قوانین خرید محصول از رویال کاور

مشتری گرامی، خرید شما از وب سایت رویال کاور به معنای آگاهی شما از قوانین فروش مجموعه و پذیرفتن شرایط و قوانین رویال کاور میباشد.

قوانین:

مسئولیت انتخاب نوع محصول و تعداد خرید به عهده مشتری می باشد.

همکاران ما در تیم پشتیبانی رویال کاور تمام تلاش خود را می کنند تا به عزیزانی که از مدل دقیق دستگاه خود اطلاع ندارند کمک کنند. اما بدلیل تشابه ظاهری و اسمی بسیاری از گوشی ها با یکدیگر ممکن است همکاران ما هم در تشخیص مدل گوشی اشتباه نمایند. به همین دلیل مسئولیت اطلاع از مدل دقیق دستگاه به عهده مشتری بوده و در صورت ثبت و ارسال سفارش اشتباه هزینه برگشت محصول و ارسال مجدد به عهده مشتری می باشد.

ارسال سفارشات

زمان ثبت شده روی سایت جهت تحویل سفارشات به صورت حدودی تخمین زده شده و در 95 درصد مواقع در همان بازه زمانی سفارشات شما عزیزان تحویل میگردد. اما در بعضی شرایط خاص مانند مناسبت ها ( عید نوروز ، شب یلدا و … ) یا جشنواره های تخفیف که مجموعه برای شما عزیزان در نظر می گیرد ممکن است بدلیل حجم بالای سفارشات بسته ها با تاخیر برای شما عزیزان ارسال شود.

زمان تحویل بسته ها:

پست پیشتاز: حدود 3 الی 5 روز کاری

پست سفارشی: حدود 7 روز کاری

منظور از روز کاری، روزهای شنبه تا پنج شنبه میباشد و جمعه و تعطیلات عمومی جز روزهای کاری محسوب نمی شود.

ارسال از طریق پست

کلیه سفارشات از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ارسال میگردند و بعد از تحویل بسته ها به پست ، کد رهگیری مرسولات روی پیج کد مرسوله مجموعه در اینستاگرام گذاشته می شود. مشتری می تواند بسته خود را از طریق سایت اداره پست رهگیری نماید.

لینک سایت اداره پست جهت رهگیری مرسولات پستی:

https://tracking.post.ir/

در صورتیکه بعد از تحویل بسته به اداره پست، ارسال مرسوله با تاخیر انجام شود مشتری میتواند روی سایت اداره پست شکایت خود را مبنی بر تاخیر در ارسال بسته ثبت نماید.

تحویل بسته

مشتری موظف در زمان تحویل بسته، در حضور مامور شرکت پست بسته را باز کرده و سفارش را تحویل بگیرد و در صورت وجود مشکل در بسته اعم از کسری ، شکستگی ، ارسال محصول اشتباه و … از تحویل بسته خودداری نماید. تحویل بسته به منزله کامل و بدون نقص بودن سفارش می باشد و در صورت وجود مشکل، فروشگاه رویال کاور مسئولیتی در این قبال نمی پذیرد.

نکته: کلیه اجناس قبل از ارسال برای شما عزیزان ، در واحد بسته بندی مجموعه چک می شود تا جنس معیوب و خراب برای شما عزیزان ارسال نشود. همچنین در صورتیکه محصول شکستنی جزء سفارشات باشد، سفارش حتما داخل کارتن های پستی ارسال می گردد و جهت جلوگیری از شکستگی با پلاستیک های حباب دار محافظت می شود. به همین دلیل از قبول خسارت محصول آسیب دیده و شکسته معذوریم.

عدم تحویل بسته

در صورتیکه به هر دلیلی اعم از نقص آدرس ، عدم حضور مشتری در آدرس و … بسته توسط اداره پست برای مجموعه برگشت داده شود ، هزینه ارسال مجدد سفارش به عهده مشتری می باشد.