه دیگری وارد کنید.

بهترین دوربین گوشی سامسونگ

Samsung Galaxy S21 Ultra | بهترین دوربین گوشی سامسونگ

گلکسی اس 21 اولترا جزء سری پرچمداران سال 2021 است که سیستم دوربین پشتی نه تنها دارای یک لنز تله فوتو دوگانه پیشرفته است، بلکه شامل یک سنسور لیزری پیشرفته AF برای فوکوس کردن عکس‌های شما می باشد. لنز واید اصلی 108 مگاپیکسلی در S21 Ultra ، عکاس را قادر می سازد تا در هر محیطی عکس های زیبا و حرفه ای خلق نماید. همه جزئیات را می توان با دقت ثبت کرد و رنگ ها همیشه حتی در محیط های روشن یا کم نور واقعی به نظر می رسند. در واقع، با روشن بودن حالت شب ، می‌توانید حتی در شرایط بسیار تاریک نیز عکاسی کنید.

همراه با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی + 10 مگاپیکسلی با لنز دوگانه با زوم اپتیکال 3 و 10 برابر نیز وجود دارد. با چند ضربه می‌توانید عکس‌های پرتره شگفت‌انگیز ایجاد کنید.

مانند مدل قبلی می تواند ویدیوهای 8K (چهار برابر بهتر از 4K) ضبط کند و حتی می توانید با کیفیت 8K مستقیماً روی گوشی خود بدون جابجایی به دستگاه دیگری آن را ویرایش نمایید. حالت Super Steady بهترین دوست شما برای سوژه های اکشن خواهد بود – کافی است آن را روشن کنید تا فوراً عکس خود را تثبیت کنید.

البته دوربین سلفی را هم نمی توان فراموش کرد! دوربین 40 مگاپیکسلی با لنز عریض تضمین می کند تا بهترین تصویر را ارائه دهد و ویژگی فوکوس خودکار در لنز جلو به مقابله با هرگونه تاری ناخواسته کمک می کند.

Samsung Galaxy A52s

سامسونگ گلکسی A52s نمونه ای از یک گوشی میان رده مقرون به صرفه با لنزهای دوربین چشمگیر است. دوربین چهار لنزی Galaxy A52s از یک لنز عریض 64 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی برای نمای نزدیک با جزئیات فوق‌العاده و لنز عمق 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است تا عکس‌های شما را زنده تر نشان دهد.

باتری 4500 میلی آمپر این گوشی ، زمان بیشتری را در اختیار شما می گذارد تا از قابلیت های شگفت انگیز نظیر حالت « سوپر اسلوموشن » استفاده نمایید و ویدئوهای خلاقانه ای را ضبط کنید! در این حالت گوشی به طور خودکار سرعت ویدئوها را را تا 32 برابر سرعت عادی آن کاهش می دهد. حالت هیجان‌انگیز دیگر ویژگی « Hyper Lapse » است که به روشی مشابه تایم لپس عمل می‌کند.

بهترین دوربین گوشی سامسونگ

Samsung Galaxy A71

این گوشی که در سال 2019 ارائه گردید ، دارای چهار دوربین در پنل پشتی خود است و در نور کم، عملکرد بسیار مناسبی دارد. این دوربین از نظر دیافراگم عالی عمل می‌کند و با وجود چهار لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، اولتراواید 12 مگاپیکسلی، ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنجش عمق 5 مگاپیکسلی به یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های کاربران در بین گوشی‌های میان‌رده تبدیل شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز از لنز 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 برخوردار است. از این رو دوربین گلکسی A71 از هر جهت رضایت کاربران خود را تضمین می‌کند.

Samsung Galaxy A50s

گلکسی A50s دارای لنز دوربین سه گانه است که شامل یک دوربین 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی می باشد. در جلو یک دوربین سلفی تک 32 مگاپیکسلی قرار دارد. دوربین های جلو و عقب اصلی قادر به فیلمبرداری 4K هستند، اما دوربین فوق عریض فقط می تواند با کیفیت 1080p فیلمبرداری کند. استفاده از برنامه دوربین آسان است.

حالت‌های دوربین اصلی در پایین قابل سفارشی‌سازی هستند، به این معنی که می‌توانید ترتیب آن ها را تغییر دهید یا حتی برخی از مواردی را که استفاده نمی‌کنید حذف کنید. سوئیچ برای جابجایی بین دوربین عریض و فوق عریض درست بالای شاتر است و دسترسی به آن آسان است. باید اذعان داشت در این گوشی، گزینه های زیادی برای سفارشی سازی وجود ندارد و خبری از ضبط RAW نیست. این گوشی در میان رقبای هم رده خود از لحاظ قیمتی از کیفیت مناسبی برخوردار می باشد.

رویال کاور ؛ فروش انواع قاب گوشی

فراموش نکنید که برای حفاظت از گوشی گران قیمت خود به یک قاب مطمئن و باکیفیت نیاز دارید، تا مقاومت بدنه گوشی را در برابر ضربات ناخواسته بالا برید! رویال کاور با عرضه لوازم جانبی موبایل با بالاترین درجه کیفی این اطمینان را به شما می دهد که این محصولات باکیفیت را با قیمت های مناسبی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

مطلب پیشنهادی
به روزترین مدل های قاب گوشی سامسونگ را در سایت رویال کاور خواهید یافت!

خرید قاب گوشی سامسونگ از رویال کاور

مدل های ساده و مینیمال یا طرح های فانتزی و انتزاعی قاب گوشی را در سایت ما خواهید یافت! تنوع محصولات زیاد است و رنگ بندی هر سری کامل می باشد.

پیشنهاد رویال کاور : « خرید قاب گوشی سامسونگ » با مناسب ترین قیمت و ارسال سریع

برای مشاهده سایر محصولات و خرید قاب گوشی ، به صفحات موردنظر ذیل مراجعه فرمایید.

خرید قاب گوشی آیفون  ،، خرید قاب گوشی هواوی ،، خرید قاب گوشی شیائومی ،، خرید قاب گوشی نوکیا و ..

 محصولات جانبی :

هندزفری گوشی ،، پاور بانک ،، فلش و رم ،، اسپیکر ،، باتری گوشی ،، شارژر گوشی و …

قاب آکواریومی اکلیل متحرک – RC 225

آیفون - IPHONE
سامسونگ - SAMSUNG
شیائومی - XIAOMI
هواوی - HUAWEI
70,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *